Inlägg från: Anonym (Fd eskort) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fd eskort)

Ha prostituerad hemma samtidigt som barnen

Men hur vet du att han inte dejtar henne bara? Jag har själv jobbat med det, då gjorde jag iförsej inte allt förutom precis i början , sen gjorde jag bara annat (typ lapdance, happy ending). Och jag hade förhållande ett tag då också.. och har barn. Nu gör jag inte sånt längre men gör fortfarande det online kan man säga , videos och så (inte med nån kille), min sambo som är pappa till min yngsta vet om det. Socialtjänsten vet också om det , har haft kontakt med dom av andra anledningar (konfliker i familjen). 

Så länge hon inte håller på med sitt ?jobb? när barnen är med så är det väl ingen katastrof om han dejtar henne kan jag tycka. Förstår om man kan tycka det är olämpligt men olagligt är det ju inte så länge han inte har betalat henne. Tror inte han kan bli fälld för nånting men om du är orolig får du väl prata med soc. Men även prostituerade ligger ju oftast med folk utanför jobbet också. 

• Anonym (Fd eskort)
    EpicF skrev 2024-06-03 20:52:14 följande:
    Om han köpte sex av henne så är det olagligt från hans sida. 

Jo precis om han betalade henne är det såklart olagligt . Men det kan ju vara så att han dejtar henne eller bara ligger med henne utan att betala. Tror det blir svårt för TS att bevisa att han har betalat henne. 

• Anonym (Fd eskort)
    Anonym (Men...) skrev 2024-06-03 13:18:47 följande:
    Alltså hon är eskort. Hon måste ju förstå att det gör henne olämplig att ha något ihop med en småbarnsfar och hur det kan påverka barnen och mannens exfru.  Jag missunnar henne inte att umgås med män även utanför "jobbet" om hon nu vill det, men måste det vara med en sådan man?

Singelmammor (som inte är eskorter) borde ha ensamrätt på singelpappor (men givetvis inte begränsade till bara dem).  

Hur tänker du om eskorter som själva har barn då? Jag jobbade som det förut , jag hade redan barn då och var ensamstående. Tog såklart aldrig hem kunder. Jag hade iförsej inte sex förutom precis i början men sexuella tjänster och strippade.. och jag hade förhållanden under tiden.
    Jag har själv barn och jag dejtade killar både med och utan barn under tiden som jobbade med det. Nu jobbar jag bara online (cam osv) och pluggar och är tillsammans med mitt yngsta barns pappa , han vet om det och är ok med det. Socialtjänsten vet också om det och vad jag har gjort förut. Så länge man inte gör det när barnen är med ser de inget problem med det. 

Hur påverkar det ens barnen eller exfrun menar du? Och varför måste hon bry sig om hur det påverkar exfrun? 

Så länge hon inte håller på med sitt jobb när barnen är där behöver det inte vara fel. Är TS orolig på något sätt får hon prata med socialtjänsten men han gör inget olagligt om han inte betalar tjejen. 

• Anonym (Fd eskort)
    Anonym (HT) skrev 2024-06-03 21:20:47 följande:
    Jag vet ju inte såklart. De kanske dejtar. Oavsett om det är betalt eller ej känns det olämpligt att barnens första möte med pappas nya dejt är genom att träffa henne i hans säng. (Hon skriver på sin sida att hon levererar "girlfriend experiences" där man betalar veckovis för ath hon ska posera som flickvän, så givetvis svårt att veta för utomstående vad som gäller här.)

Köper han sex när barnen är med är det såklart väldigt olämpligt men om han dejtar henne behöver det inte vara det. 

Och visst kunde han ha presenterat henne på nått annat sätt än att de hittar henne i hans säng. Men då gäller samma sak om det hade varit en tjej som jobbar på bank eller i kassan på ICA. Vad säger han själv, säger han att de dejtar eller att hon var ett one night stand typ? 

• Anonym (Fd eskort)
    Anonym (HT) skrev 2024-06-03 21:34:56 följande:
    På vilket sätt menar du att det inte påverkar barnen att du säljer din kropp online och syns där för vem som helst att se? 

Skickar all värme till dig, är inte ute efter att scamma er som säljer sex. Det är de som köper som är asen.

Men att säga att det inte påverkar barnen att det står i deras journaler hos soc att mamma får betalt av män för att bjussa på sin kropp eller att det inte kan påverka dem att mammas sexuella handlingar finns graverade online, det är nog inte riktigt sant. 

