• Mia04

Har legat med min systers kille

Anonym (Kim) skrev 2024-07-05 21:25:39 följande:

Gör en anmälan på syrran. Se om hon blir åtalad och dömd för ringa misshandel eftersom du säger att det smärtade. Hade varit lika om hon knuffat dig eller örfilat. Våld är fel men du skulle bara ha det. 

Se till att du klarar att flippa burgare på Donken eller liknande innan Du kommer in på läkarlinjen  Full pott i betyg samt gärna 2.0 på högskoleprovet. Nä just ja. Du skulle ju fuska på CVt. Då kan du frisera betygen också. 

Det hör inte till saken vad jag har för kön eller min ålder. Återigen fokusförlyttning och uselt försök till härskarteknik. Tyder på att du trots allt känner dig lite pressad. 

Nej, jag kimmee inte straffa syrran. Men du kanaka ska ha en omgång
    Tixter
  • Mia04
    Anonym (Kim) skrev 2024-07-05 21:25:39 följande:

Gör en anmälan på syrran. Se om hon blir åtalad och dömd för ringa misshandel eftersom du säger att det smärtade. Hade varit lika om hon knuffat dig eller örfilat. Våld är fel men du skulle bara ha det. 

Se till att du klarar att flippa burgare på Donken eller liknande innan Du kommer in på läkarlinjen  Full pott i betyg samt gärna 2.0 på högskoleprovet. Nä just ja. Du skulle ju fuska på CVt. Då kan du frisera betygen också. 

Det hör inte till saken vad jag har för kön eller min ålder. Återigen fokusförlyttning och uselt försök till härskarteknik. Tyder på att du trots allt känner dig lite pressad. 

Du är en fegis som inte ens vill säga ditt kön
    Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-05 22:42:03 följande:
    En spark i häcken, som skedde i affection från din syrra, kallar ju jag knappast för "våld".
    Jag tror knappast att någon person som är emot våld skulle kalla det för våld, EN spark i häcken, när någon blir så djupt sårad som din syster blev av dig och hennes EX... 

Som jag skrev förut, de flesta människor klarar av att hålla två tankar i huvudet.
    Nehe, vad kallar du det då? 
    Tixter
  • Mia04
    Anonym skrev 2024-07-06 01:07:32 följande:
    Jag sa ju till dig att du inte fattar. Uppenbarligen håller du med om att du inte fattar eftersom du frågar, men är det lönt när du ändå inte fattar förklaringen?

Jag tycker att du får alldeles för lite skit. Personligen hade jag självklart bundit ihop dig till ett avklätt paket som jag lämnat att självdö i skogen, vilket jag hade tyckt var något för lindrigt egentligen. Även det hade du ju valt själv.

Om din syster så dränker dig, så är det du som valt det. Du visste att du stod inför valet att vad som helst kan hända i relationen med din syster, eller att bara gå hem. Du valde det första.
    Frivilligt. Aktivt.
    Men det fattar inte du.
    Ta då nu emot det som du valde.

Eh, det du skulle vilja göra är typ dråp. 

när jag knullade med hennes kille så tänkte jag ju inte direkt att, hmm vilket straff kommer hon ge mig eller annan skit. Det var inte att jag funderade att om jag knullar och bli påkommen är det värt de? Som sagt jag tänkte inte alls och gjorde så inget val

Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-06 06:26:22 följande:
    Är du dum i huvudet på riktigt?
    Ja det är en adekvat fråga till dig.

Den enda som köper ditt skitsnack om "att jag tänkte inte alls, och gjorde så inget val" är bara du själv.

När du vresade upp din fitta för att få din syrras kille kuk instoppad i den,  så var valet redan gjort från dig där och då.

Du hade valet att stoppa redan innan och säga nej, men det gjorde du inte du valde att låta honom knulla dig. Det var tydligen viktigare att få kuk och bedra din syrra samtidigt.

Nej, jag är inte dum i huvudet.

Som sagt jag tänkte inte alls på min syrra när jag blev knullad av honom utan då tänkte jag bara på själva knullandet. Skulle kännas jävligt snuskigt om jag dessutom skulle tänka på syrran där och då. 

