• Mia04

Har legat med min systers kille

EnAnonumius skrev 2024-07-24 19:47:47 följande:
    Nej det är du som skall skärpa dig och ta konsekvenserna och ansvar för dina handlingar.
    Det är du som valde att knulla din syrras kille och där med sabba er relation ni hade genom den handlingen.
    Så lägg av att lägga ansvaret på din syrra för dina jävla vidriga handlingar du har gjort.

Spelar ingen roll. om du ångrar knullet. Det knullet, med din syrras (ex) kille kan ju knappast bli ogjort.
    Som sagt det är bättre att komma undan så mycket som möjligt ingen mår ju bättre av det. Som sagt äcklet har inte fått ett jäkla skit och han borde väl få mer skit också då.

nej, just det jag kan inte få det ogjort
    Tixter
  • Mia04
    Anonym (Varför?) skrev 2024-07-24 20:50:21 följande:
    Vill du veta vad jag lär mina barn? "Vi kommer inte alltid vara överens, jag kommer inte alltid att tycka om dina val, jag kommer att kritisera vissa av dina val men jag kommer aldrig sluta älska dig" Om ett av mina barn beter sig som dig, skyller ifrån sig på andra eller på omständigheterna, så kommer jag att berätta för dem att det är fel. De tar större ansvar för sina handlingar trots att de är betydligt yngre än dig än vad du gör som (tyvärr) räknas som vuxen. 

Hur är jag en barnrumpa? För att jag påpekar hur otroligt fel du tänker och beter dig? Det märks otroligt tydligt att du aldrig behövt ta ansvar för dina handlingar förrän nu och då gör du precis al6för att lägga skulden någon annan stans än där den hör hemma, hos dig.

Men vad duktig du är då och vilka perfekta barn du har. Ja, jag är en hopplös slarver som ställer till med oreda.nöjd? 

Du beter dig som en barnrumpa? Det stämmer jag är ganska bortskämd och har inte behövt ta så mycket ansvar

Tixter
  • Mia04
    fornminne skrev 2024-07-24 20:51:20 följande:
    Hon måste ingenting. Hon kanske aldrig förlåter dig och det kommer aldrig att bli som förut. Du får leva med det.
    Jo,klart Hon behöver. Jag tror inte hon mår bättre utan mig
    Tixter
  • Mia04
    Anonym (Tvillingmorsan) skrev 2024-07-24 21:03:21 följande:
    Hon kanske inte bryr sig om vad du vill eller hur du känner? Du kanske inte är viktig för henne längre.

Så småningom kanske hon kommer över det och ni kan ha en fungerande relation igen. Eller också inte. Det återstår att se. 
    Isåfall har man levt i lugn där hon aldrig har älskat mig.
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-24 22:14:58 följande:
    Som sagt,val.
    Misstag
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-24 22:16:41 följande:
    Det borde du kunna lista ut med lilltån.
    Eh, nej. Jag är inte synsk
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-24 22:20:49 följande:
    Och det ska du ha.

Ja,om du tycker att han är ett äckel,vad säger då det om dig som ligger med honom? Som du anser vara ett äckel?
    Då är väl du lika äcklig,i så fall,eller hur.
    Jag har fått så det räcker. Ska inte ha mer.

det är syrrans ord, jag tycker bara att han är ett svin. Jag är inte äcklig.
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-24 22:21:31 följande:
    Men då är du ju feg.

Jo.
    Du tycker tydligen det. Jag kan också tycka att ni är fega som alla går på mig.

nej
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-24 22:22:46 följande:
    Det var ett val. Oavsett hur mycket du gapar om att det var ett misstag.
    lilla gumman, det var ett misstag
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-24 22:24:50 följande:
    Jaha,och vilka fler här än du har kallat mig snusktant?

Ja,mer än dubbelt så gammal som dig,men inte gammal.
    I dina ögon kanske,men inte annars.

Nej.
    Inte sagt men vet att de flesta tycker det.

Då är du gammal oavsett vad du tror.

jo
    Tixter
Svar på tråden Har legat med min systers kille