Jag kan såklart aldrig veta om just den här kvinnan är betald eller om de "dejtar". Vad jag vet är att barnen bevittnat deras "sänggående" mitt på dagen och att deras första träff med den här personen var i pappas säng. Det är olämpligt oavsett. Men jag kanske är stelbent, jag bet varken ut eller in längre. 

Pappan är tidigare misstänkt för nån slags sexhandel, så jag känner mig väldigt ställd av det här. 

Man kan ju diskutera det , om det är dåligt för barnen eller inte.. sen är det ju stor skillnad på det jag gör nu (online) och att faktiskt ha sex för pengar. Men det är iallafall inte direkt ovanligt , speciellt efter pandemin att kvinnor extraknäcker med onlyfans eller liknande. Och det är inte olagligt , varken att köpa eller sälja (videos och camshow och sånt alltså).  Så att det är olämpligt är ju en åsikt som du har all rätt att ha men som alla inte behöver dela. 

Tänk dig alla som har barn och typ går på swingersklubbar eller håller på med BDSM eller trekanter eller varsomhelst.. eller singelmammor och pappor som bara ligger runt. Det känns som att många tycker att vadsomhelst är ok så länge man inte tar betalt för det . Om jag skickade nakenbilder gratis till en kille tror jag inte många skulle tycka att jag var en dålig mamma på grund av det.. men så fort jag tar betalt är det katastrof. Att hålla på med ?Body Positive? grejen är också ok , oavsett om man är mamma eller inte. Då får man lägga upp avklädda bilder.. Men återigen , så fort man tar betalt för liknande bilder är man typ djävulen själv som inte borde få vara i närheten av barn?

Nu träffar jag som sagt ingen IRL längre så det här exemplet gäller inte mig nu men om två mammor ligger med exakt lika många män men den ena gör det gratis och den andra tar betalt , vem tror du får mest skit? Kan du se dubbelmoralen? 

När det gäller ditt ex vet jag inte .. är han tidigare misstänkt för sexhandel borde ju soc vara inblandade redan? Då kan du ju diskutera det med dom? Menar du typ koppleri eller trafficking? Det är ju väldigt allvarligt isåfall.

• Anonym (Fd eskort)
    Anonym (L) skrev 2024-06-03 23:04:53 följande:
    Är han misstänkt för någon slags sexhandel? Det gör ju situationen rätt annorlunda. Kan kvinnan vara ett traffickingoffer eller vad sysslar han med för sexhandel?
    Låter helt sjukt och betydligt värre än om hon var där på sin fritid och inte som prostituerad. 

Ja där håller jag med.. isåfall är det ju riktigt allvarligt och såklart olämpligt . 

Just att umgås (eller ligga med) prostituerade på deras fritid är ju inte något som behöver vara olämpligt .. jag har en kompis som jobbade med det tills nyligen (men vanligt jobb också och en helt vanlig tjej annars), umgås mycket med henne med barnen och hon är gudmor till min yngsta. Har flera andra vänner som har varit i den branchen också på olika sätt.  

Men ja handlar det om sexhandel och koppleri eller trafficking är det ju en helt annan sak, det är allvarliga brott. 

• Anonym (Fd eskort)
    Anonym (Men...) skrev 2024-06-04 11:13:56 följande:
    Jag tycker inte det är korkat. Det behövs solidaritet mellan kvinnor. Jag tycker att innan en initierar något öht. med en pappa så bör en kontakta kvinnan han har barn med och få ett ok från henne först. Han är pappa till hennes barn och hennes ex då bör hon ha något att säga till om i detta.
    Men gud vad sjukt att tänka så.. Att ens ex måste godkänma någon innan man börjar dejta och bli tillsammans. Tänk om exet fortfarande inte har kommit över separationen och inte godkänner nån alls? Ska man vara ensam resten av livet då? Om det är någon som man tror kan utgöra en fara för barnen (t.ex någon som är kriminell , missbrukare eller våldsam) kan man såklart säga att man vill att inte hen träffar barnen, inte så att man kan kräva det av partnern men är man orolig får man ta det med socialtjänsten. Annars har man faktiskt inte något att göra med vem ens ex är tillsammans med. 
  • Anonym (Fd eskort)
    EpicF skrev 2024-06-04 12:08:54 följande:
    Verkligen inte. Ex man har barn har inte att göra med vem man har sex med eller vem man är i en relation med. 
    Precis 
  • Anonym (Fd eskort)
    Anonym (L) skrev 2024-06-04 12:44:52 följande:

Fast TS, är du inte mer orolig för att han är misstänkt för sexhandel enligt dig?

