• Mia04

Har legat med min systers kille

Anonym (Eh) skrev 2024-06-15 13:04:08 följande:
    Om allt detta är sant... Hur tror du det känns för din syster? 
    Ja, hon mår dåligt naturligtvis. Men  hon har straffat mig tillräckligt.
    Tixter
  • Mia04
    Anonym ((T)) skrev 2024-06-15 18:12:09 följande:

Var bor du nu? På ett härbärge? lr du får bo hos någon kompis?

Eh, nej! Varför är du så äcklig för? Jag bor hos min kusin
    Tixter
  • Mia04
    Anonym (Hedda) skrev 2024-06-15 22:08:51 följande:
    Om din kusin är en kille så kanske du ska akta dig för att dricka i hans sällskap..
    så du inte gör misstaget och ligger med honom..

Iofs det är väl lagligt tror jag att t.o.m gifta sig med sin kusin. men det kan nog bli lite jobbigt efteråt om man "råkat" ligga med sin kusin om man inte har ngr riktiga känslor för varandra ;)

Ingen risk! Min kusin är en tjej. 

Asså, för att vara 50 år så är du väldigt omogen

Tixter
  • Mia04
    Anonym (Hedda) skrev 2024-06-15 23:51:54 följande:
    Ja, men trots det så skulle jag aldrig ligga med min syrras kille..

Inte ens när jag var 10 år så skulle jag ha kunnat gjort något sånt mot mina systrar.
    Så då måste jag ju ha varit mognare än dig som 10 åring än vad du är som 19 åring.

.

Är inte direkt att jag planerade. 

Man knullar inte när man är 10 år så det är inte konstigt att du inte knullade då

Tixter
  • Mia04
    Anonym (Eh) skrev 2024-06-16 07:55:30 följande:
    Du är visserligen ung men inte så ung att du inte ska ta ansvar för dina handlingar. Du är vuxen.

Jag är absolut inte någon som alltid tar rätt beslut men vissa saker gör man helt enkelt inte. Saker som att slå någon, stjäla saker eller att svika någon som står en nära. 
    Att killen bedrog sin flickvän (din syster) är en sak. Ja, man blir arg och kastar ut fanskapet. Men du är hennes syster, ni har antagligen vuxit upp ihop och hon blir naturligtvis väldigt sårad över att det var hennes egen syster som låg med killen. Av dig var det en oförlåtligt handling och självklart mår hon dåligt. Din syster måste ändå ha ett stort hjärta som lät dig bo kvar i någon vecka. 

Hon kan nog inte straffa dig mycket nog, du gjorde bort dig på värsta sätt och kan kanske aldrig reparera skadan som du och killen orsakade. Även om din syster kommer att minnas hans svek glöms han bort så småningom. Men dig kan hon inte glömma bort, du finns där som en ständig påminnelse därför att ni är systrar.

Ditt val att ligga med din systers kille var ett mycket dåligt val och ett sanslöst svek mot din syster. Hon har all rätt i världen att inte förlåta dig alls och kommer antagligen aldrig mer att lita på dig, oavsett hur långt tid det går.
    Men jag har ju fått ta emot mer en vad jag ska egentligen. Syrran slängde ut mig, berättade sedan för en kille som jag dejtade vad jag hade gjort så han ville inte fortsätta. Hon har dessutom kickat mig i rumpan efter ett rejält bråk vilket var jävligt omoget av henne men även elakt då hon medvetet vill skada mig.

Jag är inte stolt över vad jag har gjort men jag kan inte hjälpa att hon var tillsammans med ett äckel. Det var ju tur att dom inte hade barn ihop. 

Eh, hon har straffat mig mer eller mindre varje dag sedan dess och dessutom slagit mig. Jag är smal så när någon kickar där bak så är det igen härlig känsla utan det blir en rejäl värk. 

Jag gjorde som sagt ett misstag men hon kan inte behandla mig hur som helst heller
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-06-16 16:01:48 följande:
    Du det är inte synd om dig alls om du nu trodde det. Du själv valde att knulla din syrras kille. 

Så du får exakt det du förtjänar av din syster. 😁
    jag har blivit så illa behandlad av henne och om jag visste det så hade det aldrig hänt
  • Mia04
    Anonym (Hedda) skrev 2024-06-16 21:09:27 följande:
    Råkade göka lite? 😂 

Bara för att man har druckit så blir man ju inte helt jäkla hjärndöd och man brukar ju iaf ha någon sorts självbevarelsedrift och ändå alltid veta vad som är rätt eller fel och inte fan RÅKAR man bara dra ner brallorna och sära på benen. 

