• Mia04

Har legat med min systers kille

Jag bor hos min storasyster då jag inte orkar med hennes tjat mm.

Min syster var bortrest i helgen pga jobbet så hade lägenheten för mig själv. Men jag är vän med hennes kille så han kom förbi och vi åt middag och drack. vi Blev fulla och den slutade med att vi knullade och somnade tillsammans. Min syster kom på morgonen tidigare än väntat och hittade oss nakna sovandes tillsammans. Hennes kille erkände med en gång så min syster kallade han massa elaka saker och sedan slängde han ut honom.

Syrran konfronterade mig och har bett mig att flytta snarast, har denna veckan att hitta något nytt. Jag har försökt pratar med henne men hon påstår att hon bara äcklas av mina ursäkter. 

Vad ska jag göra? Hon vet att jag inte kan flytta tillbaka till mamma då jag intectöl hennes tjat och till mina vänner är det bara korta lösningar på då alla bor väldigt litet. 

Hur ska jag göra så inte syrran kastar ut mig?

• Svar på tråden Har legat med min systers kille
  • Deceree1
    Mia04 skrev 2024-07-20 05:48:31 följande:

Dom kanske inte vågar hålla med men egentligen tycker dom nog att du är det. Eller så är det så att varken du eller jag är någon barnrumpa och är lika mogna. 

kan dock garantera att jag är mer mogen en dig och det var inte jag som gjorde tummen upp

Jag är mer mogen en vad flesta av er här är och om ni var i mina kläder så skulle ni gjort precis likadant. 

så lilla gumman jag är vuxen men om det är,så att du inte tror mig så kan väl jag ställa/ göra en undersökning om mig själv med tycker att jag är en barnrumpa om du villl de? 

Men du får ju inte rösta eftersom jag inte gjorde de mot dig

Men snälla rara, du måste ju förstå att de flesta här hade inte hoppat i säng med sin systers kille överhuvudtaget 
  • Mia04
    Anonym (S) skrev 2024-07-20 11:49:37 följande:

Även om hon tidigare skyddat dig från tidigare dumheter är det annat nu, du har legat med hennes kille 

Det var ju mitt största misstag
    Tixter
  • Anonym (Varför?)
    Mia04 skrev 2024-07-21 16:01:03 följande:
    Tycker inte att jag är ett svin, men alla har väl olika åsikter. 
    Så du har varit en bra syster? En bra kompis till din syrra? Visat att du är någon hon kan lita på i vått och torrt? Visat att du aldrig skulle göra något som gjorde henne illa eller fick henne att må dåligt? Inte lagt en del av skulden på henne för att er relation nu är kass? 
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-20 00:02:13 följande:
    Fel! Ibland så gör man det Inte alltid.
    Du kan inte projicera dina egna tillkortakommanden på andra.
    Jag gör inte det heller alltid
    Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-20 11:54:31 följande:
    Och så väljer du att knulla hennes kille....
    Du verkar vara väldigt glömsk. Jag valde inte utan det var bara ett stort misstag
    Tixter
  • Anonym (Varför?)
    Mia04 skrev 2024-07-21 16:30:57 följande:
    Du verkar vara väldigt glömsk. Jag valde inte utan det var bara ett stort misstag
    Sa du nej? Gjorde du motstånd? Bad du honom dra åt helvete? Nej. Då gjorde du ett val att knulla honom. Även om du nu efteråt, när alla hatar dig för det valet, försöker skylla på att "det var ett misstag, jag är ung och då gör man dumma saker, jag var full och behövde ett knull". 

Newsflash: Även dåliga val är ett val och alla val man gör ger konsekvenser. Bra val, bra konsekvenser. Dåliga val, dåliga konsekvenser. 
  • Anonym (Tokan)

Alltså usch det du borde göra är att flytta ut så
    fort du bara kan.  Tycker hon är för snäll mot Dig som ger dig en vecka för hade du varit min syster så hade du inte fått en vecka du hade åkt ut lika fort som pojkvännen. Att göra ngt sånt är ju väldigt hemskt kan jag tycka och när
    man nu har gjort det såo hoppas du inte använder alkoholen som ursäkt. Din boende situation är ditt eget problem lös det själv o tål du inte din mamma så kanske du skulle tänkt innan du gjort ngt så korkad. 

du måste förstå att det hennes pojkvän gjort är hemsk nog med att du gjort det mot henne är såå himla fel. jag kanske låter hård men vi får väl alla ta ansvar för våra handlingar och ge henne tid o läka o kanske ni kan jobba på er relation. 

• Mia04
    Anonym (Varför?) skrev 2024-07-20 18:20:51 följande:
    Och du tackar henne för stödet genom att knulla hennes kille för att du "behövde ett knull" och var full? Vilken stjärna till syster du är, att hon inte förlåter dig på studs *ironisk*.
    Nu får det att låta som man är ett stort svin på riktigt. Det var som sagt ett misstag som jag ångrar 
    Tixter
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-21 16:30:57 följande:
    Nej jag är inte glömsk..
    Men du verkar ju inte fatta att ingen "köper" dina olika förklaringar som du har haft kring ditt knullande med din syrras kille.

Och även om det var ett misstag,
    så tar inte misstaget bort att du har valt att knulla din syrras kille.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-21 17:02:38 följande:
    Nu får det att låta som man är ett stort svin på riktigt. Det var som sagt ett misstag som jag ångrar 
    Ja du kan ångra dig hur mycket du vill.

Dock så fråntar det inte bort fakta, d.v.s att du kunde välja att inte knulla din syrras kille.

Men nu gjorde du inte detta, utan du valde frivilligt att knulla din syrras kille.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
Svar på tråden Har legat med min systers kille