Inlägg från: Anonym (Reggie) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Reggie)

Den toxiska diskussionskulturen på FL

Om en man vill ha det toxiskt så finns det främst 2 saker han bör göra. Gör han det här så får han se andra sidor hos många kvinnor.

1. Skriva att han är attraherad av mycket yngre kvinnor
    2. Kritisera kvinnor som han tycker beter sig illa

• Anonym (Reggie)
    Anonym (Kanske) skrev 2024-06-11 16:33:28 följande:
    KD som kastar skit får höra detta och mer därtill. Det blir snudd på lynchmobb av det och det är inte många som säger ifrån när han attackeras. Individer som ständigt kastar skit på ett kön(män i detta fallet) ska alltså bemötas med ödmjukhet?
    Precis. Jag kastar inte skit på nån enskild användare här, men mig är det ok att kasta skit på. Jag är den otrevligaste här enligt andra, så det är en ursäkt för dom att bete sig hur som helst.
  • Anonym (Reggie)
    Anonym (Anonym) skrev 2024-06-11 16:45:42 följande:
    Tycker du KD är en representant för män? 
    Jag tycker själv att jag är som många andra män är.
  • Anonym (Reggie)
    Anonym (Anonym) skrev 2024-06-11 17:51:57 följande:
    Det tycker inte jag, visst, det råder en hel del misogyni och kvinnoförakt på forumet. Jag skulle inte vilja bli associerad med dig däremot, och det tycker jag inte någon av mina vänner (männen) heller är. Ingen vill bli repred av dig. Du kör ditt eget rejs och ansvarar för själv för skiten du sprider. Blanda inte in andra män i det.
    Helt ok att du inte tycker det. Jag vet att jag är som många andra män.
  • Anonym (Reggie)
    Anonym (Anonym) skrev 2024-06-11 18:13:47 följande:
    Haha! Nenej grabben!! Eller tror du att iom att du fungerar som en gödselspridare så fastnar din skit på andra män? Kritiken du får på dina misogyna inlägg är riktade till dig enbart. Men jag antar att det får dig att må bättre genom att inbilla dig att du tillhör en större grupp. Du är en av de största  (om inte DEN största) bidragaren till den toxiska miljön som råder på familjeliv. Skulle du sluta könskriga så skulle forumet vara mycket bättre.
    Jag är inte misogyn. Jag har flera olika sidor, och har samma erfarenheter som många andra män har.
  • Anonym (Reggie)
    Anonym (Anonym) skrev 2024-06-11 18:25:36 följande:
    Att kvinnor är bajs är ditt budskap hela tiden. Skulle påstå att det är förbannat misogynt. Det du hela tiden skriver om din morsa eller syrra är så fruktansvärt banalt. Din reaktion på det är så otroligt överdrivet. Nej, män "råkar inte ut för" det du gör.
    Ja, det stämmer att jag kritiserar vissa kvinnor som jag tycker beter sig illa. Det betyder inte att jag är misogyn. Jag har alltid gillat kvinnor. Men inte alla.
  • Anonym (Reggie)
    Anonym (Anonym) skrev 2024-06-11 18:27:55 följande:
    Du gillar alla män alltså?
    Nej, verkligen inte. Jag kritiserar män också som jag tycker beter sig illa.
  • Anonym (Reggie)
    Anonym (Anonym) skrev 2024-06-11 18:40:38 följande:

Du gör något till en könsfråga när det inte är det. Det är det som är rötterna till dina misogyna åsikter. Forumet skulle bli bättre utan ditt könskrig. Sluta sprid din skit och referera inte till andra män när du gör det, det är så förbannat stötande. Ingen jävel vill bli associerad med dig och ditt könskrig som baseras på helt banala interaktioner, kan vara en gammal tant som skriver något du inte gillar på en dejtsida, eller att syrran tror att någon tjej inte är intresserad, allt förvandlas till ett mentalt patetiskt psykbryt.  

Kritiken du får handlar om dig enbart, du verkar dissociera dig från dig själv och det du skriver då du kan skriva en hel del misogyn skit, för att i nästa mening hävda sig vara så snäll mot kvinnor. verklighetsuppfattningen är noll. 

Jag är inte misogyn, men jag gillar inte hur många kvinnor beter sig. Jag har blivit sårad av många kvinnor, och jag tycker många kvinnor kan lugna sig lite. De behöver inte säga allt de tänker, för även män har känslor. Man kanske är sårbar vid nåt tillfälle och tycker inte att livet är toppen just då, man kanske gått på en nit, vad som helst, man gjorde sitt bästa... då hjälper det inte att kvinnan strör salt i såren och vill göra det ännu jävligare för honom.
Svar på tråden Den toxiska diskussionskulturen på FL