• Mia04

Har legat med min systers kille

fornminne skrev 2024-06-14 04:19:31 följande:

Tidigare skrev du att din syster är 22, nu är hon plötsligt 23?

Ska du skapa en trovärdig trolltråd får du hålla reda på fakta.

Vet inte om du missade det när du var liten. Men det finns något som het fylla år och vad kommer efter 22? Juste 23, nu har jag lärt dig något.
  • Mia04
    Anonym (Hedda) skrev 2024-06-14 04:05:44 följande:
    Alla har ju ett stopp för hur mycket skit dom kan ta emot på en och samma gång, även du...Och blir det för mycket så är det kanske inte så konstigt om man reagerar tillbaka..Som du gjorde mot din syster.

Sen kan jag ju tänka mig (men jag vet ju inte såklart) att din syster också är arg på sin fd kille och att den ilskan hon känner emot honom kanske hon låter gå ut över dig istället..Jag menar inte att hon gör det medvetet utan att det kan vara därför hon går xtra hårt åt dig.

Men försök kanske att tänka dig in i hennes ställe och hur du skulle velat bli bemött om det hade varit ombytta roller..Hon kanske bara behöver lite tid för att smälta allt..

Nej, stämmer nog ganska bra. Ja, jag är övertygad att jag får hans skit också. 

• Mia04
    Tixer skrev 2024-06-14 06:05:23 följande:
    Nej din lilla alkoholist Det är dags att sluta Du kan inte hantera vad inse. Fortsätter du dricka så kommer du ligga med någon annan i din släkt kille eller någonting i framtiden för du blir ju tydligen så j**** kåt och dricka vilket är jävligt konstigt Man blir bara trött och somnar
    Men plutten, jag är definitivt ingen alkoholist.  Dags att sluta, du låter en jävla morsa.   Bara för att jag blir kåt när jag i full så särar jag inte på benen för vem som helst. Men det kanske du gör ditt äckel. 

?Man blir bara trött och somnar?. Är du 98 år eller,
    låter riktigt gammal. 
    Tixter
  • Mia04
    Tixer skrev 2024-06-14 06:06:59 följande:
    Det hjälper henne hon får ut sina aggressioner på dig och sen besvikelse och hon visa vad hon tycker. Det hjälper henne Det är hon det synd om inte dig. Du borde ringa Christoffer Berg Jag tror ni skulle passa bra ihop och jag tror inte Linnea skulle ha något emot det heller
    Men hon tar ju utvalt på mig hennes ex har hon ju inte ens pratat med eller kallat något särskilt. Men jag får höra det ena efter det andra. Som sagt hon behöver en spark i röven för att sluta vara elak och säga duma saker.

Eh, han är otrogen men misshandlad också. Nej, tack
    Tixter
  • Mia04
    19mark82 skrev 2024-06-14 09:22:27 följande:
    Bortsett att det var fel att knulla med din syrras kille (det tror jag alla har förstått det) hur var sexet i sig?

För du nämner att han fick ta dig i rumpan oxo så du kanske njöt extra mycket av natten med honom? Skulle du kunna tänka dig göra om det?

Kanske ha honom som kk? för det låter som att det fanns bra kemi mellan er, kanske tom bättre kemi än syrran o killen hade tillsmmans
    Sexet var väldigt/?riktigt skönt. Jag vill inte sabba ännu mer nu mellan mig och syrran. Men jag fick ju fontänorgasm iallafall👍
  • Mia04
    fornminne skrev 2024-06-14 09:24:09 följande:
    Så din syster har hunnit fylla 23 under den vecka som har gått sedan du skrev att hon var 22?

Eller kanske dags att erkänna att du trollar och bara har hittat på allt? Ville se reaktionerna.
    Hon har fyllt år om ni hade frågat så skulle jag har berättat 
  • Mia04
    Anonym (Tvillingmorsan) skrev 2024-06-14 09:36:20 följande:

Vad vill du ha ut av tråden? Få sympati? Det kommer du inte att få.

Du har gjort bort dig rejält, blev utkastad och fick flytta hem till morsan. Jaha? Ingen här kan eller vill hjälpa dig. Var glad att du har någonstans att bo.

Med detta sagt håller jag med om att din syrras kille (ex) är den som har gjort mest fel. Han var otrogen. Men du verkar ha varit med på det, även om ni var fulla. Det är INTE synd om dig.

Klart att det är synd om mig
    Tixter
  • Mia04
    Anonym (USCH) skrev 2024-06-14 09:37:28 följande:
    Plutten? Och jag särart inte på benen för vem som helst? 
    Tydligen så hade du ju inte särskilt svårt att sära på benen åt din systers pojkvän,ditt lilla vider. Låter som om du tar ditt handlade i försvar. Men hoppas fan din syster bryter med dig helt. 
    Ja, du är en barnrumpa. Nej, det är väl ingen som får komma in i dig. 

Vi var fulla och hade busig kemi så hände det som det hände. kalla mig inte vider. försvarar bara om något har hänt
  • Mia04
    Anonym skrev 2024-06-14 09:44:24 följande:
    Varför det? Du valde ju din egen sitattion?
    Nej, det var ett misstag.

Det var inte precis syrran åk du så jag kan få bli knullad
    Tixter
  • Mia04
    Anonym skrev 2024-06-14 09:44:24 följande:
    Varför det? Du valde ju din egen sitattion?
    Jo, men ångrar den
    Tixter
Svar på tråden Har legat med min systers kille