Det är ju ett extremt allvarligt brott och det är inte vem som helst som sysslar med sådan brottslighet så han måste i så fall ha kontakter med personer är potentiellt farliga. 

Närstående riskerar att blandas in om han till exempel är skyldig någon pengar eller hamnar i konflikt med andra kriminella. Hot och även attacker mot familjen är ju en klassisk metod för att sätta press på människor som är inblandade i brottslighet. 

Menar du att det pågår en förundersökning? I så fall är det läge för dig att ta det till familjerätten/tingsrätten (beroende på hur samarbetsvillig han är), särskilt om han blir dömd. 

Jag skulle inte vilja att mina barn befinner sig i en sådan miljö utan då är det bättre att pappan har övervakat umgänge på en annan plats än i sitt hem.

Håller med ..om han håller på med sånt borde han inte h barnen.
  • Anonym (Fd eskort)
    Anonym (Elin) skrev 2024-06-04 15:07:10 följande:
    Det är ALLTID olämpligt att ha prostituerade hemma. I stort sett inga gör det frivilligt. De som inte är traffickingoffer gör det pga självskadebeteende eller pga drogproblem.. Svårt att bevisa dock.
    Nej så är det inte alltid .. Jag har inga drogproblem eller självskadebeteende, jag gjorde det bara för att jag behövde pengarna helt enkelt. Jag var ensamstående mamma och en del av tiden pluggade jag. Och ja jag vet att man inte måste göra det för att man är ensamstående mamma men jag gjorde det.. hade mer pengar att göra roliga saker med barnen och köpa presenter osv .. säger inte att det var för att jag tyckte om det för det har jag aldrig gjort men jag gjorde det helt enkelt för att det var bra pengar och jag behövde pengar. Ibland är det så enkelt. Det blir fel om man ska säga att alla som gör det har drogproblem 
  • Anonym (Fd eskort)
    Cathariiina skrev 2024-06-04 17:41:37 följande:
    Jag tänker att även om du var en finare sorts prostituterad, så kunde du dra hem sjukdomar till dina barn (inte bara könssjukdomar, har man intimt umgänge med olika främmande personer kan man smittas med mycket annat också). Och en annan sak som skulle kunna hända, skulle vara att någon av karlarna började stalka dig. Prostitutionsvärlden är ju inte direkt full av friska, sunda helyllemänniskor.

Sedan vet jag inte om det stämmer, men jag har även hört att tjejerna konkurrerar med varandra, det vill säga att det är lätt att få fiender bland andra prostituerde. Och bland deras hallickar/pojkvänner. Som kan vara inblandade i annnan kriminalitet, grövre sådan. Nä, jag hade inte velat ha dig som mina barns styvmor.
    Gjorde aldrig något oskyddat och största delen av tiden gjorde jag bara lapdance och ?happy ending? och det får man inga sjukdomar av. Jag tror att någon som har en massa one night stands eller bara dejtar har större risk att bli smittad isåfall. Eskorter (iallafall lite ?finare? som du kallar det) är normalt väldigt noga med skydd. Och om du pratar om typ förkylningar så är väl risken lika stor i alla jobb där man träffar många människor. 

Att bli stalkad är ett problem ja men det här var innan swish och innan kontantkort behövde vara registrerade så kunderna hade oftast ingen aning om mitt riktiga namn eller adress, förutom kanske nån enstaka stammis som lärde känna bättre och inte alls var rädd för.

Och nej fiender hade jag inte heller haha , snarare tvärtom. Flera av mina bästa vänner är mina gamla kollegor från klubbarna , har jobbat med dom utanför också .. det blir ju säkrare när man är två. Två av mina gamla kollegor är gudmödrar till mina barn.  Du har nog kollat på för mycket gangsterfilmer tror jag. 

Nu var det ett bra tag sen jag jobbade med det här
    men du behöver iallafall inte vara rädd för att få mig som styvmor till dina barn eftersom jag är tillsammans med mitt yngsta barns pappa sen flera år tillbaks. 

Vill inte påstå att prostitution är något bra för många mår dåligt av det och det kan vara farligt men att attackera tjejerna som du gör blir väldigt fel, dessutom är ju en del av det du skriver bara sånt som du själv har hittat på. 
Svar på tråden Ha prostituerad hemma samtidigt som barnen