• Mia04

Har legat med min systers kille

Jag bor hos min storasyster då jag inte orkar med hennes tjat mm.

Min syster var bortrest i helgen pga jobbet så hade lägenheten för mig själv. Men jag är vän med hennes kille så han kom förbi och vi åt middag och drack. vi Blev fulla och den slutade med att vi knullade och somnade tillsammans. Min syster kom på morgonen tidigare än väntat och hittade oss nakna sovandes tillsammans. Hennes kille erkände med en gång så min syster kallade han massa elaka saker och sedan slängde han ut honom.

Syrran konfronterade mig och har bett mig att flytta snarast, har denna veckan att hitta något nytt. Jag har försökt pratar med henne men hon påstår att hon bara äcklas av mina ursäkter. 

Vad ska jag göra? Hon vet att jag inte kan flytta tillbaka till mamma då jag intectöl hennes tjat och till mina vänner är det bara korta lösningar på då alla bor väldigt litet. 

Hur ska jag göra så inte syrran kastar ut mig?

• Svar på tråden Har legat med min systers kille
  • molly50
    Mia04 skrev 2024-07-28 22:30:05 följande:
    Det har jag visst
    Nej,det har du inte.
    Du lägger allt ansvar på din syster och förväntar dig att hon ska lösa allt när hela ansvaret ligger på dig.
    Du tänker bara på dig själv,och ingen annan.
  • molly50
    Mia04 skrev 2024-07-28 22:36:45 följande:
    Jag är inget större svin en det äcklet. Sen att jag svek min syster skäms jag verkligen
    Jo,det är du. Just för att det var din systers kille.

Om du skäms så mycket så borde du säga det och visa det för din syster istället för att bara klaga på henne.
  • molly50
    Mia04 skrev 2024-07-28 22:25:57 följande:
    Men så gör man inte och som sagt hade inga tankar
    Om du har så svårt att säga nej till sex att du inte ens kan låta bli att lägga upp dig för din syrras kille så borde du kanske inte dricka alkohol.
  • Anonym (Tokan)
    Mia04 skrev 2024-07-28 14:08:30 följande:
    Jag är varken en skitstövel eller något svin egentligen och det vet hon om. Jag särar inte på benen när som helst. Så man kan lita på mig. Men klart att man vill ha det skönt också.

Som sagt jag är ingen skitstövel egentligen och för att relationen ska bli bra så måste hon också bidra.  Som sagt jag mår inte bra när hon kallar mig för svin, äckel och kräk. Det är så sjukt nedvärderande och där får hon hon skärpa sig
    Men herregud asså hör du dig själv, VILL DU HA DET SKÖNT så Får du SKAFFA DIG EN POJKVÄN. du är ju riktig funtad, du ångrar dig inget du är en sån som
    vill förstöra och ha det din syster har.
     DET HON NU EGENTLIGEN VET OM DIG ÄR ATT DU ÄR  EN SKITSTÖVEL OCH SVIN.  misstag det bara hände jag ångra mig och ändå låg ni där och sov .
  • 19mark82
    Anonym (Tokan) skrev 2024-07-29 01:11:27 följande:
    Men herregud asså hör du dig själv, VILL DU HA DET SKÖNT så Får du SKAFFA DIG EN POJKVÄN. du är ju riktig funtad, du ångrar dig inget du är en sån som
    vill förstöra och ha det din syster har.
     DET HON NU EGENTLIGEN VET OM DIG ÄR ATT DU ÄR  EN SKITSTÖVEL OCH SVIN.  misstag det bara hände jag ångra mig och ändå låg ni där och sov .
    och kom ihåg att hon inte bara hade en snabb knull på 5 minuter utan en omdömeslös sådan som varade hela natten utan kondom o med analsex inblandat.

Det blir riktigt svårt för syrran att förbise o förlåta ett sådant grymt beteende, jag undra om hon öht kommer göra det alls
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-28 22:40:25 följande:
    Men det var ett val som ledde till att det hände.
    Du blev ju knappast våldtagen.
    Du hade kunnat backa och gått därifrån istället för att låta det gå så långt.
    Det är lättare sagt en gjort
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-28 22:41:43 följande:
    Nej,det är jag inte.
    Det är du som inte klarar av att ta kritik.

Det bestämmer inte du.

Det är du visst.

jag klarar visst kritik.

jasså?

Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-28 22:44:29 följande:
    Jodå,det kan hon.

Hade du verkligen gjort det så hade du inte betett dig så illa mot henne som du har gjort.
    Och hon måste få älta så länge det behövs.
    Det är kanske hennes sätt att komma vidare.

Då vet du inte vad långsint är.
    Du är naiv som tror att det ska vara överspelat på några veckor efter det grova övertramp du har gjort.
    Nej, det kan hon inte.

Jag gör ju det och nu och nu beter jag mig ju inte illa. Det kanske blir värre när hon ältar.

hon är långsint?.. som sagt trodde det var 2 veckor och sen skulle det vart bra
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-28 22:46:07 följande:
    Man är ett svin när man ligger med sin syrras kille och sen vägrar ta ansvar för det.
    Bara du som tycker det
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-28 22:46:54 följande:
    Det tror du inte ens på själv.
    Jo
    Tixter
Svar på tråden Har legat med min systers kille