-
Ok, du skulle bara acceptera om någon sparkade sig i röven?molly50 skrev 2024-07-07 01:25:14 följande:Jo. Du verkar ju inte förstå något annat.
-
Fast, det blir ju inte lättare om hon ältar det? Fast folk glömmer att jag inte var ensam han kom verkligen lindrigt undanmolly50 skrev 2024-07-07 01:27:59 följande:Och det ska du göra också.
Det du inte verkar inse är att din syster plågas minst dubbelt så mycket som du,varje dag.
För henne räcker det med at se dig för att påminnas om vad du har gjort mot henne.
Den dagen du inser det så blir det kanske lättare för dig att förstå vad hon faktiskt går igenom.
Eller så behöver du gå igenom samma sak själv. -
Alla kan begå misstag? Även jag!molly50 skrev 2024-07-07 01:28:35 följande:Du ska inte ens göra det en gång! En gång är en gång för mycket!
-
Klaga inte på morsans uppfostran, sen är det vanligt att yngsta blir mer bortskämd. Som sagt jag får ? leka? färdigt först sen kommer jag bli ordentlig. Orka, oavsett hur gammal så är det moran sp. Ska dina och fixa.molly50 skrev 2024-07-07 01:31:14 följande:Visst,om de vill fortsätta ha en ouppfostrad snorunge som aldrig kommer att växa upp så.
Men om du ska lära dig att ta ansvar och bli vuxen så behöver du växa upp och skaffa dig ett jobb och börja tjäna dina egna pengar och skaffa dig en egen bostad.
Och hjälpa till hemma. -
Inte mot denna person som tycker jag förtjänar strykAnonym ((Hugo)) skrev 2024-07-06 23:59:58 följande:Försök att vara vänner istället 😊
-
Som sagt, du snackar bara när du har någon med dig eller blev du rädd för min storlek, är jag så mycket starkare än dig. Plutten!Anonym (Kim) skrev 2024-07-07 08:58:41 följande:
Ja du!! Du får försöka spöa mig så mycket du vill. Jag är ju en fegis.
Fortfarande. Eller rättare sagt hela tiden skjuter du bort ditt eget ansvar. Skyller på alla andra. Hittar på och förvränger saker som folk säger till dig. Anfall har varit ditt bästa förvar. Förutom att du är ung, full och dum. Har kommit fram till att även du kan begå ett misstag. Men det var ju pga att du är, just, ung, full och dum.
Jag säger då det. Sätter en 5a på att situationen är exakt likadan om 5-10 år. Jag lyfter på hatten och går vidare.
Som sagt jag är smart som försöker komma undan så många konsekvenser som möjligt Och har jag något att skylla på så gör jag ju självklart det. -
EnAnonumius skrev 2024-07-07 07:35:57 följande:Ja det är just där lögnen skapas, hon skulle ju inte veta, men du skulle ju veta sanningen. Det är att låta någon leva i en lögn för att man döljer sanningen.Mia04 skrev 2024-07-06 22:03:20 följande:
vaddå tvinga? Det hade vart mycket bättre för alla om hon inte visste.
Ja, jag är varken feg eller något kräk. Känns mer som du beskriver dig själv.
eh, jag är verkligen inte konflikträdd. Ska ju ge Kim en omgång om hon törs säga vilken stad och vad hon befinner sig. Lovar hon kommer heller inte kunna sitta på en månad
Men suck, nu sitter du ju och bevisar att du är imbecill. Du verkar ju inte fatta att det finns olika typer av konflikter.
Du är konflikträdd då du vill ju göra allt gör att slippa stå ut med din syrras konfrontationer och hennes känslor.Vadå vi skulle inte ljuga bara undanhålla.
klart att jag vet att det finns olika typer av konflikter.
Ja, men om man kan väl så vill man ju komma
undan. Jag är inte feg utan smart.
-
Men jag vill ju komma undan. Just nu känns som att alla vill se mig straffas och lida. Jag hagsr konsekvenserAnonym (N) skrev 2024-07-07 10:17:59 följande:Mia04 skrev 2024-07-07 09:47:10 följande:
Ja, men om man kan väl så vill man ju komma
undan. Jag är inte feg utan smart.
Du verkar inte fatta att du just nu inte kan komma undan. Då är det INTE smart att skylla på omständigheterna.
I detta läge hade det varit smart att ta fullt ansvar för handlingarna och be om ursäkt på riktigt, samt ta alla konsekvenser. -
Nej jag är inte feg. Omogen, ja som alla behandlar mig här så känner jag mig som en barnrumpaAnonym (Anonym 666) skrev 2024-07-07 10:19:47 följande:Du är både feg och fruktansvärt omogen i dina resonemang. Snabb fråga, du råkar inte ha en diagnos som förstör ditt konsekvenstänk...?
-
Ja, men hon hade varken vart sur eller ledsen.EnAnonumius skrev 2024-07-07 15:12:43 följande:Och din syrra skulle ju då leva i en direkt lögn, bara för att nu underhåller sanningen.Mia04 skrev 2024-07-07 09:47:10 följande:
klart att jag vet att det finns olika typer av konflikter.
Men vad bra att du fattar att det finns olika typer av konflikter.
Jo det är fegt. Du vill tro att det hart med smarthet att göra, och det är väl därför du försöker inbilla dig själv det.
Fast för oss som har IQ normal och högre förstår att det handlar egentligen i grund och botten om feghet.
Så du påstår att jag är feg? Att ta konsekvenser sbider och är jobbigt, då är man smart att försöka komma undan