Inlägg från: EnAnonumius |Visa alla inlägg
  • EnAnonumius

Har legat med min systers kille

Mia04 skrev 2024-06-06 00:26:32 följande:

Men jag har ju ingen bättre ursäkt så då får det bli så.

vadå tacka henne för att hon skickar ut mig. 

jag har tagit mitt straff 

Du skall inte komma med ursäkter heller. För det finns inga ursäkter att komma med när man sviker sin syster så grovt som du har gjort med att knulla hennes kille.

Varför sitter du och hittar på vad jag har skrivit..
    Jag har inge skrivit att du skall tacka henne för att hon skickar ut dig (vilket är förståeligt.)
    Du skall tacka henna för att du har fått bo där ett tag innan du svek henne grovt.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-06-06 00:35:43 följande:
    På vilket sätt verkar jag vara slarvig och egoistisk?
    Du valde att knulla hennes kille.
    Det är både slarvigt och egoistiskt.

Sedan så är du så otrolig egoistisk och anser att din syrra skall låta det vara och förlåta dig och grova svek.
  • EnAnonumius
    Anonym (NN) skrev 2024-06-06 07:59:42 följande:

Ni har inte fattat att det är en trolltråd?

Du har inte fattat att man kan diskutera konceptet ändå va?
  • EnAnonumius
    Anonym (Hedda) skrev 2024-06-06 06:27:53 följande:
    Jag håller helt med dig, men TS verkar vara på någon annan sorts "planhalva" och inte riktigt förstå vad hon har gjort. 

Kanske hon förstår så småningom....det kan man ju hoppas iaf..;)
    😏👍
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-06-06 19:42:05 följande:

Det svider rejält då hon svek och kastade ut mig redan idag. blev förbannad då syrran har berättat för morsan vad som har hänt och då sa jag vad jag tyckte 

Könns som syrran njuter att straffa mig. 

nej jag vill inte vara ihop med en gris

Lägg ned. Din syrra har inte svikit dig. Det är bara löjligt och otroligt barnsligt av dig att säga att din syster har svikit dig, bara för att du blev utsparkad idag.

Det finns bara en person som har svikit och det är DU. Du du Du DU och ingen annan än bara du,  som är den enda svikaren mellan dig och din syster

Du har skrivit att du är 19år.. Kanske dags att växa upp mentalt, så att du blir motsvarande 19år i hjärnan också...

• EnAnonumius
    Goneril skrev 2024-06-06 21:11:29 följande:

Kan inte hjälpas, nu börjar jag tycka lite synd om TS trots allt. Det hon gjorde var moraliskt förkastligt, men karlsloken ska ha sin beskärda del av klandret, kyrkstocken på söndag får vi hoppas, den bestraffningsmetoden borde återinföras.                                                                                                                                     TS står på tröskeln till vuxenvärlden och har redan bränt alla sina broar, alla är arga på henne, både systern och morsan. En funktionsnedsättning lider hon också av som tar sig uttryck i bristande impulskontroll och avsaknad av konsekvenstänkande. Jag har frågat om hon har godkända gymnasiebetyg men hon har inte svarat, förmodligen är det inte så.                                                                                                                                                  Hur ska det nu gå, ska hon sova i nån källare, hur ska hon försörja sig, hur ska hon klara sina studier med denna bannlysning hängande över sig? Julafton i isolering? Nu får vi hoppas att hon inte blev med barn, det vore droppen ...

"En funktionsnedsättning lider hon också av som tar sig uttryck i bristande impulskontroll och avsaknad av konsekvenstänkande."

Jag har läst alla TS svar i tråden och TS har inte skrivit om huruvida hon har en funktionsnedsättning eller inte.

Så varför sitter du och hävdar så tvärsäkert att TS har en funktionsnedsättning?

• EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-06-07 00:22:32 följande:
    Ja, men tydligen är jag ju barnslig men jag har ju rätt i vad jag säger.

Jag är ingen barnrumpa utan 19 år och är typ lika mogen som man ska vara
    Nej du har inte rätt i det du säger.
    Din syster är inte den som sviker dig.
    Det är du som har svikit din syster.

Vill du ha en lista på alla rätt du har sagt i denna tråden?
    Jag skall vara snäll och ge dig listan på alla rätt du sagt i denna tråden..

?
    ?
    ?
    ?
    osv

Oj det fanns tydligen inget att skriva på den listan.

Du det finns många 19åringar som är mogna faktiskt. och jag kan säga så här, du är INTE en mogen 19åring.
    Du är extremt omogen för att vara en 19åring.
    Som sagt det är dags för dig att växa upp så att du motsvara en 19åring i skallen också.
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-06-07 00:01:41 följande:
    Taskigt
    Javisst är det taskigt..

Din syrra är taskig mot grisarna som kallar dig och killen för grisar. Vad har grisarna gjort för ont?
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-06-06 23:18:08 följande:

Ja, som sagt älskar hon mig så vill hon inte vara ovän med mig.

Du älskar ju inte din syster, det bevisade du ju när du knullade hennes kille.

Så du har fan inga rättigheter att ställa krav på din syrra.

• EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-06-07 01:49:23 följande:

Jag är inte jobbig men orkar inte hennes tjat att plocka iordning . Bor man hemma så är det föräldrarna som plockar iordning oavsett hur gamla deras barn är.

Nej. När du är myndig så är det ditt jobb att plocka i ordning efter DIG. Oavsett var du bor någonstans, hemma hos dina föräldrar, eller din syster, eller hos någon polare,. eller i ett tält i skogen.

Svar på tråden Har legat med min systers kille