Inlägg från: Anonym (Undrar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Undrar)

23 år oskuld och inga ex

Anonym (-) skrev 2024-06-07 22:45:39 följande:
    Ja, kanske blir det så. Lika bra att ge upp efter 40. De flesta singelmän i den åldern är nog inte mycket att satsa på ändå. Frånskilda med barn eller missanpassade sociala kufar med diagnos. 
    Är du kvinna över 40 alltså?
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (-) skrev 2024-06-07 22:45:39 följande:
    Ja, kanske blir det så. Lika bra att ge upp efter 40. De flesta singelmän i den åldern är nog inte mycket att satsa på ändå. Frånskilda med barn eller missanpassade sociala kufar med diagnos. 
    Ett år kvar för min del... 39 nu :(
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (-) skrev 2024-06-10 15:04:15 följande:
    Ja.
    Surt. Jag har ändå en föreställning att det är "värre" för män att förbli oskulder än för kvinnor.
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (-) skrev 2024-06-10 17:43:22 följande:
    Det är nog värre för män. Jag klarar mig utan. Det finns viktigare saker i livet än samlag.
    Jo. För en man som inte har haft kan det kännas som det viktigaste...
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (-) skrev 2024-06-10 18:00:22 följande:
    De har en starkare sexualdrift. Det pockar inte på samma sätt för kvinnor, sexualiteten.
    Man kan fundera på vem som har starkare drift. Men den kanske är mera omedelbar för männen på något vis. Man känner att man behöver få utlösning tillräckligt ofta, några gånger per vecka eller så, beroende på person och ålder. Men sen, när man inte har haft debut så känner man också ett jättestort "behov" av att få det gjort, att kunna bevisa att man kan fungera som en man. Det är en väldig pusselbit som fattas liksom. I alla fal för min del. Kanske man någon gång kommer dithän att man kan nöja sig utan, men det känns väldigt avlägset.
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (The 35 Year Old Virgin) skrev 2024-06-11 08:46:38 följande:
    När jag var 22 så fanns det inte på kartan att jag skulle få ligga. Jag hade försökt med några tjejer men jag var tydligen ointressant. Jag var inte mobbad men hade dåligt självförtroende, mycket p g a vad kvinnor sagt till mig. Jag vet att en ville när jag var 26, men ingen av oss vågade ta första steget.
    Många säger att män sätter på vad som helst, men jag vill också ha lärt känna henne lite innan.
    Blev det bara en gång för dig, eller flera gånger när du var i 35-årsåldern?
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (The 35 Year Old Virgin) skrev 2024-06-11 08:55:05 följande:
    Vi hade sex vid två tillfällen, men bara ett samlag. Jag trodde det skulle lossna där. "Nu kommer jag få ligga mycket"
    Nope.
    Tråkigt. Men är det i alla fall bättre att du har prövat på än om du fortfarande skulle vara oerfaren?
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (22) skrev 2024-06-11 08:55:01 följande:
    Nej, jag hade sex med några fler efter det, däribland den jag gifte mig med ett antal år senare.
    Ok. Det har funkat bra sen då, när du väl kom igång?
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (The 35 Year Old Virgin) skrev 2024-06-11 09:01:56 följande:
    Ja, det var en fantastisk känsla att äntligen ha blivit av med oskulden. Nu hade jag blivit en man. Jag var med i klubben. En av de normala.
    Jag önskar ju att det hade blivit mer ligga med kvinnor, men vad kan man göra? Jag träffade kvinnor men vi klickade inte.
    Bra om du kan se det så. Det skulle vara fantastiskt att nå dit, men jag tror det är kört för mig
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (The 35 Year Old Virgin) skrev 2024-06-11 09:10:51 följande:
    Ja, man anses vara omanlig. Jag fick själv nobben av en tjej när hon fick veta att jag var oskuld. Vi hade tänkt ses innan hon fick veta det. Det viktigaste är att han har satt på en kvinna.
    Tråkigt att det ska vara så
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (The 35 Year Old Virgin) skrev 2024-06-11 09:14:57 följande:
    Det trodde jag också. Jag vet att jag missade en del chanser för jag var för försiktig och hade dåligt självförtroende. Ja, det var en jag tog första steget med, och vi hade nästan sex. Hon ville ses mera, men ändrade sig sen. Hon låg med en annan man. Hon sa hon drogs till svin.
    När jag blev av med oskulden så var det för att den kvinnan hintade att hon var sugen. Jag kände nåt, men vågade inte göra nåt själv. Om hon inte hade gjort det, så kanske jag fortfarande varit oskuld nu.
    Jag blir försiktigare ju längre det går... Det skulle nog behövas en kvinna som visade tydligt att hon ville
Svar på tråden 23 år oskuld och inga ex