-
Jag svek men det är inte samma sakAnonym (Anonym 666) skrev 2024-07-24 23:35:45 följande:Du var ju ett "äckligt svin" mot HENNE!! Fattar du inte ens så pass? Det här handlar om att du svek henne!
-
Nej, men att hon skulle förlåta mig ganska fort då vi är syskonAnonym (Anonym 666) skrev 2024-07-24 23:36:59 följande:
Eller tror du på riktigt att hon bara ska rycka på axlarna åt det du gjorde mot henne, bara för att du var singel?! Hade han legat med någon annan hade hon fortfarande varit sur på den människan säkert, men ditt svek mot henne är sjukt stort och som en kniv i hennes hjärta som vrids om! Skulle inte förvåna mig om hon aldrig mer vill ha med dig att göra.
-
Som sagt jag kanske är lite feg då. Inget fel på det.molly50 skrev 2024-07-25 00:15:44 följande:Om det verkligen hade varit ett misstag så skulle du stå för dina handlingar och ta ditt ansvar.
Och framförallt sluta gnälla över konsekvenserna du får.
Man är inte en barnrumpa för att man har den åsikten.
Det verkar ju vara det enda du begriper,att få konsekvenser.
Ja,och hur mycket tror du att du har sårat henne då?
De konsekvenser du har fått är ingenting emot hur mycket du har sårat henne.
fast du är en barnrumpa?..
men det var inte meningen att såra henne. Men hon sårar med flit -
Det är även ursäkter.molly50 skrev 2024-07-25 00:17:08 följande:Sluta med de där patetiska ursäkterna.
Det är inga ursäkter. Möjligtvis en förklaring.
Det räcker med att du har legat med din systers kulle för att förstå det.
Det och att du lägger allt ansvar på din syster.
Jag är även en snäll syster -
Men det är inte lätt när hon beter sig som en barnrumpa och bara kallar mig saker.molly50 skrev 2024-07-25 00:19:56 följande:Det har bara gått några veckor.
Du får helt enkelt fina dig i att ta konsekvenserna och ge henne den tid hon behöver.
Du är den som ska ta dig i kragen och ta ditt ansvar. Inte hon.
Bara det att du använder nedsättande ord som "lilla du" visar hur omogen du är.
ska du säga din barnrumpa -
Alla kan göra felmolly50 skrev 2024-07-25 00:21:23 följande:Men det hade de allra flesta andra med sunt förnuft gjort.
Så varför inte du,om du nu är så klok och mogen,som du påstår? -
Har jag visst.molly50 skrev 2024-07-25 00:23:22 följande:Nej,det har du verkligen inte.
Om du vill visa att du är vuxen så ta ditt ansvar och ta de konsekvenser du får.
jag visar mig vuxen men behöver inte ta det ansvaret. -
Jag är dyslektiker så slarvfel mm får du stå ut med om du ska vara här. Du ville bara hacka på mig med det och trycka på sådant? Varför skriver du ens här då?Reclaimyourself skrev 2024-07-25 06:13:55 följande:
Jag har inget att säga. Att du skriver som en kratta och blandar ihop folk till höger och vänster i texten och gör väldigt allvarliga slarvfel, det gör att jag inte tar din TS på allvar! Frågan i sig är ett annat kapitel.. jag hade kanske brytt mig om att svara på det du frågar om det inte var så otroligt mycket skrivfel, men bara kanske.. Hela alltihopa är bara för löjligt! 😆 Jag överlåter andra att svara och jag har på känn vilken typ av svar det blir, blir kul läsning om jag pallar med att läsa igenom alla svar...
-
molly50 skrev 2024-07-25 00:26:59 följande:Det avgör inte du. Det är upp till din syster när hon känner sig färdig med dig.
Ja,det har hon ju helt rätt i. Och att du är singel var nog bland det mest korkade jag har hört.
Det har ingen som helst betydelse när du särar på benen för din systers kille!
Du har/hade också en relation med din syster.
Som du nu har förstört. Kanske för all framtid.Men hon stra inte sitt ex lika hårt.
mm, kanske delvis. Men det är en förmildrad omständighet att jag iallafall var/är singel.
Men jag erkänner att det var lite grisigt av även mig att knulla syrrans kille
Men som sagt någon gång måste hon förlåta mig
-
Men gud, när jag menar ett misstag så är det inte styckat medvetet gick in för att min syster skulle bli sårad av mig.EnAnonumius skrev 2024-07-25 02:52:00 följande:Det spelar ingen roll hur mycket du gapar om att det var ett misstag.
Du är fortfarande tvungen att göra ett val innan för att sedan i efterhand kunna avgöra om det var ett misstag eller inte.