• Anonym (ar)

Den toxiska diskussionskulturen på FL

FLs modering suger men det är inte direkt som på seriösa forum. Detta är ett företag, de har inte tid att lägga ner på att motivera eller ens överlägga deras beslut.

• Anonym (ar)

De bryr sig enbart om visningar. Trollen är deras levebröd.

• Anonym (ar)
    SmulanFnulan skrev 2024-06-09 20:44:45 följande:
    Flashback är också ett företag.
    Kan det säkert vara men inriktningen är milsvid ifrån.
  • Anonym (ar)
    SmulanFnulan skrev 2024-06-09 21:02:03 följande:
    Jag invände mig mot ditt argument att modereringen är undermålig p g a att familjeliv är ett företag. Flashback är också ett vinstdrivande företag och har exceptionell moderering i jämförelse med familjeliv.
    Nej, det är inte vad jag menade. Det är olika forum, olika inriktning, olika val på hur mycket tid som ska läggas på modering och hur det sköts.
  • Anonym (ar)

Håller inte med om Flashbacks moderering heller.

• Anonym (ar)
    Deegan skrev 2024-06-09 21:09:00 följande:
    Instämmer med dej där till fullo... de här med att vara anonym är "bränslet" för att det bli en massa hackande, och även en massa smått vridna trådar med för den delen.. ser hur många som skulle skriva&svara på inlägg om dom det var ett krav att ha fast profil o inte gömma sej med att vara anonym..Det skulle solla ut en massa redan där..
    Skulle förhindra många troll men också utesluta en stor del kvinnliga medlemmar som kör dubbelanonymt för att slippa PM.
  • Anonym (ar)
    tkisågildytebO skrev 2024-06-09 21:43:15 följande:
    Men vem bryr sig om PM? Till och jag som man får PM av män som tror att jag är en kåt kvinna 😂 Det är fruktansvärt patetiskt, men det är väl bara att skita i, en anonym inkorg?
    Kom igen när du fått grafiska sexuella hot för någon patetisk sk man inte höll med dig i något helt trivialt. Eller när någon troll spammar ner din inkorg i flera dagar.
Svar på tråden Den toxiska diskussionskulturen på FL