• Mia04

Har legat med min systers kille

EnAnonumius skrev 2024-07-05 12:38:54 följande:
    Det är DITT jobb att bygga upp relationer, då det var DU som svek din syrra genom att knulla hennes kille.
    Lägg ALDRIG det ansvaret på din syster hon har ingen skyldighet att göra det jobbet-.
    Du är såpass gammal att du bara SKALL kunna begripa detta. Gör du inte det så är du knappast 19år gammal.

Jaha mitt upp i alltihopa så skall din syster tydligen misshandlat dig.
    Och vad är det för typ av misshandel din syrra skall ha gjort sig skyldig till?
    Jag vet att det största ansvaret är upp till mig. Men det är inte lätt att skapa någon och prata med någon som i stort sätt säger att man är ett äckel/kräk i typ varje mening i en månads tid. Hon får som sagt tycka det men hon behöver inte säga det till mig varje gång. Det är bara ett omg beteende från henne Och det rinner över till slut på mig också.

Ja, fick en bokstavligen en rejäl spark där där bak. Jag har typ inget fett på rumpan så fick en enorm värk så höll i och folk förstår hur ont det gör som typ inte ha något fett på rumpan. 
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-05 13:53:10 följande:
    Så om din syster hade legat med din kille så skulle du vilja bygga upp relationen igen?
    Tror du på det själv?
    Vi är syskon
    Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-05 14:29:39 följande:
    Frågan var INTE om ni var systrar eller inte..

Frågan var om du trodde på det själv.
    Så småningom då vi är syskon
    Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-05 14:39:10 följande:
    Du skall inte säga omoget beteende om andra, när du har visat stora prov på omogenhet själv.
    Och du uppvisar stort prov på omogenhet i denna tråden med, en omogenhet som ligger långt under en person som påstår att denne är 19år.

En spark där bak räknas knappast ens som "ringa(mycket lätt) misshandel" i lagens mening.
    Ja du fick en spark där bak. Hade det varit min syrra som hade svikit mig på det grova sättet du svek din syrra, så kan jag tala om för dig att jag hade klappat till henne med baksidan av handen rätt i ansiktet.

Ni är syskon, men du väljer ändå att lägga över ditt ansvar på henne och ställer helt oresonligt orimliga krav på henne.

Jag har förstått att ni tycker att jag typ beter mig som en barnrumpa. Men bara för det kan väl även tycka att någon beter sig omoget? 

Eh, det räknas som misshandel, om ett barn får ett slag på rumpan så räknas det som misshandel. Du verkar inte tro att att spark där bak gör speciellt ont. Om du hade vart med om det så skulle du nog inte säga något. Så du skulle slå din syrra? Det visar att du är riktigt feg

Tixter
  • Mia04
    Xenia skrev 2024-07-05 14:46:03 följande:
    Det är delvis dina föräldrars fel att du saknar självdisciplin. De ger dig allt vad du pekar på och kräver ingenting. 

Min dotter hade mycket mera driv och stolthet än du. En enda lat sommar efter gymnasiet men med klara framtidsplaner. Vid 19 års ålder pluggade hon. Hon har aldrig latat sig utan antingen pluggat eller jobbat. Och hon super sig inte full. Hon kan ha kul och vara hämningslös utan alkohol. Så hämningslös som du är hon förstås inte.

Hur länge tycker du att det är "naturligt" att leva "busliv" utan att varken studera eller arbeta? Ärligt talat tycker jag det låter som WT-beteende.

Ja, det är väl deras fel så jag kan inte hjälpa det.

Ja vad vill du ha sagt mera en att försöka trycka ner mig? Du får det att folk ska tror jag är en slarver och en latmask. Vad tjänar du på det? 

Men vad bra att din dotter är så oskyldigt och ordentlig flicka. 

Ja, ?busliv? kan man leva med typ till 21-22 år så ett litet tag till.

