• Anonym

Har legat med min systers kille

Mia04 skrev 2024-06-14 09:49:14 följande:
    Nej, det var ett misstag.

Det var inte precis syrran åk du så jag kan få bli knullad
    Du ställdes inför att välja mellan en handling och dess konsekvens, eller att skita i det. Du säger att du är mogen nog att göra dina egna val och inte en unge.

Då var det ju den här situationen du ville ha? 
    Det ligger väl därför närmare till hands att gratulera dig än att tycka synd om dig. Eller?
  • Anonym
    Anonym skrev 2024-06-14 09:52:39 följande:
    Du ställdes inför att välja mellan en handling och dess konsekvens, eller att skita i det. Du säger att du är mogen nog att göra dina egna val och inte en unge.

Då var det ju den här situationen du ville ha? 
    Det ligger väl därför närmare till hands att gratulera dig än att tycka synd om dig. Eller?
    Eller ÄR du en unge som inte klarar av egna val i alla fall?
  • Anonym
    Mia04 skrev 2024-06-14 12:43:41 följande:
    I denna situationen är jag kanske någon mittemellan. men det säger jag för att det ska låta bättre 
    Ja, det låter ju lite bättre än att du är en ungjävel. Men du håller alltså med om att det egentligen är det du är?
  • Anonym
    Mia04 skrev 2024-06-15 11:21:07 följande:
    Nej
    Jo. Det skrev du ju.
  • Anonym
    Mia04 skrev 2024-07-05 15:29:13 följande:

Wow, första personen som förstår att det är fel att misshandla.

Hin bordens lugnat ner sig då det har gått en tid. Jag inser ju det men kan ju inte få saker ogjort

Det är ju fortfarande så att du aktivt och frivilligt valde allt som nu händer dig.
  • Anonym
    Mia04 skrev 2024-07-05 15:39:15 följande:
    Eh, jag har inte aktivt valt att hon ska misshandla mig. hade jag putat med rumpan eller liknade som är det som man ber om det. Men som sagt jag har aldrig bett att hon ska slå mig så nej jag har inte alls valt det
    Jodå, det har du. Du har frivilligt valt allt som du får. Du bara fattar det inte.
  • Anonym
    Mia04 skrev 2024-07-05 16:23:11 följande:
    Eh, på vilket sätt har jag valt att syrran ska sparka mig där bak menar du?
    Jag sa ju till dig att du inte fattar. Uppenbarligen håller du med om att du inte fattar eftersom du frågar, men är det lönt när du ändå inte fattar förklaringen?

Jag tycker att du får alldeles för lite skit. Personligen hade jag självklart bundit ihop dig till ett avklätt paket som jag lämnat att självdö i skogen, vilket jag hade tyckt var något för lindrigt egentligen. Även det hade du ju valt själv.

Om din syster så dränker dig, så är det du som valt det. Du visste att du stod inför valet att vad som helst kan hända i relationen med din syster, eller att bara gå hem. Du valde det första.
    Frivilligt. Aktivt.
    Men det fattar inte du.
    Ta då nu emot det som du valde.
  • Anonym
    Mia04 skrev 2024-07-06 04:43:35 följande:

Eh, det du skulle vilja göra är typ dråp. 

när jag knullade med hennes kille så tänkte jag ju inte direkt att, hmm vilket straff kommer hon ge mig eller annan skit. Det var inte att jag funderade att om jag knullar och bli påkommen är det värt de? Som sagt jag tänkte inte alls och gjorde så inget val

Ja, och det är ju synd för jag tycker att du egentligen förtjänar mord.
    Det har du ju frivilligt valt.

Alla dina argument går ju dessutom ut på att hela din omgivning skulle glädjas av det, säger du?
    Det är aldrig "jag bör bli förlåten eftersom jag tillför något och är något att ha", utan hela tiden motsatsen - Du ska bli förlåten för att du är korkad, bortskämd, dum, super och inte tillför något.
    Varför ska vi då ha dig kvar ibland oss?

• Anonym
    Mia04 skrev 2024-07-08 10:06:27 följande:
    Jag hagsr konsekvenser
    Men gör då inte val.
  • Anonym
    Mia04 skrev 2024-07-09 09:56:27 följande:
    Men alla är väl fega mer eller mindre?man vill ju inte fånget jobbigt för sig
    Du menade ju på att du inte skulle vara det när du blev mer vuxen? Då skulle du ju ta ansvar och det ena med det andra.
Svar på tråden Har legat med min systers kille