• Mia04

Har legat med min systers kille

molly50 skrev 2024-07-20 00:11:30 följande:
    Läs tråden igen då. Jag är inte ensam.
    Den enda som tycker du är gud är du själv.
    Nej, jag är inte gud. Jag är långt ifrån perfekt men det står jag för. Men ni alla ska göra så man känner sig totalt värdelös i allt jag gör.
    Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-20 06:03:31 följande:
    Att vara vuxen på pappret, och att vara vuxen i beteendet är två skilda saker.

Det hade du vetat om du var vuxen och mogen.

Sedan försök till provokationer i resten av inlägget.. 😏

Du får 1 stjärna för försöket till provokationer, och 5 stjärnor för dåligt utförande. 🤣🤣🤣
    Jag är vuxen i beteende så va snäll och sluta behandla mig som om jag vore en barnrumpa.
    Tixter
  • Mia04
    Anonym (Varför?) skrev 2024-07-20 08:00:33 följande:

Nej lilla Mia04, vi hade inte gjort lika dant om vi hade varit i dina kläder eftersom vi inte hade knullat syrrans kille oavsett kåthet eller berusningsgrad när vi var 19. När ska du förstå att det du gjort inte är "normalt beteende hos någon som är ung"?

Sluta kalla mig lilla. Det tror inte jag att ni kan svara på utan nu försvarar ni er bara. Hur gammal är du?
    Tixter
  • Mia04
    Anonym (S) skrev 2024-07-20 10:13:50 följande:

Du vill inte ha fler konsekvenser säger du. Men så är det i livet, dåliga val ger dåliga konsekvenser. Man får leva med konsekvenserna. Sen skyller du på att du är ung och var full. Även om du är ung så borde du lärt dig vad som är rätt och fel. Du borde förstå att din syster inte uppskattar att du ligger med hennes kille. Hade jag vart din syster hade jag aldrig någonsin förlåtit dig och aldrig litat på dig. Hade kastat ut dig samma dag. 

Skylla på fylla? Varför dricker du om du inte kan hantera alkohol? Fattar man så usla beslut med alkohol i kroppen ska man inte dricka. 

Hoppas för din skull att du lärt dig att du inte ska dricka, skylla ifrån dig och tänka mer på andra.

Nej, jag vill komma undan så mycket det bara går. Jag vet att det var fel men att hon ska vara så långsint är tråkigt. Hon kastade ju ut mig

fylla eller ung och dum. Det är lätt för er som är äldre att läxa upp mig men ni var säkert värre

Skylla ifrån mig? jag skyddar mig bara
    Tixter
  • Mia04
    Xenia skrev 2024-07-20 10:35:03 följande:

Ja, alla föräldrar borde här se vad som händer om man curlar sina barn för mycket. De lär sig inte självdisciplin, de lär sig ingen moral och de kommer att följa sina impulser och sedan försöka slippa konsekvenserna. De kommer att skylla på andra hellre än att lära sig av sina misstag.

Eller så är allt detta en enda lång trolltråd av en uttråkad medlem.

Du ska inte klaga på hur mina föräldrar har uppfostrat mig
    Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-20 11:54:31 följande:
    Och så väljer du att knulla hennes kille....
    Misstag inget val
    Tixter
  • Mia04
    Anonym (Varför?) skrev 2024-07-20 18:20:51 följande:
    Och du tackar henne för stödet genom att knulla hennes kille för att du "behövde ett knull" och var full? Vilken stjärna till syster du är, att hon inte förlåter dig på studs *ironisk*.
    Sluta låta som man är  ett svin
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-22 23:50:31 följande:
    Val,inget misstag. Och hade hon inte kommit på er så hade ni fortsatt ligga,eller hur.
    Sluta, jag är inget sådant äckel som skulle göra det igen
    Tixter
  • Mia04
    Anonym (Varför?) skrev 2024-07-22 10:14:52 följande:
    Det spelar ingen roll hur gammal jag är för oavsett så har jag varit ung. Precis som alla andra som är äldre än dig. Om jag var i din ålder för 5, 10 eller 30 år har ingen betydelse. Hur man beter sig mot vänner och syskon när det kommer till att knulla deras pojkvänner har inte ändrats. 
    Nej, men det är en nyfiken fråga och dunar för feg tydligen att svara på den = barnrumpa. Det har jag inte sagt heller
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-22 23:50:31 följande:
    Val,inget misstag. Och hade hon inte kommit på er så hade ni fortsatt ligga,eller hur.
    Nej det hade vi inte alls gjort
    Tixter
Svar på tråden Har legat med min systers kille