Tixter
  • Mia04
    Anonym (Kim) skrev 2024-07-05 14:51:15 följande:

Du lägger allt ansvar utanför dig själv. Vill inte inse vad du gjort. Du vill bygga relation med din syster och är upprörd för att hon dissar dig en månad. Du ylar om inget fett på rumpan. Vad är det för jävla argument? Du skulle bara ha den där sparken. En riktig jävla trynstöt skulle du haft när det uppdagades. Nej jag är inte ett dugg gör våld men det är det enda språket du förstår. Du pratar om att ha en vuxen dialog. Jag baxnar. Finns inget vuxet över dig. Ingen mognad. Inte utvecklingsmässigt. Din ålder är det enda vuxna. Boot camp ett halvår skulle passa dig bra. Där går du veta hut. Ta ansvar. Men enklaste vägen är att bli ett bidragstagsnde wt med fillers och lösögonfransar. Det har du väl redan. Kanske tigga ihop lite pengar för ett Brazilian but lift så ditt arsle klarar en systerlig uppfostran. 

Ja, men innerst inne tror jag att hon vill prata med mig ordentligt.  Men jag har ju typ inget fett på rumpan och då gör det extra ont att få spark där. Men det verkar inte du förstå då du verkar ha fett på rumpan och då antar jag att det inte känns speciellt mycket. misshandel är aldrig ok så att önska någon blir misshandlad visar bara hur äcklig en person är. Du låter som en riktig gammal gubbe med ditt jävla hut hi och dig hela tiden. 

Eh, systerlig uppfostran. Hon har inte med min rumpanocjbgöra ska fan inte slå mig heller 

Tixter
  • Mia04
    Xenia skrev 2024-07-05 15:02:47 följande:
    Din syster gör förstås fel om hon slår och sparkar dig. (Ännu ett WT-beteende, must run in the family.)

Men hon är tydligen fortfarande för upprörd. Ni bör helt enkelt inte träffas förrän hon lugnat sig (glömmer gör hon säkert aldrig). Du behöver inse hur illa du betett dig och ånga dig på allvar, hon behöver komma över det.

Wow, första personen som förstår att det är fel att misshandla.

Hin bordens lugnat ner sig då det har gått en tid. Jag inser ju det men kan ju inte få saker ogjort

Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-05 15:25:48 följande:

Nej du liksom har förverkat den rätten, det gjorde du i samma ögonblick som du knullade hennes kille och sedan lade huvudansvaret på din syrra och gör det fortfarande.
    Mia04 skrev 2024-07-05 14:53:46 följande:

Eh, det räknas som misshandel, om ett barn får ett slag på rumpan så räknas det som misshandel. Du verkar inte tro att att spark där bak gör speciellt ont. Om du hade vart med om det så skulle du nog inte säga något. Så du skulle slå din syrra? Det visar att du är riktigt feg

Då tar vi det ETT varv till.
    Jag föreslår att du läser vad jag faktiskt skriver i stället för att tolka in saker som inte finns att tolka in från min text.

Jag skrev detta:
    "En spark där bak räknas knappast ens som "ringa(mycket lätt) misshandel" i lagens mening."

Jag skrev "lagens mening". Vet du ens vad "lagens mening" betyder? Tvivlar på det med tanke på hur konstigt du svarar.
    Men om du inte vet vad "lagens mening" betyder. så hojta till så kan jag förklara för dig på en nivå som passar dig, eller så kan du be en av dina päron förklara det för dig.

Bara för att jag påtalar för dig att en spark där inte skulle räknas som ens "ringa misshandel" enligt lagen är aldrig samma sak som att man förnekar att det  skulle kunna göra ont.

Eh, om jag tycker att någon är omogen så har jag med all rätt få tycka det. Liksom var folk tycker om mig.

Men lilla du, jag vet väl om att hon förmodligen inte får något straff enligt lagen. Men det räknas fortfarande som misshandel.
    Tixter
  • Mia04
    Anonym skrev 2024-07-05 15:33:00 följande:
    Det är ju fortfarande så att du aktivt och frivilligt valde allt som nu händer dig.
    Eh, jag har inte aktivt valt att hon ska misshandla mig. hade jag putat med rumpan eller liknade som är det som man ber om det. Men som sagt jag har aldrig bett att hon ska slå mig så nej jag har inte alls valt det
    Tixter
  • Mia04
    Anonym skrev 2024-07-05 15:46:22 följande:
    Jodå, det har du. Du har frivilligt valt allt som du får. Du bara fattar det inte.
    Eh, på vilket sätt har jag valt att syrran ska sparka mig där bak menar du?
    Tixter
Svar på tråden Har legat med min systers kille