Men OM det nu skulle vara så att just TS "råkar" göra sånt när hon har druckit-för att hennes hjärna helt slås ut då..hur ska hennes syrra någonsin kunna lita på henne igen speciellt när hon druckit?

Tror knappast att det glöms bort i första taget..Och tror ju knappast att hon vill bjuda hem sin syrra någon mer gång speciellt om hon inte slutar supa.

Vissa fulla människor är ett jäkla aber..Som tror dom kan bete sig hur dom vill bara för att dom är fulla..och sen ska det förlåtas direkt, för dom visste ju inte vad dom gjorde.. Vet man inte vad man gör om man dricker så bör man ju inte dricka..
    Dricker personen ändå..så får dom räkna med att inte bli förlåtna.

Medans vissa människor faktiskt klarar av att bli fulla utan att någonsin göra ngr som helst misstag och förstår skillnaden mellan rätt och fel.

Tänk vilken skillnad det kan vara mellan olika människor..Undra vad det beror på..För det beror iaf inte på åldern som TS skyller på!
    Ok, så jag kan inte försvar mig och skylla på min ålder? Men om jag tex hade sagt att jag är ett svin  och därför hände det, då skulle det vara mer accepterat?
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-06-16 21:27:31 följande:
    Att skylla på att man druckit är den sämsta ursäkt man kan komma med.
    Tappar man kontrollen så fullständigt att man ligger med sin systers pojkvän när man har druckit så ska man nog inte dricka alls.
    Man är ung och dricker då kan sådant hända
    Tixter
  • Mia04
    Anonym (Kim) skrev 2024-06-17 07:39:13 följande:

Nu kommer vi upp i fakking 40 sidor. Du har inte fattat ett skit. Inte tagit till dig ett enda uns av vad folk säger till det. Trist men alla har rätt i vad de kallar dig. Du fick inte ens bo hos morsan utan nån jädra kusin som förbarmade sig. Nä visst nä. Morsan är en tjatig kärring och har skällt på dig efter att syrran skvallrade om ditt lilla tilltag. Det som inte var så farligt, det som borde förlåtas på en gång, straffet som varit mer än tillräckligt. Taskmört till syrra som slängde ut dig. Bara ung, dum, full och kåt. Ingen biggi. Gaah! Dum i hela huvudet. 

Men det flesta här berättar ju bara vilket äckel man verkar vara. Vill du höra sådant flera ggr om? 

Ja, morsan är jobbig. Känns som hon jagar mig med en piska när jag bodde där, as jobbig.  Syrran är inte oskyldig heller

Tixter
  • Mia04
    Xenia skrev 2024-06-22 16:16:26 följande:

TS har ju inte skrivit att hon blivit nykterist efter detta. Alltså kan man räkna ut att hon fortsätter med sitt beteende, dvs ligga med vemsomhelst när hon är full och kåt. Vem som än råkar finnas till hands. Bästa kompisens kille, sin egen killes bästis eller brorsa etc.

Vad var värst för syrran, att hennes kille svek henne eller att hennes syster gjorde det? Väljer man fel kille så gör man slut. Efter en tid gör det inte lika ont längre och man kan skaffa en ny och bättre killle.

Men man kan inte skaffa en ny och bättre syster. Hon är kvar och man kommer alltid att bli påmind om sveket. "Jag var snäll och lät min syster bo hos mig och till tack knullade hon min kille." Varje gång hon råkar i gräl med dig kommer hon tänka på det och antingen bita sig i tungan eller säga typ "Ja, jag vet ju hur självisk och opålitlig du är, du knullade min kille år 2024". Ja, när man blivit pensionär och har barn och barnbarn att tänka på kanske man glömt det.

Med tanke på TS bristande självdisciplin undrar jag över hennes framtid. Har hon några planer på att studera till ngt yrke/att leta jobb? Jag har fått intrycket att hon mest vill ha kul (dvs festa, vilket innebär supa och knulla runt) och att hon förväntar sig att bli försörjd av sina föräldrar.

Eller så är allt bara hopfantiserat för att reta upp oss här.

Jag är ingen alkis, jag är ung, så festa och leva lite ?buslivet? tillhör. Med det sagt så beter jag mig inte som om jag vore ett äckel.

Men du har rätt, jag är lat när det gäller plugg och jobb och mina föräldrar ger mig pengar så fort jag ber om det. Som sagt jag är ung och ärligt det är kul att festa så ut och slarva på kvällar/nätter är viktigt ja som sagt lit busliv just nu men naturligt pga ålder
Svar på tråden Har legat med min systers kille