• EnAnonumius

Jag ber alla som kan svara om jag tänker fel

Citerar från TrådStarten:

"Problemet är att jag har hamnat i en destruktivt förhållande, när det går bra då är det bra, när något händer då är det extremt dåligt. Han pendlar konstant mellan kyla och värme, han är svartsjuk och försöker styra ganska mycket."

(slut på citatet)

Jag sällar mig till flocken och ställer samma fråga.
    Varför är du ihop med denne man?

Jag hoppas att du förstår att du har större värden än att bli behandlad som en dörrmatta?

Lämna den mannen det kommer knappast bli bättre ju längre ni är ihop.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (Sökerhjälp) skrev 2024-06-08 16:24:24 följande:

Tack så mycket för alla era svar,  jag känner att han har tagit ifrån all min värdighet och att barnen skulle ha det bättre om jag inte fanns 🙁. 

Jag vill skriva ett exempel på hans beteende. Idag skulle vi promenera med hunden, vi går ut och jag säger att jag behöver gå in i affären för att köpa lite grejer. Jag går in och köper allt jag behöver för att fixa mat till oss. Jag kommer ut från affären och han finns inte där, jag ringer honom han svarar inte, så jag börjar promenera hem. Sen ser jag honom på andra sidan och han kollar på mig och går väldigt långsamt medans. Han stannar även och pratat med en man och jag väntar där med påsen i handen. Han kommer fram och jag säger till honom att inte såg honom från början och därför ringde men fick inget svar. Då säger han att hans mobil är på ljudlös, vi börjar gå och jag bär påsen ( stor påse ) medans han går långsamt med hunden. Sen säger han kolla hur du går ska jag ta påsen och kollar på mig som att jag gör något fel, jag svarar vet du vad det är lugnt du kan ge mig hunden också om det är så här. Så ger han mig hunden och går och skrattar åt mig. Han går hela vägen framför mig, när vi är nära hemmet då ser han tårar i mina ögon och då säger han till mig kolla vad du gör, alla kommer kolla på dig hur du gråter, jävla psykopat vad du skämmer ut mig och jag börjar gråta ännu mer och han säger till mig att alla kollar på mig och jag ska lära mig en läxa. Det blev kaos hemma där han passade på att skrika medans jag bryter ihop framför honom och sitter på golvet i mim egen sorg. 

Du har fel om barnen.

Barnen skulle må mycket bättre om du lämnade den patetiska ursäkten till en man, och du levde själv med dem.

Så snälla TS lämna det praktarslet  till man, Han är inte värd dig.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
Svar på tråden Jag ber alla som kan svara om jag tänker fel