• Mia04

Har legat med min systers kille

molly50 skrev 2024-07-05 15:52:57 följande:
    Ja,men tycker du at du har betett dig som en riktig syster?
    Nej, det var ju fel men som sagt kan inte få det ogjort
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-05 15:57:53 följande:
    Men du är ju inget barn. Åtminstone inte enligt dig själv och på papperet.
    Men bara för att din syster är sårad och besviken på dig så är du plötsligt ett barn som inte kan ta ansvar för dina handlingar?
    Nej, jag är inget barn. Men det är misshandel av henne oavsett
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-05 16:00:12 följande:
    Du kanske inte kan hjälpa att de har skämt bort dig.
    Men du kan hjälpa att du inte tar något ansvar för din situation nu.
    Du räknas som vuxen nu och då är det helt och hållet ditt eget ansvar.
    Men jag tar ju ansvar men jag förtjänar ingen misshandel
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-05 16:02:31 följande:
    1 månad är inte lång tid.
    Jo, ganska lång tid
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-05 16:04:18 följande:
    Du valde det i samma stund som du valde att sära på benen för din systers kille.
    Eller hade du räknat med att din syster bara skulle släta över det och förlåta direkt?
    Eh, visst det var dumt att knulla med honom. Men hon har ingen som helst rätt att misshandla mig för det. 
    Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-05 16:05:33 följande:
    Jasså?

Så svarade du ju inte i förra inlägget. Då drog du på stora snyftvalser (och offerkoftan var större än någonsin) och anklagade folk för att inte "verka tro" att en spark där bak inte skulle göra ont... 🙄

Tro du att dina patetiska försök till härskartekniker)lilla du) kommer att funka på mig eller någon annan? 🙄

Men det står jag fortfarande fat i att folk här iallafall inte fattar hur ont det gjorde eftersom folk här säger att jag förtjänar det. 

haha, härskarteknik? Lilla du, känner du dig liten nu

Tixter
  • Mia04
    Anonym (Kim) skrev 2024-07-05 16:45:19 följande:

Åter igen fokus på allt annat än dig och dina tillkortakommanden. Skiter högaktningsfullt i ditt arsle. Sluta att pipa om misshandel. Det är det inte. Prova och anmäl får du se. Din syster vill inte ha något med dig att göra. Ever. En spark i röven har du mer än väl förtjänat. Men du wajnar om att det gör ont. Patetiskt. Du behöver veta hut. En bortskämd snorunge. 

Om din syster inte har med din rumpa att göra så undrar man vad din rumpa hade med hennes killes kuk att göra?

Du kan fortsätta att tro att jag är en gammal gubbe.  

Ja, lilla du! Du det misshandel även om man inte får något direkt straff för en sådan misshandel. Du känner mig syster? Nej, just det. Ingen förtjänar spark i röven oavsett vad. Men eftersom du tycker det borde du kanske få en rejält själv. Är det patetiskt att man tycker det gör ont? Som sagt hoppas verkligen du får en själv. Me. Oj vilka ord du kan. Jag är bortskämd och det är inte mitt fel.

Eh, klart som fan att hon inte har med min rumpa att göra, varför skulle hon ha det? Ja, vi knullade och han tog mig bakifrån. 

Ja, du verkar vara en fegis eftersom du svarar så? Är du en gammal gubbe/kille? Eller är du en gammal kärring?

Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-05 17:13:29 följande:
    Suckar, folk fattar att en spark i röven kan göra ont.

Det är bara du i din förvridna verklighet som inbillar dig att folk inte fattar, bara för att de anser att du förtjänade den.
    Mia04 skrev 2024-07-05 16:57:15 följande:

haha, härskarteknik? Lilla du, känner du dig liten nu

Nej knappast. 😏
    Eh, jag anser inte alls att jag förtjänade den snarare tvärtom. Om folk förstår att det gör ont så önskar man inte någon de.
    Tixter
  • Mia04
    Xenia skrev 2024-07-05 18:44:29 följande:
    Jo, nu är det ditt fel. Du är vuxen och myndig och har ansvar för ditt liv och dina handlingar.

Det handlar inte om vad jag tjänar på det utan vad du kan tjäna på att ta till vad vi påpekar. Du har inte svarat på frågan vad du vill med ditt liv? Vad vill du jobba med? Vad vill du ev studera? Eller hoppas du att hitta en kille som sa försörja dig?

Ja, antingen var vi bättre förädrar än dina, eller så berodde det på bra genetik eller så hade vi bara tur. Men jag skulle tro att de andra tjejerna i hennes klass var mer lika henne än dig. Hade hon betett sig som du gjort hade jag blivit jättebesviken.

Och hur kommer det att se ut på ditt CV, att leva busliv tre år till?
    - Vad gjorde du efter du slutat skolan för tre år sedan då?
    - Jag festade.
    Jag kan ju fortfarande inte hjälpa att dom har gjort mig bortskämd. Jag tar ju mina handlingar men sätter stopp hur långt det får gå.

Men det spelar ju ingen roll vad jag skulle skriva för dig/er är jag ju bara en bortskämd, slarvig odåga. Jag kommer plugga till läkare, men just nu är det nycket festande och resor mm. det är väl bättre synkrav ett buslv nu än senare?

Jag får väl ljuga ihop något på mitt cv då. Jag kommer ju inte direkt skriva att jag levde buslivet på mitt cv.
    Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-05 20:10:15 följande:
    När skall du fatta att folk fattar att en spark i baken kan göra jävligt ont.. Bara för att man anser att du förtjänar det så betyder det fortfarande INTE att folk inte förstår att det kan göra ont.

Till skillnad från dig så klara många människor av att hålla två tankar i huvudet samtidigt.
    Ni anser att jag förtjänar det trots det påstår ni att ni är emot våld? Det går inte ihop?
    Tixter
Svar på tråden Har legat med min systers kille