Cathariiina skrev 2024-06-04 17:41:37 följande:
Jag tänker att även om du var en finare sorts prostituterad, så kunde du dra hem sjukdomar till dina barn (inte bara könssjukdomar, har man intimt umgänge med olika främmande personer kan man smittas med mycket annat också). Och en annan sak som skulle kunna hända, skulle vara att någon av karlarna började stalka dig. Prostitutionsvärlden är ju inte direkt full av friska, sunda helyllemänniskor.
Sedan vet jag inte om det stämmer, men jag har även hört att tjejerna konkurrerar med varandra, det vill säga att det är lätt att få fiender bland andra prostituerde. Och bland deras hallickar/pojkvänner. Som kan vara inblandade i annnan kriminalitet, grövre sådan. Nä, jag hade inte velat ha dig som mina barns styvmor.
Gjorde aldrig något oskyddat och största delen av tiden gjorde jag bara lapdance och ?happy ending? och det får man inga sjukdomar av. Jag tror att någon som har en massa one night stands eller bara dejtar har större risk att bli smittad isåfall. Eskorter (iallafall lite ?finare? som du kallar det) är normalt väldigt noga med skydd. Och om du pratar om typ förkylningar så är väl risken lika stor i alla jobb där man träffar många människor.
Att bli stalkad är ett problem ja men det här var innan swish och innan kontantkort behövde vara registrerade så kunderna hade oftast ingen aning om mitt riktiga namn eller adress, förutom kanske nån enstaka stammis som lärde känna bättre och inte alls var rädd för.
Och nej fiender hade jag inte heller haha , snarare tvärtom. Flera av mina bästa vänner är mina gamla kollegor från klubbarna , har jobbat med dom utanför också .. det blir ju säkrare när man är två. Två av mina gamla kollegor är gudmödrar till mina barn. Du har nog kollat på för mycket gangsterfilmer tror jag.
Nu var det ett bra tag sen jag jobbade med det här
men du behöver iallafall inte vara rädd för att få mig som styvmor till dina barn eftersom jag är tillsammans med mitt yngsta barns pappa sen flera år tillbaks.
Vill inte påstå att prostitution är något bra för många mår dåligt av det och det kan vara farligt men att attackera tjejerna som du gör blir väldigt fel, dessutom är ju en del av det du skriver bara sånt som du själv har hittat på.