Har legat med min systers kille
Hoppas att du lär dig nu att ge fan i alkohol, då du är ju en person som gillar att knulla dina vänners/familjemedlemmars killar.
Jag har förstått att ni tycker att jag typ beter mig som en barnrumpa. Men bara för det kan väl även tycka att någon beter sig omoget?
Eh, det räknas som misshandel, om ett barn får ett slag på rumpan så räknas det som misshandel. Du verkar inte tro att att spark där bak gör speciellt ont. Om du hade vart med om det så skulle du nog inte säga något. Så du skulle slå din syrra? Det visar att du är riktigt feg
Då tar vi det ETT varv till.
Jag föreslår att du läser vad jag faktiskt skriver i stället för att tolka in saker som inte finns att tolka in från min text.
Jag skrev detta:
"En spark där bak räknas knappast ens som "ringa(mycket lätt) misshandel" i lagens mening."
Jag skrev "lagens mening". Vet du ens vad "lagens mening" betyder? Tvivlar på det med tanke på hur konstigt du svarar.
Men om du inte vet vad "lagens mening" betyder. så hojta till så kan jag förklara för dig på en nivå som passar dig, eller så kan du be en av dina päron förklara det för dig.
Bara för att jag påtalar för dig att en spark där inte skulle räknas som ens "ringa misshandel" enligt lagen är aldrig samma sak som att man förnekar att det skulle kunna göra ont.
Men det står jag fortfarande fat i att folk här iallafall inte fattar hur ont det gjorde eftersom folk här säger att jag förtjänar det.
haha, härskarteknik? Lilla du, känner du dig liten nu