• Mia04

Har legat med min systers kille

molly50 skrev 2024-07-08 14:40:42 följande:
    Och jag tycker du ska ställa dig själv frågan om du ångrar att du sårade din syster eller om du ångrar att du blev påkommen.
    Din syster tror förmodligen att det är det sistnämnda,och det tror jag med.
    Detr väl klart att man ångrar att man blev påkommen också, skulle inte få så mycket skit
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-08 14:41:13 följande:
    Och det har du förtjänat.
    Du är ju bara elak
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-08 14:41:43 följande:
    Och det är för lindrigt.
    Eh, verkligen inte 
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-08 14:42:18 följande:
    Tror du på det där själv? För det gör inte jag.
    Du har i alla fall inte visat det.
    Jag skäms
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-08 14:48:46 följande:
    För att hon anser dig vara stor nog att kunna hjälpa till hemma.
    Och har du bara din mamma kvar i livet så tycker jag du borde skämmas om du behandlar henne så respektlöst.'
    Hon vill dig bara väl och vill att du ska klara dig i livet.
    Och det kommer du inte att göra om du fortsätter så här.

Jag är själv tonårsförälder och min yngsta är snart 13 år.
    Och de hjälper till hemma.
    Jag behöver inte tjata på dem.
    Den äldsta jobbar dessutom nu under sommaren och går annars i gymnasiet och får en bra utbildning.
    Hade de betett sig som du så hade de aldrig fått några pengar.
    Inte förrän de hade visat att de kan ta ansvar.
    Så jag hoppas din mamma vaknar snart och börjar ställa mer krav på dig alt kastar ut dig om du beter dig så här.

Jag köper fina saker åt mamma, så hon får sin belöning. Jag är lat och slarvig när det gäller vissa saker. 

ski

Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-08 14:52:53 följande:
    Jo,det är både fegt och korkat.
    Och du är uppenbarligen inte bra på det med tanke på att du inte ens hann börja ljuga innan hon kom på er.
    Och du är uppenbarligen inte heller bra på att ljuga nu med tanke på att din syster ser igenom dina patetiska försök att slippa undan konsekvenser.

Lär dig ta ansvar för dina handlingar och lär dig ta ansvar hemma så ska du se att du slipper både tjat och mer konsekvenser.
    Även om du förtjänar det.

Nej, men då är det väl något positivt att jag inte kan ljuga och då är jag ju inte feg. 

Hemma sköter mamma och hon skulle inte kasta ut mig självmant. Hon är för snäll för det, dom andra konsekvenserna har jag ju tagit

Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-08 14:55:05 följande:
    Du menar alltså att det inte var ett val att sära på benen och knulla din systers pojkvän?
    Var du bara en knulldocka som bara låg där och lät honom göra vad han ville?
    Dina ursäkter blir bara mer och mer patetiska.
    Verkligen inte jag sög av honom mm, sånjag var väldigt aktiv själv i våran akt. 
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-08 18:57:04 följande:
    Det kan man visst göra,bara man vill. Annars kunde du ha tänkt till innan du särade på benen.
    Ville ju ha kuk i mig
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-08 18:58:22 följande:
    Då vet du inte hur man är en vuxen.
    För du beter dig enbart som en bortskämd skitunge. Inget annat.

Tror mer att folk här är avis att jag är bortskämd. Nej, jag beter mig mer vuxet en flera av er här gör. 

Minns inte kvinnans nick och hennes inlägg blev borttaget. Hon blev straffad för hon inte kunde bete sig. Ho. Tyckte att jag skulle ha smisk mm. Väldigt
    mogna ni är/eller inte 

Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-08 19:00:32 följande:
    Jag tycker hon betedde sig normalt med tanke på situationen.
    Du förtjänade det.
    Det bästa du kan göra,och det mest vuxna,för att visa att du ångrar dig är att hålla  dig borta ett tag och inte käfta emot.
    Tycker hon betedde sig som en barnrumpa. Käfta emot, jo när hon sabbar mina dejter och annat så sätter jag ner foten
    Tixter
Svar på tråden Har legat med min systers kille