Inlägg från: EnAnonumius |Visa alla inlägg
  • EnAnonumius

Har legat med min systers kille

Mia04 skrev 2024-07-04 21:20:29 följande:
     Tyvärr, har inget framgång med syrran heller svider verkligen
    Skall det göra också, det skall vara kännbart för dig under en lång tid att du har gjort bort dig inför din syrra.

Hoppas att du lär dig nu att ge fan i alkohol, då du är ju en person som gillar att knulla dina vänners/familjemedlemmars killar.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-04 22:24:36 följande:
    Fast det har gått en månad så det är lång tid.
    Du skämtar nu va när du anser att en månad är lång tid?
    Nej det är inte alls lång tid.

Ett sådant grovt svek som du har gjort mot din syrra tar lång tid att komma mycket lång tid, om man kommer över det alls.

• EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-05 10:35:46 följande:
     Bättre att försöka bygga upp relationen igen
    Det är DITT jobb att bygga upp relationer, då det var DU som svek din syrra genom att knulla hennes kille.
    Lägg ALDRIG det ansvaret på din syster hon har ingen skyldighet att göra det jobbet-.
    Du är såpass gammal att du bara SKALL kunna begripa detta. Gör du inte det så är du knappast 19år gammal.

Jaha mitt upp i alltihopa så skall din syster tydligen misshandlat dig.
    Och vad är det för typ av misshandel din syrra skall ha gjort sig skyldig till?

• EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-05 14:01:48 följande:
    Vi är syskon
    Frågan var INTE om ni var systrar eller inte..

Frågan var om du trodde på det själv.
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-05 12:56:49 följande:
    Jag vet att det största ansvaret är upp till mig. Men det är inte lätt att skapa någon och prata med någon som i stort sätt säger att man är ett äckel/kräk i typ varje mening i en månads tid. Hon får som sagt tycka det men hon behöver inte säga det till mig varje gång. Det är bara ett omg beteende från henne Och det rinner över till slut på mig också.

Ja, fick en bokstavligen en rejäl spark där där bak. Jag har typ inget fett på rumpan så fick en enorm värk så höll i och folk förstår hur ont det gör som typ inte ha något fett på rumpan. 
    Du skall inte säga omoget beteende om andra, när du har visat stora prov på omogenhet själv.
    Och du uppvisar stort prov på omogenhet i denna tråden med, en omogenhet som ligger långt under en person som påstår att denne är 19år.

En spark där bak räknas knappast ens som "ringa(mycket lätt) misshandel" i lagens mening.
    Ja du fick en spark där bak. Hade det varit min syrra som hade svikit mig på det grova sättet du svek din syrra, så kan jag tala om för dig att jag hade klappat till henne med baksidan av handen rätt i ansiktet.

Ni är syskon, men du väljer ändå att lägga över ditt ansvar på henne och ställer helt oresonligt orimliga krav på henne.

• EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-05 14:53:46 följande:

Jag har förstått att ni tycker att jag typ beter mig som en barnrumpa. Men bara för det kan väl även tycka att någon beter sig omoget? 

Nej du liksom har förverkat den rätten, det gjorde du i samma ögonblick som du knullade hennes kille och sedan lade huvudansvaret på din syrra och gör det fortfarande.
    Mia04 skrev 2024-07-05 14:53:46 följande:

Eh, det räknas som misshandel, om ett barn får ett slag på rumpan så räknas det som misshandel. Du verkar inte tro att att spark där bak gör speciellt ont. Om du hade vart med om det så skulle du nog inte säga något. Så du skulle slå din syrra? Det visar att du är riktigt feg

Då tar vi det ETT varv till.
    Jag föreslår att du läser vad jag faktiskt skriver i stället för att tolka in saker som inte finns att tolka in från min text.

Jag skrev detta:
    "En spark där bak räknas knappast ens som "ringa(mycket lätt) misshandel" i lagens mening."

Jag skrev "lagens mening". Vet du ens vad "lagens mening" betyder? Tvivlar på det med tanke på hur konstigt du svarar.
    Men om du inte vet vad "lagens mening" betyder. så hojta till så kan jag förklara för dig på en nivå som passar dig, eller så kan du be en av dina päron förklara det för dig.

Bara för att jag påtalar för dig att en spark där inte skulle räknas som ens "ringa misshandel" enligt lagen är aldrig samma sak som att man förnekar att det  skulle kunna göra ont.

• EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-05 15:35:41 följande:
     Men lilla du, jag vet väl om att hon förmodligen inte får något straff enligt lagen. Men det räknas fortfarande som misshandel.
    Jasså?

Så svarade du ju inte i förra inlägget. Då drog du på stora snyftvalser (och offerkoftan var större än någonsin) och anklagade folk för att inte "verka tro" att en spark där bak inte skulle göra ont... 🙄

Tro du att dina patetiska försök till härskartekniker)lilla du) kommer att funka på mig eller någon annan? 🙄

• EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-05 16:57:15 följande:

Men det står jag fortfarande fat i att folk här iallafall inte fattar hur ont det gjorde eftersom folk här säger att jag förtjänar det. 

Suckar, folk fattar att en spark i röven kan göra ont.

Det är bara du i din förvridna verklighet som inbillar dig att folk inte fattar, bara för att de anser att du förtjänade den.
    Mia04 skrev 2024-07-05 16:57:15 följande:

haha, härskarteknik? Lilla du, känner du dig liten nu

Nej knappast. 😏

• EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-05 17:22:55 följande:
    Eh, jag anser inte alls att jag förtjänade den snarare tvärtom. Om folk förstår att det gör ont så önskar man inte någon de.
    När skall du fatta att folk fattar att en spark i baken kan göra jävligt ont.. Bara för att man anser att du förtjänar det så betyder det fortfarande INTE att folk inte förstår att det kan göra ont.

Till skillnad från dig så klara många människor av att hålla två tankar i huvudet samtidigt.
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-05 20:19:48 följande:
    Ni anser att jag förtjänar det trots det påstår ni att ni är emot våld? Det går inte ihop?
    En spark i häcken, som skedde i affection från din syrra, kallar ju jag knappast för "våld".
    Jag tror knappast att någon person som är emot våld skulle kalla det för våld, EN spark i häcken, när någon blir så djupt sårad som din syster blev av dig och hennes EX... 

Som jag skrev förut, de flesta människor klarar av att hålla två tankar i huvudet.

Svar på tråden Har legat med min systers kille