• Mia04

Har legat med min systers kille

molly50 skrev 2024-07-06 22:01:52 följande:
    Nej,och jag förstår henne.
    Ska man be om ursäkt så ska man visa att man menar det också.
    Jag har ju bett om ursäkt och sagt att jag ångrar mig. vad mer ska jag göra?
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-06 22:02:35 följande:
    Jo,det gör du,efter vad du har gjort. och mer därtill.
    Eh, verkligen inte. Att hon slår och sparkar leder ingenting
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-06 22:04:23 följande:
    Och det kommer du aldrig att bli om du fortsätter som du gör nu.
    Fortsätter du som du gör nu så kommer du att stå ensam och arbetslös en dag.
    Och det vore lagomt åt dig,ärligt talat.
    Vi får väl se
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-06 22:08:07 följande:
    Ja,men du har en närmare relation till din syster än vad hennes kille hade.
    Honom kunde hon kasta ut och sen är han borta ur hennes liv.
    Det är inte lika lätt med dig,även om hon kan göra det med dig också.
    Det är jag som plågas varje dag efter händelsen. borde bli bra snart eller bättre iallafall
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-06 22:08:59 följande:
    Ja,om du inte klarar av att hålla ihop benen när du dricker,ens för din systers kille,så saknar du all form av spärr.
    Jag gör ju inte så varje gång
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-06 22:11:13 följande:
    Och det hoppas jag de slutar med och börjar ställa lite krav.
    Varför? Morsan och hennes gubbe ( extra farsa) får väl göra vad dom villl?
    Tixter
  • Mia04
    Anonym (Hedda) skrev 2024-07-06 22:25:39 följande:
    Larv!  Sluta skyll ifrån din elakhet och dumhet mot din syster på att du skulle vara ung.
    Menar du att din hjärna slutar fungera ibland eller?
    Då borde du gå och kolla upp hjärnan. För det låter illa att kunna bete sig som en apa när man är en människa.

Jag vet iaf alltid vad jag gör..Och jag kommer ihåg allt som hänt i mitt liv och därmed så kommer jag ihåg mina syskon och deras partners också..Även om så karln skulle göra allt för att få mig att glömma, så skulle jag aldrig kunnat glömma bort min syster.
    Så du glömde ju inte bort din syster alls, du valde att knulla honom PGA att du inte är mänsklig.

För att bete sig som ett jäkla brunstigt vilt djur så fort någon petar på en, är det inte alls alla som gör bara för det.
    Det är du ensam om..
    Du har 0 klass..om du inte redan fattat det..Du är en sån här som vilken kille som helst doppar i när dom inte hittat någon annan bättre.
    Du är bottenskrapet för alla karlar.och syskon.

Vadå larv? Jag skyller inte direkt på syrran och min hjärna fungerar utmärkt.

Men vad bra att du har ett bra minne, alla kanske inte kommer ihåg lika mycket som dig. 

jag är inget bottenskrap lilla du.

Tixter
  • Mia04
    Anonym (Kim) skrev 2024-07-06 23:44:48 följande:
    Klaffen! Du har inte ens chans. Jag blåser omkull dig. Vi kan ta det ute på parkeringen också. Där är jag helt fri att göra vad jag vill. Japp jag är skitfeg. Tro det om du vill. Glöm inte vad du är. Aldrig någonsin. 
    Men oj, trampade jag på en öm punkt? Haha, blåser omkull mig? Lycka till plutten, jag står stadigt med mina 1,60 och mina 45 kg. Men eftersom du vara laxade och inte vill säga en plats så är du fegare en vad jag trodde.

Vadå glöm inte vad jag är? Vad är jag?
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-07 01:24:25 följande:
    Visa att du ångrar dig. Du har inte visat ett enda prov på att du faktisk ångrar det du har gjort.
    Eller att du inser att du har gjort fel.
    Om man ber om urkt och säger att man ångrar sig vad ska jag göra mer tycker du?
    Tixter
Svar på tråden Har legat med min systers kille