Anonym (Walter) skrev 2024-06-03 09:58:53 följande:
Tack för tipset! Jag tror också att det hela faller på just tillitspunkten i nuläget. Men att hålla fantasin levande utan att vara för pådrivande borde väl vara helt ok.
Jag kan verkligen se mig själv dela resten av livet med denna fantastiska kvinna, men att inte få leva ut denna fantasi överhuvudtaget skulle kännas rätt surt. Jag tror verkligen att det man ångrar allra mest när man sitter där på hemmet är de saker man hyfsat enkelt skulle kunna ha gjort men inte lyckades förmå sig till. Och en trekant är något jag lägger i den kategorin, även om det nu känns som det vore enklare att bestiga Mount everest, eller vinna högsta lottovinsten än att få till något som ändå är en hyfsat vanligt sexuell erfarenhet.
Du har hela livet på dig att leva ut olika fantasier. Fastna inte där nu så det blir en manisk fix idé för då skrämmer du bort din flickvän och du kommer dessutom att ha svårt att motivera någon annan att delta i den.
En trekant måste alltid vara alla tre personers gemensamma dröm och inte enbart din.
Tjata inte hål i huvudet på henne nu om detta utan släpp det tills vidare. Hon vet vad du vill.