Inlägg från: EnAnonumius |Visa alla inlägg
  • EnAnonumius

Har legat med min systers kille

Mia04 skrev 2024-06-07 11:42:53 följande:

Jag är relativt mogen för min ålder du nner mig inte 

Knappast.  Du gör allt för att bevisa hur omogen du egentligen är för din ålder i denna tråden.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-06-07 12:30:11 följande:
    Nej, flyttat till morsan. jo, du är feg
    Är du helt borttappad?

Nej man är inte feg bara för att man väljer vad man skriver så man inte åker på en avstädning på forumet. Men det är väl för mycket för dig att begripa så långt. Något även en fjortis skulle begripa att det inte handlar om feghet bara för att man inte vill bryta mot reglerna på ett forum och riskera en avstängning.

• EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-06-07 15:21:34 följande:
    Nej, jag är mig själv så jag går inte in med något
    Och då ÄR du ju precis så omogen du framställer dig själv i tråden.
    Mia04 skrev 2024-06-07 15:23:55 följande:
    Klart det handlar om feghet när man inte vågar säga
    Är du totalt trögfattad?

• EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-06-07 16:44:54 följande:
    Ej? Begår man brott så ska man ta sitt straff. Olagligheter är verkligen inte ok.

min tanke är inte ens att provocera dig men jag måste gå säga vad jag tycker
    Ja och du verkar ju inte fatta att det finns REGLER på forumet.

Och skulle nu Anonym(Mimmi) skriva vad hon tycker så är risken mycket hög att hon blir avstängd från forumet.

Men du verkar ju vara fört trögfattad att förstå detta när du upprepat säger att hon är feg.

• EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-06-07 18:51:23 följande:
    ja, hon blir avstängd men det är en annan sak. Hon blir ju inte polisanmäld. Så hon får en annan form av straff som hon förtjänar
    Ja och hon är ju inte intresserad av att bryta mot reglerna. För hon vill inte bli avstängd. Är det verklig så svårt att begripa för dig?

• EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-06-08 03:29:33 följande:
    Kan vara en tolkningsfråga om hon inte vill bli avstängd eller om hon inte vågar.
    Men oj vilka fabler du kommer med.
    Nej knappast en tolkningsfråga,  när Anonym(Mimmi) själv har skrivit att hon inte vill bryta emot reglerna FL har för hon inte vill bli avstängd.

• EnAnonumius
    Goneril skrev 2024-06-08 04:53:13 följande:

19 år är TS, då gäller utspring för studenter mot en ljusnande framtid. Här får man inget grepp om TS tillvaro, bara att hennes relationer med släkten är katastrofala. Vad lever du på, TS, och har du klarat dig genom gymnasiet med godkända betyg?                                                                                                                                     19 år är den tid i en ung människas liv då man väljer bana. Det är den tid då man drömmer om en utbildning och ett yrke och då man grundlägger värderingar och utvecklar intressen, den tid då man börjar ta vuxenansvar för sitt liv.                                                                                                                                                                TS verkar just inte ha något annat intresse i livet än att kn???la, det kommer att bli en mycket torftig tillvaro, hoppas TS förstår det trots sin bristande intellektuella förmåga. Hoppas hon försöker skaffa sig stöd och hjälp att ändra inriktning mot en något mer meningsfull tillvaro.

Psssst...

Du bryter inte emot FL's regler  om du skriver knulla... 😉
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-06-14 09:40:09 följande:
    Klart att det är synd om mig
    Nope.

Du försatte dig i denna situation helt själv... Så du får faktiskt skylla dig själv också.

• EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-06-15 10:58:50 följande:
    Nej jag har tyvärr fått flytta
    Det är bara rätt åt dig att du får flytta...
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-06-15 12:20:15 följande:
    Sluta. Du vet inte hur det känns
    Du det är inte synd om dig alls om du nu trodde det. Du själv valde att knulla din syrras kille. 

Så du får exakt det du förtjänar av din syster. 😁

Svar på tråden Har legat med min systers kille