• Mia04

Har legat med min systers kille

Jag bor hos min storasyster då jag inte orkar med hennes tjat mm.

Min syster var bortrest i helgen pga jobbet så hade lägenheten för mig själv. Men jag är vän med hennes kille så han kom förbi och vi åt middag och drack. vi Blev fulla och den slutade med att vi knullade och somnade tillsammans. Min syster kom på morgonen tidigare än väntat och hittade oss nakna sovandes tillsammans. Hennes kille erkände med en gång så min syster kallade han massa elaka saker och sedan slängde han ut honom.

Syrran konfronterade mig och har bett mig att flytta snarast, har denna veckan att hitta något nytt. Jag har försökt pratar med henne men hon påstår att hon bara äcklas av mina ursäkter. 

Vad ska jag göra? Hon vet att jag inte kan flytta tillbaka till mamma då jag intectöl hennes tjat och till mina vänner är det bara korta lösningar på då alla bor väldigt litet. 

Hur ska jag göra så inte syrran kastar ut mig?

• Svar på tråden Har legat med min systers kille
  • Anonym
    Mia04 skrev 2024-07-26 10:38:01 följande:
    Han har ju inte behövt bli kallad för elaka saker inte heller  fysiskt misshandel. Så han kom billigt undan.

jag ångrar att vi knullade!

Hon är visst kall och jag har fått mer än vad jag förtjänar. Men hon ska inte hålla på att straffa mig mer. Det var hon som var ihop med ett äckel och det är inte mitt fel.

Och varför önskar och hoppas du att hon ska kalla mig för svin/äckel för en lång tid framåt? Skulle du själv vilja bli kallad för svin/äckel? 

Du beter dig verkligen som en barnrumpa
    Jag erbjuder härmed dig 20000 kr för att SLUTA tro att folk ÖNSKAR saker om dig. Det är mer än vad du kommer att tjäna på hederligt arbete under din livstid.

Tar du det?
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-26 10:38:01 följande:
    Han har ju inte behövt bli kallad för elaka saker inte heller  fysiskt misshandel. Så han kom billigt undan.

jag ångrar att vi knullade!

Hon är visst kall och jag har fått mer än vad jag förtjänar. Men hon ska inte hålla på att straffa mig mer. Det var hon som var ihop med ett äckel och det är inte mitt fel.

Och varför önskar och hoppas du att hon ska kalla mig för svin/äckel för en lång tid framåt? Skulle du själv vilja bli kallad för svin/äckel? 
    Du vet ju inte om din syrra efter de gjort slut  kallat honom för elaka saker. Många otrogna svin försöker nämligen komma tillbaka.. Du var ju knappast 24/7 med din syrra...

Undra om du verkligen menar detta, för du saknar ju intresse att ställa allt till rätta genom att ta ansvar för ditt handlande och ta konsekvenserna av ditt handlande.

Som sagt det är din syrra som avgör vad du förtjänar, då det är hon som är offret, inte du.

Det handlar inte om vad man själv vill bli kallad eller inte. Det handlar om att du får vackert lära dig att det är en rimlig reaktion som hon kommer med, och lär dig att  några få veckor knappast räknas som långsint.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Tokan)

Men om du väljer att se det ur Denna synvinkel du var hennes syster den som inte ska/får göra det misstaget du gjort, jag litar mer och blint på mina systrar än ngn pojkvän. så kom inte här och säg att han är ett äckel sveket från din sida är 10000000000 gånger värre. Du ska vara dne som tröstar om ngt sån händer att den svinet knullar med ngn annan Och inte den han knullar med. På riktig jag börjar undra hur du tänker egentligen och när du säger att du ångrar asså valde du att knulla med din systers kille.  Jag spontant bara känner så här jag hade inte låtit dig passa mina barn för ett knull enligt dig kommer förre än allt annat, de ansvar och skyldighet du har gentemot din syster. 

jag trodde du behövde denna tråden för att reflektera o avreagera vilket misstag du gjort och hur dålig du mår samt att  du vill ha tips och råd om hur du ska bearbeta din relation med din syster. Men här vill du bli klappad medhårs och få det låta som det du gjort inte är
    ngn big dea. ALLLA VET OM ATT MAN KNTE RÖR SYRRANS KILLE, ex etc 

och sen inte ditt jobb o göra av med syrrans svin till pojkvän. 

