Anonym (Anonym) skrev 2024-06-11 21:01:04 följande:
Han borde avregistrera sig, inte bannas. Jag ser inte honom som något offer, tvärtom, jag ser honom som en person som attackerar och för ett könskrig. Hela forumet blir styrande efter honom, varenda tråd kan han tydligen lägga in något om hur synd det är om hon för att en kvinna gett honom nobben och att andra trott att han inte skulle ha någon framgång på att ragga på en 20-åring. Ingenstans har jag någonsin läst något som visar att det är synd om honom på riktigt. Enbart banala saker som att någon klankat på honom och råkar vara kvinna. Det utlöser en hel shit-storm där ondskefulla saker tillhör det kvinnliga könet, eller hur onda kvinnor är mot mig (eller män) som det är så synd om. Han läser inga inlägg (kvinnorna) skriver utan vrider sig i plågor i sin hemstickade offerkofta. Han är väldigt attackerande och offensiv i sitt könskrig. Sen skriver han inlägg såsom att han är väldigt snäll. Ganska bisarrt.
Det är inte mobbning, det är fullständigt rimliga reaktioner folk får på stötande trådar, både män och kvinnor reagerar på dessa oändliga trådar, han är inte en representant för män och jag (i egenskap av man) finner det stötande att han försöker dela upp människor i två läger. Jag vill inte bli associerad med något han skriver.
Att dra på så stort som att han kan få folk att tro att han representerar alla män, att han kan lyckas dela upp människor i två läger, starta könskrig och att forumet blir styrande efter honom håller jag inte med om. Men förstår att det måste vara viktigt att skriva om och ständigt svara honom om det är vad man tror.
Personligen tycker jag inte det är kf som gör diskussionskulturen dålig på fl. För min del får han gärna finnas och uttrycka sina åsikter, samt få mothugg, bara det håller sig inom trådarnas ramar.