23 år oskuld och inga ex
Vad hade ni tänkt om en person som var 23 år gammal aldrig haft något förhållande och oskuld? hade ni reagerat lite på det? Vad skulle anledningen till det kunna vara?
Vad hade ni tänkt om en person som var 23 år gammal aldrig haft något förhållande och oskuld? hade ni reagerat lite på det? Vad skulle anledningen till det kunna vara?
Det har nog olika men ändå något gemensamt om det är man eller kvinna.
Generellt ser jag det inte som konstigt.
Jag hade inte reagerat att det var konstigt.
Har man inte hittat sin part man vill ha förhållande med behöver det inte vara att man skall ha lösa förbindelser.
Det finns lika många varför som personer alla har sin historia. En dag så bara händer det.
För eller senare.
Nej, jag hade inte brytt mig alls
Finns väl massa anledningar. Tuff uppväxt och inte emotionellt redo. Religiös. Vill inte ligga runt men inte redo för förhållanden. Mycket Oattraktiv. Asocial. Problem med det sociala. Attraherad av samma kön men inte kommit ut. Finns säkert mer.
Hade inte reagerat på det men möjligtvis blivit intresserad av varför.
Finns massor med anledningar så varför skulle jag ens spekulera? Jag bryr mig inte alls även om jag aldrig skulle välja en sådan man själv.
Jag var 24 när jag hade sex första gången. Jag hade aldrig träffat någon som det kändes naturligt med innan. Önskar jag att jag hade haft sex tidigare, både ja och nej. Jag hade inte varit där jag är idag om jag vågat tidigare och vet ju inte om det varit bättre eller sämre.
23 år är faktiskt ingen ålder. När du passerat 30 kan det bli jobbigt däremot.
Jag var 27 när jag hade sex första gången och hade aldrig haft ett förhållande innan Och knappt kysst någon på riktigt.
aldrig träffat någon på det viset, bara dejtat en del som aldrig lett till något mer.
sexet vid 27 år ledde till mitt livs relation och äktenskap som består 20 år senare.
23 år är faktiskt ingen ålder. När du passerat 30 kan det bli jobbigt däremot.