Anonym (Anonym) skrev 2024-06-11 18:40:38 följande:
Du gör något till en könsfråga när det inte är det. Det är det som är rötterna till dina misogyna åsikter. Forumet skulle bli bättre utan ditt könskrig. Sluta sprid din skit och referera inte till andra män när du gör det, det är så förbannat stötande. Ingen jävel vill bli associerad med dig och ditt könskrig som baseras på helt banala interaktioner, kan vara en gammal tant som skriver något du inte gillar på en dejtsida, eller att syrran tror att någon tjej inte är intresserad, allt förvandlas till ett mentalt patetiskt psykbryt.
Kritiken du får handlar om dig enbart, du verkar dissociera dig från dig själv och det du skriver då du kan skriva en hel del misogyn skit, för att i nästa mening hävda sig vara så snäll mot kvinnor. verklighetsuppfattningen är noll.
Jag är inte misogyn, men jag gillar inte hur många kvinnor beter sig. Jag har blivit sårad av många kvinnor, och jag tycker många kvinnor kan lugna sig lite. De behöver inte säga allt de tänker, för även män har känslor. Man kanske är sårbar vid nåt tillfälle och tycker inte att livet är toppen just då, man kanske gått på en nit, vad som helst, man gjorde sitt bästa... då hjälper det inte att kvinnan strör salt i såren och vill göra det ännu jävligare för honom.