Har legat med min systers kille
Den enda som tycker du är gud är du själv.
Nej lilla Mia04, vi hade inte gjort lika dant om vi hade varit i dina kläder eftersom vi inte hade knullat syrrans kille oavsett kåthet eller berusningsgrad när vi var 19. När ska du förstå att det du gjort inte är "normalt beteende hos någon som är ung"?
Du vill inte ha fler konsekvenser säger du. Men så är det i livet, dåliga val ger dåliga konsekvenser. Man får leva med konsekvenserna. Sen skyller du på att du är ung och var full. Även om du är ung så borde du lärt dig vad som är rätt och fel. Du borde förstå att din syster inte uppskattar att du ligger med hennes kille. Hade jag vart din syster hade jag aldrig någonsin förlåtit dig och aldrig litat på dig. Hade kastat ut dig samma dag.
Skylla på fylla? Varför dricker du om du inte kan hantera alkohol? Fattar man så usla beslut med alkohol i kroppen ska man inte dricka.
Hoppas för din skull att du lärt dig att du inte ska dricka, skylla ifrån dig och tänka mer på andra.
Ja, alla föräldrar borde här se vad som händer om man curlar sina barn för mycket. De lär sig inte självdisciplin, de lär sig ingen moral och de kommer att följa sina impulser och sedan försöka slippa konsekvenserna. De kommer att skylla på andra hellre än att lära sig av sina misstag.
Eller så är allt detta en enda lång trolltråd av en uttråkad medlem.