Inlägg från: Anonym (-) |Visa alla inlägg
  • Anonym (-)

23 år oskuld och inga ex

Pixxel skrev 2024-06-07 21:31:23 följande:

23 år är faktiskt ingen ålder. När du passerat 30 kan det bli jobbigt däremot.

Varför just vid 30? Och hur ser det då ut för män och kvinnor över 40 som ännu inte haft en relation undrar jag.
  • Anonym (-)
    Anonym (M) skrev 2024-06-07 22:43:05 följande:
    Det ser mörkt ut. Ju längre tiden går desto svårare. 
    Ja, kanske blir det så. Lika bra att ge upp efter 40. De flesta singelmän i den åldern är nog inte mycket att satsa på ändå. Frånskilda med barn eller missanpassade sociala kufar med diagnos. 
  • Anonym (-)
    Anonym (Olika) skrev 2024-06-07 22:57:07 följande:

Om det är en kille så tänker jag att han inte lyckats få till det än, det dröjde till 27 för mig så..
    Är det en tjej så förmodar jag att hon är helt ointresserad av att ha sex, hade hon verkligen velat så hade hon som tjej kunnat ladda ner tinder och fått till ett ligg ganska snabbt.

Jag har haft intresse för det men ändå aldrig blivit av, trots att det funnits personer som varit villiga att ställa upp. 

Ibland kommer annat i vägen helt enkelt. Sånt är livet. 
  • Anonym (-)
    Anonym (Undrar) skrev 2024-06-10 10:29:16 följande:
    Är du kvinna över 40 alltså?
    Ja.
  • Anonym (-)
    Anonym (Undrar) skrev 2024-06-10 15:36:25 följande:
    Surt. Jag har ändå en föreställning att det är "värre" för män att förbli oskulder än för kvinnor.
    Det är nog värre för män. Jag klarar mig utan. Det finns viktigare saker i livet än samlag.
  • Anonym (-)
    Anonym (Undrar) skrev 2024-06-10 17:56:10 följande:
    Jo. För en man som inte har haft kan det kännas som det viktigaste...
    De har en starkare sexualdrift. Det pockar inte på samma sätt för kvinnor, sexualiteten.
  • Anonym (-)
    Anonym (Undrar) skrev 2024-06-11 07:20:43 följande:
    Man kan fundera på vem som har starkare drift. Men den kanske är mera omedelbar för männen på något vis. Man känner att man behöver få utlösning tillräckligt ofta, några gånger per vecka eller så, beroende på person och ålder. Men sen, när man inte har haft debut så känner man också ett jättestort "behov" av att få det gjort, att kunna bevisa att man kan fungera som en man. Det är en väldig pusselbit som fattas liksom. I alla fal för min del. Kanske man någon gång kommer dithän att man kan nöja sig utan, men det känns väldigt avlägset.
    Män har helt klart en starkare drift. De är också mer verbala med det. Särskilt när de inte får nåt.
  • Anonym (-)
    Anonym (The 35 Year Old Virgin) skrev 2024-06-12 08:17:36 följande:
    Tror det är individuellt. I många förhållanden så är det hon som vill mer och oftare.
    Jag har hört många kvinnor som var verbala med det. Om de inte fått nåt på ett tag så var det inte en chans att man missade det.
    Det är inte individuellt. Män har en starkare drift än kvinnor. Det märks tydligt på deras porrvanor, de köper sex, kvinnor får fler erbjudanden om sex från män än tvärtom, incels som består av män, män som klagar på sexbrist i äktenskap och relationer, mäns spermieproduktion som är ständig till skillnad från kvinnans ägg etc. 

• Anonym (-)
    Anonym (The 35 Year Old Virgin) skrev 2024-06-12 08:15:36 följande:
    Ja, jag skulle inte ha nobbat en tjej för att hon var oskuld. Det är en hård attityd från många tjejer/kvinnor, även om många kvinnor påstår att det inte är det. Antingen så ser dom inte det själva, eller så bryr dom sig inte.
    Jag hade också nobbat en manlig oskuld, trots att jag själv inte haft sex, och detta beror på mer på att en sådan man saknar erfarenhet av romantiska relationer.

Jag vill inte bli nån försökskanin som han får utöva alla sina förstagångsmisstag på.
    Detta är orsaken till att kvinnor inte vill vara med en man som är gröngäling på allt.
    Har heller ingen lust att lära upp en man om hur förhållanden funkar då jag är vuxen och förväntar mig en man som också är det. Har liksom ingen lust att uppfostra någon.
  • Anonym (-)
    Anonym (D) skrev 2024-06-12 16:27:04 följande:

Måste man vara som "alla andra", då? 
    Varför är det så viktigt med romantiska relationer och knull? 

Själv har jag aldrig varit intresserad, och jag vet att jag är onormal, men jag bryr mig inte. 

Det behöver inte vara nåt viktigt. Kanske är det bättre att vi som varit utan intimitet under en så lång tid fortsätter med detta.

Det blir annars lite konstigt om man plötsligt träffar någon med vanlig erfarenhet som inte matchar med ens egen brist på sådan. 
  • Anonym (-)
    Anonym (24) skrev 2024-06-12 21:42:37 följande:
    Jag vill ha mycket mer sex än min man, jag vet även andra där kvinnan vill mer än mannen. Det finns såklart många förhållanden där mannen har en högre sexdrift. Varför kan det inte vara lika vanligt att mannen som kvinnan är den som har en högre sexdrift. Jag tror det bara är en föreställning att det alltid mannen som vill mer än kvinnan.
    Varför? Kanske av de skäl som jag redan radat upp? Sexualdrift mellan män och kvinnor är inte något jämlikt av naturen precis. Undantag finns alltid där en minoritet av kvinnor med ovanligt hög testosteronhalt må ha en starkare drift än sina sillmjölken till män 
Svar på tråden 23 år oskuld och inga ex