• Deegan

Den toxiska diskussionskulturen på FL

Tow2Mater skrev 2024-06-09 20:31:46 följande:

Dubbelanonymiteten här bidrar till all skit med folk som gömmer sig och inte vågar stå för sina åsikter och inlägg, en del vill bara hacka med personliga påhopp. Tror inte fb har det.

Instämmer med dej där till fullo... de här med att vara anonym är "bränslet" för att det bli en massa hackande, och även en massa smått vridna trådar med för den delen.. ser hur många som skulle skriva&svara på inlägg om dom det var ett krav att ha fast profil o inte gömma sej med att vara anonym..Det skulle solla ut en massa redan där..
    Det är helt okej att ha en annan åsikt än mig. Jag kan inte tvinga dig att ha rätt ;)
  • Deegan
    Anonym (ar) skrev 2024-06-09 21:17:03 följande:
    Skulle förhindra många troll men också utesluta en stor del kvinnliga medlemmar som kör dubbelanonymt för att slippa PM.
    Jag är helt med på hur du ser detGlad, och det är just där som det skulle sitta drivna personer som modererar på forumet,, något freak skickar ett massa sexsnack, tjejen&kvinnan skickar det vidare till en moderator och ge först 1 varning, fortsätter det ifrån samma freak så kickar han...kan du inte sköta dej så får du stå ditt kast kort&gott..

Det är helt okej att ha en annan åsikt än mig. Jag kan inte tvinga dig att ha rätt ;)
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Den toxiska diskussionskulturen på FL