Inlägg från: Anonym (X) |Visa alla inlägg
  • Anonym (X)

Ni som har barn som ska börja skolan i höst, har era barn avslutning på förskolan?

Anonym (Vill inte missa dotterns stora dag) skrev 2024-06-16 02:16:41 följande:
    Efter att ha haft barn på annan förskola ett år så tycker jag att stora barnets förskola är dålig! När jag uttryckte min oro för pedagogerna så bekräftade en pedagog att det är lite otryggt där just nu och dom arbetar på det. Sen nör kommunen la ned flera förskolor bla. en privat förskola (den som vårt minsta barn fick plats på först) Då läste jag motiveringen till varför och anledningen var att de inte hade personal som var utbildad och inte kunde läroplanen. Då läste jag på om läroplanen och insåg att stora barnets förskola bryter mot läroplanen på två punkter och jag ska ta det vidare till skolinspektionen faktiskt. 
    Ni har ju vetat om att den är dålig i minst 4 år, sedan pandemin. Konstigt att du inte reagerat förrän nu, när hen ska sluta. Känns som att det andra som är dåligt är inte så viktigt, men avslutningsfesten är det.
Svar på tråden Ni som har barn som ska börja skolan i höst, har era barn avslutning på förskolan?