• Mia04

Har legat med min systers kille

molly50 skrev 2024-07-19 13:25:14 följande:
    Att du har gjort ett väldigt stort övertramp och sårat en familjemedlem.
    Därav att du inte har något som helst stöd bakom dig,medans din syster har det.
    Märkt det. Alla går på mig
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-19 13:25:14 följande:
    Att du har gjort ett väldigt stort övertramp och sårat en familjemedlem.
    Därav att du inte har något som helst stöd bakom dig,medans din syster har det.
    Förresten har dom inte med det att göra
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-19 13:26:12 följande:
    Jag tvivlar på det,som sagt,
    I så fall hade du tagit ansvar för dina handlingar.
    Men du skiter totalt i det.
    Du behöver inte tvivla jag ångrar och kommer heller inte göra om det?.
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-19 13:27:31 följande:
    Jag har åtminstone inte legat med min systers eller väns kille.
    Så det enda äcklet här är du.
    Du tänker med fittan. Det är ganska enkelt att konstatera.
    Du är nog den enda som tycker det,lilla vän. 
    Tixter
  • Mia04
    Anonym (S) skrev 2024-07-19 13:29:45 följande:

Stackars din syster. Vilka svikare du och hennes kille är. stick bara därifrån och flytta till din mamma. Du får så lov att stå ut. Du har gjort bort dig och får ta konsekvenserna. 

Jag bor redan hos morsan, tyvärr. Nej vill ej ha fler konskvenser
    Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-19 14:49:58 följande:
    Ja så, vuxet och moget att göra allt för att slippa ta ansvar för att man beter sig som ett svin mot sin syrra..🙄

Ja men självklart är det så-.. Att den som blir bedragen dubbelt, ska ju självklart ta det största ansvaret. Du skall ju inte behöva ta något ansvar alls. Eller bara en pytte liten del.. Riktigt vuxet och moget resonerat av dig där...🙄
    Vi har olika åsikter så varför ska du låta som du driver? Tycker du att det är moget? Hur gammal är du? För just nu låter du som en riktig barnrumpa.
    Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-20 02:51:35 följande:
    Nå hur går det med din "lilla undersökning" som du lade upp? Hur många "tummen upp" har du fått på den?
    Ah jag ser att du har fått EN styck tummen upp, och 7 stycken tummen ned.

Nope inte många som delar din åsikt där heller.

Så uppenbarligen är jag knappast en barnrumpa.😁😈

Fast jag antar att du kommer väl att komma med diverse försök att förklara bort det  där, med att du inte får något medhåll, mer än din egna tummen upp som du lagt.

Så som du försöker förklara bort ditt jävla ansvar du har med att får tillbaka din relation till din syrra. Då du lägger ju hela ansvaret på henne. Och du vill göra allt för att slippa ansvar.

Oavsett om man driver med dig, eller inte, så kommer du knappast att ses som vuxen och mogen, när du resonera så otroligt korkat som att du vill slippa undan ansvaret och anser att din syrra har en "stor del"  av ansvaret fört att "få tillbaka er relation". Framgår ju tydligt när man läser andras inlägg att ingen tycker du resonera "vuxet och moget"..

Dom kanske inte vågar hålla med men egentligen tycker dom nog att du är det. Eller så är det så att varken du eller jag är någon barnrumpa och är lika mogna. 

kan dock garantera att jag är mer mogen en dig och det var inte jag som gjorde tummen upp

Jag är mer mogen en vad flesta av er här är och om ni var i mina kläder så skulle ni gjort precis likadant. 

så lilla gumman jag är vuxen men om det är,så att du inte tror mig så kan väl jag ställa/ göra en undersökning om mig själv med tycker att jag är en barnrumpa om du villl de? 

Men du får ju inte rösta eftersom jag inte gjorde de mot dig

Tixter
  • Mia04

Ok vill ha detta undanstökat. 

Alla som tycker att jag ä en barnrumpa trycker på tummen upp resten trycker på tummen ner.

Tixter
  • Mia04
    Anonym (Ibland finns orsaker) skrev 2024-07-19 16:20:49 följande:

Jag undrar om du ofta hamnar i de här situationerna?. Du skrev att din syster täckte upp för dig när du var liten. 

Händer det ofta katastrofer när du dricker, mycket oftare än det gör för dina vänner eller andra jämnåriga? Har det alltid med alkohol att göra eller händer det oftare annars också?

Har du mycket svårt att komma ihåg saker som tandläkare och dyl.? Glömmer du och tappar saker oftare än jämnåriga? Kan du koncentrera dig även på sådant som inte är jättespännande? Tappar du lätt intresset för saker som är monotona?

I så fall funderar jag på om det kan vara:

-Att man har varit för curlad hemifrån
    eller
    -Att man har någon diagnos, som ADHD. Man kan ha en variant där man inte springer runt jämt utan är mer trött och slö för det mesta. Mår bara bra när man är riktigt fysiskt aktiv. De som har ADHD har för lite impulskontroll. Så om de dricker alkohol, som sänker impulskontrollen ytterligare, så börjar de göra heltokiga saker.
    eller
    -Att du helt enkelt inte tål alkohol, om det bara är när du dricker som det blir tokigt.
    Du har så fel. Jag menar att hon har skyddat mig för normala dumheter tidigare
    Tixter
  • Mia04
    Anonym (Varför?) skrev 2024-07-19 18:35:46 följande:
    Ja, det är du. Att skylla sina idiotiska val på att man är ung och full (eller bara full) och inte haven endaste tanke på hur dessa val kommer att såra ens nära och kära är att vara ett svin. Det är ett otroligt osympatiskt beteende som kommer att kosta dig en hel del, bland annat att din syster sannolikt aldrig riktigt kommer att lita på dig mer till fullo. 

Men så går det när man tänker med sina könsdelar och totalt saknar spärrar som de flesta andra har, oavsett berusningsgrad.
    Eh, enligt dig så är det så. Min syster måste lita på mig
    Tixter
Svar på tråden Har legat med min systers kille