Har legat med min systers kille
Därav att du inte har något som helst stöd bakom dig,medans din syster har det.
Stackars din syster. Vilka svikare du och hennes kille är. stick bara därifrån och flytta till din mamma. Du får så lov att stå ut. Du har gjort bort dig och får ta konsekvenserna.
Dom kanske inte vågar hålla med men egentligen tycker dom nog att du är det. Eller så är det så att varken du eller jag är någon barnrumpa och är lika mogna.
kan dock garantera att jag är mer mogen en dig och det var inte jag som gjorde tummen upp
Jag är mer mogen en vad flesta av er här är och om ni var i mina kläder så skulle ni gjort precis likadant.
så lilla gumman jag är vuxen men om det är,så att du inte tror mig så kan väl jag ställa/ göra en undersökning om mig själv med tycker att jag är en barnrumpa om du villl de?
Men du får ju inte rösta eftersom jag inte gjorde de mot dig
Ok vill ha detta undanstökat.
Alla som tycker att jag ä en barnrumpa trycker på tummen upp resten trycker på tummen ner.
Jag undrar om du ofta hamnar i de här situationerna?. Du skrev att din syster täckte upp för dig när du var liten.
Händer det ofta katastrofer när du dricker, mycket oftare än det gör för dina vänner eller andra jämnåriga? Har det alltid med alkohol att göra eller händer det oftare annars också?
Har du mycket svårt att komma ihåg saker som tandläkare och dyl.? Glömmer du och tappar saker oftare än jämnåriga? Kan du koncentrera dig även på sådant som inte är jättespännande? Tappar du lätt intresset för saker som är monotona?
I så fall funderar jag på om det kan vara: