BIM juli 2024
Skulle precis svara dig att det såg ut som mitt, jag såg eventuellt en liten skugga men tänkte att jag inbillade mig. Såg då att vi hade samma typ av test. Lägger upp min bild som jag dock tycker är tvärblank, ÄL+9.
Jättesvagt sträck igen.
Har följt den här tråden utan att skriva då det alltid slutat med att jag fått min mens.
Jag har haft lite mensvärk efter ÄL och det är vanligt för mig, men i helgen fick jag sån jobbig mensvärk och brukar inte få sådär ont innan mens utan det är vanligt med sån smärta dag 2-3 in i mensen.
BIM 22/7 alltså igår, ingen mens i sikte men samtidigt inget ovanligt då min mens var sen med 4-5 dagar sist.
Och har dessutom PCOS.
Imorse låg jag på soffan och försökte jobba men kände mig så seg och scrollade på mobilen när jag helt plötsligt gick upp och gjorde ett test.
Och till min förvåning så blev det positiv. Har alltid hört att jag skulle behöva söka hjälp dagen jag vill få barn pga min PCOS.
Symptom:
Ganska torr down below, inga mer flytningar än vanligt.
Lätt yr
Andfådd
Jag önskar er andra verkligen lycka till och ge inte upp!
Bestämde mig igår för att om tempen fortfarande va hög idag skulle jag ta ett nytt test, testa tidigt.
Vakna med fruktansvärd mensvärk inatt och va helt säker på att mensen skulle komma.
Tog tempen imorse och den hade stigit mer 😁
Gick upp och tog ett test, lite i chock ser jag att det utan tvekan är positivt 🥰☺️
För visst är det ingen tvekan? 😂
Sladdis, grattis!
Det är tydligare i verkligen. Det har blivit tydligare, men inte jättemycket. Har kvar symptom också och tempen ligger högt.
Anonym (Sladdis)
Det är ett vanligt test. Inte testa tidigt..
Haha nu har jag gjort de man inte ska göra. I knoooow
bim-5
klev upp kl 6, astrött. Testade. Var negativt. Kastade de efter 5 min och gick å la mig.
klev upp 9.20 och kände jag skulle bara kolla på det. Och ser då två streck. På alla andra test är de fortfarande negativt som jag kastat innan.
jag vet att jag är töntig nu. Är lite testberoende För är så spännande och jag vet att man inte ska läsa av resultat efter tiden men ja. De känns ju ändå konstigt :o
ska testa imorgon igen och förhoppningsvis så kommer strecket tidigare.
men har någon av er varit med om detta å sen varit gravid?:)
Här kom mensen idag 😅 11-12 dagar efter ägglossning. Verkar vara ungefär däromkring jag brukar vara när jag kollar bakåt.
Även om jag verkligen vill ha vår sladdis, så är det på ett sätt skönt att det inte tog sig nu i och med att jag pluggar och i mars i vi mittemellan två praktikperioder. jag vill gärna ta examen med min nuvarande klass i juni 2026, så nästa månad kommer vi hålla igen för att sen börja försöka aktivt ordentligt och inte bara lite nu och då som det blev denna månad.
Några gemensamma vänner till oss gick idag ut med att de väntar en till, deras barn är lika gamla som våra två andra och min bror ska ha barn fick jag höra också. Så bebislängtan blir ju inte direkt mindre 🥹😍
Idag blev det ett plus för mig, svagt. -4 bim.
så spännande :)
vet ni om de finns någon grupp för bf april 2025?
Åh håller tummarna att du plussar! :)
när ska du ha mens?
Tack :D alltid så overkligt. De tog sig på första försöket men trodde de skulle ta längre tid eftersom man inte är jättefint längre (38 😅)
jag har 4 barn sen innan som är 16,14,11 och 3. Så de känns så roligt med en till så den yngsta får ett syskon också mer nära i ålder.
har du fler?
Det orangea testet är testa tidigt och det röda är inte det. Nu tänker jag inte testa mer :)
Och som vanligt ser man det tydligare i verkligheten.
Det tror jag också att du gjorde 😊 Grattis! ❤️
Jag hade väntat med digitalt till åtminstone BIM men det är ju pga mina tidigare erfarenheter, se inlägg ovan 😊🙈
Ahaa men då är du ju gravid, grattis. Så kul!:)
jo de har varit helt kär i henne. Sån skillnad med en sladdis och stora barn som hjälper till och klarar sig själva :) nu har de faktiskt sagt att de vill ha ett syskon till men vi har sagt nej :p tänker hålla de hemligt för dom och alla tills efter nipt då man sett att allt ser bra ut.
Kommer bli svårt eftersom vi tidigare berättat typ direkt, hehe.
Grattis till alla plus! ❤️
Jag fick positivt även på digitalt idag ☺️
Så nu har jag startat en tråd för bf april
www.familjeliv.se/forum/thread/83032186-bf-april-2025
Hade varit kul att följas åt vidare där!