Har legat med min systers kille
Ja TS, vi har alla varit unga och dumma. Flera av oss har gjort helt idiotiska saker. Jag grälade med mina föräldrar, valde att liftade till en kompis, fick lift med en inte så trevlig man. Han vill ha - betalt- för liften. Jag slapp inte undan. Jag fick alltså ta konsekvenserna av mitt Idiotiska beslut att lifta. Sedan fick jag gå hem till mina föräldrar, berättade aldrig vad som hänt, eller anmälde. Det gjorde man inte på den tiden. Då var det alltid flickans fel. Jag gissar att flera av de som svarar dig och skulle ha något att berätta.
Med det sagt du är 19 år, alltså myndig. Du måste nu ta konsekvenserna av dina handlingar. Konsekvensen är att du inte längre får bo hos din syster. Du säger att om din syster verkligen älskat dig så skulle hon inte kastat ut dig.
Dina alternativ till boende är alltså att flytta hem till din mamma och stå ut med hennes tjat. Eller bo kvar hos din syster och se henne må dåligt av behöva se dig varje dag.
Du behöver ta ett vuxet beslut här, din syster behöver få lugn och ro, utan att behöva bli påmind om sveket hela tiden. Även hon behöver få gå vidare, de kan hon inte när din närvaro påminner om det.
Flytta hem till mamma, stå ut med hennes tjat. Vad tjatar hon om förresten? Sedan ser du till att skaffa dig ett eget boende så snart du kan. Går du fortfarande i gymnasiet då slutar du snart. Skaffa jobb och egen bostad. Flytta dit där där det är möjligt.
Handlingar får konsekvenser, det är den hårda läxan här. Du förlorade din systers förtroende och din bostad. Din syster förlorade en pojkvän och tilliten till sin syster. Jag är övertygad om att hon fortfarande älskar dig, men hon står inte ut med att ha dig i sin närhet längre. Med tiden kommer ni förhoppningsvis få en bra relation igen. Det beror på om du tar ett vuxenansvar här.
Lycka till i livet, även detta kommer att gå över. Tufft nu men kommer att klara det, man gör faktiskt oftast det.
Morsan tjatar att ma. Ska plocka iordning hjälpa till städa
och laga mat mm. Jag vet självklart ska man egentligen göra det men hemma hos mamma är jag nog en riktig latmask som hon tjatar ständigt. Jag gillar när jag typ får en ( spark i baken) för då blir jag tvärtom och blir ännu mera tjafs.
hur lång tid ska jag vänta på syrran? Jag skulle göra vad som helst för att det skulle bli som vanligt igen