Som sagt detta var inte planerat och tyvärr kom hon på oss, hade hon inte gjort det så skulle hon inte ta skada av det.
    Tixter
  • Mia04
    Anonym (Kim) skrev 2024-07-06 09:01:33 följande:

Återigen fokusförflyttning. Jag feg? Inte på en fläck. Du vill ge mig en omgång. Du är sååå välkommen. Blir en rolig fight. 

Klart du inte tänkte på konsekvenserna när du valde att knullas. Verkar som om du sällan tänker. Definitivt ingen konsekvensanalys. Någon gång. Ever. 

Tycker att Anonym har en bra plan. 
    EnAnomumius har också rätt. Dum i hela huvve. På riktigt. 

Eftersom du inte kan tala om hur gammal du ätning vilket kön du är så är du den största fegis som jag vet om iallafall. Rolig fight? Det är enbart jag som ska ge så vart bor du?

Eh, när jag blev knullad så tänkte jag inte för stunden på min syster. det där skulle kännas riktigt snuskigt att göra. Men klart sjuka människor finns det ju. 
    Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-06 10:10:58 följande:
    Kanske dags att bevisa för de/oss som skriver i tråden att du inte är dum i huvudet då.

Ingen har sagt att du skulle tänka på din syrra under akten, det är bara påhitt från din sida..
    Du hade flera tillfällen innan det blev knulla av för dig. Dessa många tillfällen hade du att välja att säga "nej". Men nu valde du ju medvetet att knulla killen du visste var din syrras kille ändå.

Ja hon kom på er. Ändå vägrar du att ta ansvar för dina handlingar, och även försöker flytta fokus på annat för att försöka slingra undan ditt ansvar.
    Eh, jag tänkte inte på syrran när han tog av mig kläderna heller. Det hände bara. Fast lyckas på komma undan lindrigare såklart man slingrar sig.
    Tixter
  • Mia04
    Anonym (Kim) skrev 2024-07-06 11:30:10 följande:

Smartass. Vem har sagt att du ska tänka på syrran när du knullar. Det var INNAN du omdömeslöst särade. 

Du vill ge på mig?! Du är så välkommen. Var jag bor? Nej vi tar det på min hobbylokal. Spenderar rätt mycket tid där. En fight club i en storstad. Ska bli ett sant nöje. Ska ordna en kudde till din beniga röv. Pinkar gör jag på damernas. 

Eh, man tänker inte på syrran vid ett förspel och Innan dess blev det som det blev.

ja, du verkar behöva det!  Ok, fegis vart är det någonstans? Men lilla du, tror du kan skrämma mig med din hobbylokal? Du behöver ju inte ordna en kudde åt mig, det var ju jag som skulle ge och du bara ska ta emot. Ok, då är du en kvinna om du inte är helt sjuk i huvudet. Vad är det för ålder på denna kaxiga?
    Tixter
  • Mia04
    Xenia skrev 2024-07-06 12:07:24 följande:
    Så det är så du fixar problem och dåliga beslut? Du ljuger. Du låter verkligen inte som någon perfekt anställd utan som en sådan som fuskar ifrån sig. Och som ljuger när hon blir påkommen och skyller ifrån sig.

Hur vore det att tänka efter före i stället? Det går att både plugga/arbeta  och roa sig. Att roa sig behöver inte betyda att vara uppe hela nätterna och sova hela dagarna.

Som sagt kan man få lindrigare konsekvenser så gör man allt för att få det också. 

fast det är ju det som är kul just nu, att vara uppe hela nätterna.

Tixter
  • Mia04
    Xenia skrev 2024-07-06 12:12:53 följande:
    Alltså tråden handlar om vad du har gjort och framförallt om vad du ska göra i framtiden. Det är löjligt av dig att komma med förolämpningar och skällsord på andra.

Har du inte hört uttrycket "man ska inte kasta sten när   sitter i glashus"? Mtp vad du har gjort är det ingen av oss som behöver bry sig om att du försöker sätta dig på höga hästar.

Man är ingen fegis för att man vägrar svara på dina frågor om en själv. Det är DU som behöver ändra på ditt beteende. Försök inte att dra uppmärksamheten till oss andra, det är inte vi som har problem.
    Kom verkar behöva sättas på plats. Det är därför jag gör håller på med henne. Hon behöver få sig en omgång tydligen.
    Tixter
Svar på tråden Har legat med min systers kille