• Anonym

Det här kommer att sluta exakt som med kärringen som kommer in här ibland och tjatar om att det är fel på hennes son för att hon total-kvaddade hans barndom genom att ge bort alla hans saker och misshandla honom.
    Nu anser hon att det är han som är dum för att de ska "bli en familj igen".

Precis så kommer detta att bli. Syrran vill inte ha med äckelsvinet att göra längre och äckelsvinet kommer att tycka att det är syrrans fel eftersom hon själv har bestämt att exakt så och så sur får man vara på mig, och så kommer det att förbli i åratal.
    "Systern bröt kontakten med mig för att jag gjorde ett litet misstag".

Det är liksom inte upp till den som är ett äckelsvin att bestämma sina egna konsekvenser.

• Anonym (Anonym 666)

Undrar stillsamt vilka fyra personer förutom ts själv som satt tumme upp på trådstarten. Vågar ni stå för att ni tycker att det är ok att man knullar sin systers kille och vägrar fatta hur allvarligt det är?

• Mia04
    Anonym (T) skrev 2024-07-26 09:11:08 följande:
    Du har ju inte lärt dig.. Du sitter bara och påstår att det är hon som är den dumma här. Varför skulle hon förlåta när hon vet att du är jävligt trög?
    Eh, jag har visst lärt mig men för att en relation ska funka så måste båda hjälpas åt
    Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-26 12:37:45 följande:
    Vilka andra då? Dy fick ju bara EN som gav dig tummen upp på din fråga om jag var en barnrumpa.
    Så nej det finns inga andra som tycker så.. mer än du så varför ljuger du om att det finns flera andra som tycker  att jag är en barnrumpa..

Jag har ingen anledning att växa upp. Då varken du gillar fakta eller inte, är vuxen och skulle aldrig sjunka till din låga nivå att knulla familjemedlems pojkvänner. Ej heller mina vänners pojkvänner skulle jag knulla.
    Dom vågar inte gå emot strömmen men de skrev om där dom tyckte att du varven barnrumpa så ljuger jag inte. Och så som du beter dig är du verkligen en barnrumpa, sanningen kanske svider men så är det lilla gumman.

Som sagt det var inget medvetet knull
    Tixter
  • Anonym (Anonym 666)
    Mia04 skrev 2024-07-27 18:28:23 följande:
    Eh, jag har visst lärt mig men för att en relation ska funka så måste båda hjälpas åt
    För att en relation ska funka låter man bli att köra kniven i ryggen på den andra parten, t ex genom att knulla deras kille. Hon har all moralisk rätt att aldrig mer vilja prata med dig och ingen som helst skyldighet att försöka ha en relation med dig.
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-27 18:39:51 följande:
    Dom vågar inte gå emot strömmen men de skrev om där dom tyckte att du varven barnrumpa så ljuger jag inte. Och så som du beter dig är du verkligen en barnrumpa, sanningen kanske svider men så är det lilla gumman.

Som sagt det var inget medvetet knull
    Dina patetiska försök till provokationer kommer aldrig att funka på mig.  🤣🤣🤣

• EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-27 18:28:23 följande:
    Hon har ingen skyldighet att "hjälpa till" för att få er relation att funka.

Du knullade hennes kille, du valde att förstöra din och din syrras relation, i samma ögonblick som du vresade upp din fitta för din syrras kille så han kunde knulla dig.

Det spelar inge roll att du försöker påstå att du lärt dig. Hade du lärt dig något så hade du aldrig resonera så otroligt dumt, som att din syrra "måste se till att er relation kan återupptas".

Svar på tråden Har legat med min systers kille