• Anonym

Har legat med min systers kille

Kan du inte berätta lite mer om det stora stödet som du skriver att du har i tråden och alla upprepade "det är du ensam om att tycka" som du slänger ur dig åt andra?

Hur ser det stödet ut?

• Anonym
    Mia04 skrev 2024-07-24 22:41:45 följande:
    Jag har fått så det räcker. Ska inte ha mer.

det är syrrans ord, jag tycker bara att han är ett svin. Jag är inte äcklig.
    Igen: Man kan inte göra bort sig och bestämma sina egna konsekvenser. Du bestämmer inte när det är nog.
  • Anonym
    Mia04 skrev 2024-07-24 22:37:15 följande:
    Isåfall har man levt i lugn där hon aldrig har älskat mig.
    Ja, det är väl det rimliga?
  • Anonym
    Mia04 skrev 2024-07-24 18:52:52 följande:

Jag är kanske lite feg bara

Nej, det har du ju sagt hundratals gånger att du inte är?

Du ska slippa konsekvenser för att du är en dum ungjävel men är samtidigt vuxen.

Du vill komma undan konsekvenser för att det är obehagligt men är samtidigt inte feg.
  • Anonym

Fitta lilla, du får nog ge upp hela tänket med att syrran förväntas "bjuda till" och förlåta dig.

Du har gjort dig omöjlig i din släkt nu. För resten av livet, förmodligen.
    Hon måste ingenting, för hon vill inte.

Och med tanke på att du behöver parasitera på släkten och inte ens klarar av en hyresrätt för att du är ett baaaarn som är så vuxet, kanske du borde försöka komma in på något boende vid det här laget?

• Anonym
    Mia04 skrev 2024-07-24 22:52:15 följande:

Mig kan hon lita på

Då har vi nog ... missuppfattat(?) något ...?
    Varför har du startat den här tråden?
  • Anonym
    Mia04 skrev 2024-07-24 23:10:04 följande:
    Det var ett misstag att knulla med honom?.

Eh, att önska något sådant visar väl att du är en barnrumpa men det visste vi ju redan?

Hon har sårat mig med alla ord hon har kallat mig + misshandeln.
    Du tror verkligen att du är jordens medelpunkt, ja ...
    Varför tar du hela tiden för givet att folk bryr sig så mycket om dig att de har en massa "önskningar"? Vi skiter väl i dig.

Hon skrev att du "förmodligen behöver råka ut för något för att fatta det".

Din lille ego-hjärncell tolkar omedelbart saker som att folk bryr sig om ifall något händer i ditt liv.
  • Anonym
    Anonym (Inte så bra) skrev 2024-07-24 23:16:54 följande:

Det var kanske inte ditt livs bästa beslut mia04

Jo, det tror jag!
    Allt är som bekant relativt och "Herren ger och Herren tar", men från vissa verkar han s a s mest ha tagit ...
  • Anonym
    Mia04 skrev 2024-07-24 23:20:29 följande:
    Jag har ju blivit straffad tillräckligt och detta dagligen mer eller mindre.
    Bestämmer inte du.
  • Anonym
    Mia04 skrev 2024-07-25 22:03:39 följande:
    Hon kan inte bli så kall atg inte förlåta mig
    Det vore inte det minsta kallt. Det vore så de flesta skulle göra. Rätt normalt, med andra ord.
    Om du inte fattar det så är det nog snarare dig än normen som det är fel på. Du är nog ovanligt "varm" i den frågan.

Det normala är att bryta kontakten.
    Det kommer din syster också att göra och det får du leva med att DU har ställt till. Det är som sagt inte "kallt" eller på något sätt hennes fel.
Svar på tråden Har legat med min systers kille