• Jämna plågor

Blir för våt

Har en knepig grej som jag inte riktigt känner att jag vill ta med väninnorna.
    I höstas bröt jag upp från ett 20-årigt förhållande. Det hade varit på gång länge och det var ej fantastisk känsla när jag till sist tog steget. Mitt tidigare förhållande var helt dött kärleksmässigt och hade varit det i flera år. Men då, när jag fortfarande var kvar i relationen, var hela min sexdrift liksom avsomnad. Jag saknade knappt sex och kände ingen lust.

Ganska snart efter separationen hände det dock otroligt spännande grejer i mig och runt mig. Jag har vaknat till liv igen, fullständigt, och upplever nu nästan som en pånyttfödelse sexuellt. Jag är friare, mindre hämmad, känner en enorm lust - och blir också sedd och bekräftad av män på ett sätt som jag aldrig blivit förut. Det känns fantastiskt.

Nu till mitt ?problem?. När jag har sex nu (har haft en kortare förbindelse för en tid sedan och är mitt i en andra nu) så blir jag så OTROLIGT våt. Jag blir det också ganska snabbt, efter bara en kort stunds förspel är jag liksom superblöt. Det är ju fint på något sätt att min kropp så tydligt signalera att den är redo och vill ha sex, men för blir det ändå jobbigt. Jag känner ju mycket mindre, friktionen försvinner liksom nästan helt - och jag är rädd att upplevelsen är liknande för mannen. Sexet är ju ändå fint såklart, men jag har inget behov av den här överdrivna lubrikationen. Den försämrar snarare min upplevelse.

Vad kan jag göra? Det är trist att det som är tänkt att vara kroppens ?hjälp? till goda sexupplevelser, i mitt fall bara förstör. 

Någon här med liknande problem? Hur gör du i så fall? 

• Svar på tråden Blir för våt
  • Nicke989
    Jämna plågor skrev 2024-06-02 17:03:52 följande:

Åh, tack för responsen från er tjejer som känner igen er, och tack till er män som ger ert perspektiv på hur ni upplever sex med en kvinna som blir supervåt. Men till er killar: Störs ni inte av att det kanske känns mycket mindre pga det våta? 

Nu i helgen hade jag sex med en kvinna som blir supervåt. Det var underbart skönt .Det känns massor. Jag blev inte det minsta störd av något. Det kändes väldigt mycket och väldigt skönt.
  • Anonym (Man 53 år)

Åh, tack för responsen från er tjejer som känner igen er, och tack till er män som ger ert perspektiv på hur ni upplever sex med en kvinna som blir supervåt. Men till er killar: Störs ni inte av att det kanske känns mycket mindre pga det våta? 

Jag kan bara bekräfta det som skrivits tidigare. Det känns alldeles utmärkt även om det är väldigt mycket vätska.
    Så för njutningen är det inga problem utifrån mina erfarenheter.

Däremot är det lite opraktiskt och bökigt att tvingas ta till tredubbla handdukar i sängen för att hantera så hysteriskt mycket vätska som verkligen verkar kunna bildas ibland hos en del. 

Men som sagt - känslan är det inget problem med.
  • ALEML

Till skillnad från vad de flesta svarat här tycker jag att den fysiska känslan blir sämre när tjejen är extremt våt, var med en tjej för några månader sen där jag knappt kände någonting.
    Däremot är det en bra psykisk känsla.

• Tom Araya

Är hon trång är det inget problem med att hon är väldigt våt.

Jag har varit med tjejer där vi båda haft svårt att komma av samlag. Då knullar vi så länge vi har lust och orkar och sedan suger och runkar hon mig till orgasm. Jag kan ge henne orgasm före eller efter med fingrar, tunga och leksaker.
  • Noctem

Det är väl bara att "dra av sig" mot täcket lr lakanet!? Sängen har ju en tendens att bli iaf lite blöt, eller "kladdig"..

• Anonym (Mannen)

Mitt ex blev oftast väldigt blöt och även om vi hade handduk och torkade av så blev det mer och mer hela tiden. Med tiden fick jag svårare att komma i henne (hon kom lätt) blev för lite friktion för mig. Avslutade ofta mellan hennes bröst de gav lagomt glid när den blöta pålen fick ligga mellan dem.

• Freddie K

Jag hade det problemet med ett ex. Hon blev för våt och klagade på att det inte kändes så mycket när vi hade sex. Nu har inte jag världens största kuk, men jag tog det i alla fall som en komplimang för att jag kunde få henne så våt.

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Rty)
    Anonym (Hm) skrev 2024-06-01 23:28:25 följande:

Har exakt samma problem och det är förödande för min sexlust. Jag har letat efter lösningar i två års tid nu men inte hittat något. jag tänker att det kan ha med muskulaturen att göra. Ett smal rör skulle fortfarande ge friktion om något stort fördes in, hur fyllt med vatten det än må vara.

Ja i mitt fall är det problemet, jag har en förlossningsskada där musklerna helt har gått av, alltså hjälper inte knipövningar heller. Jag väntar på operation nu. 
  • JJ19

Jag har också varit med några kvinnor som blir extremt blöta. För mig är det bara positivt, tycker det är väldigt sexigt! Blir det för mycket så kan man ju slicka upp lite, alternativt torka av.
    Jag upplever inte att det känns mindre utan tycker man känner väldigt mycket ändå. Men det beror troligen också på hur trång tjejen är och hur grov killen är...
  • Anonym (Man)

För mig är det ganska svårt att komma. Min fru blir väldigt våt och det gör att jag känner av ganska lite. I början uppfattade jag det som en fördel. Jag hade tidigare haft problem med att komma för snabbt, men nu kunde jag hålla ut längre. Med tiden har det dock blivit allt svårare för mig att nå utlösning. Hon känner inte heller av så mycket, så för henne är det ingen fördel med långa samlag.
  • Jp1234

Älskar att knulla min frus plaskvåta mus. Blir så tänd på det!

• Noctem
    Anonym (Hh) skrev 2024-06-01 23:34:55 följande:
    Ger du? 
    Ge dig bara hän, gillar han att slicka är det ju inte ditt problem. Det är ju bara angenämt att låta han slicka din fitta om han är ok med det.

Jag ger hellre än får men tar jag den i munnen börjar det typ droppa från mig. Det är jätteskönt att få men jag känner mig passiv och "inte lika delaktig". Men jag kan erkänna att jag också var lite blyg att ta emot i början. Min föredetta slickade mig aldrig trots 15 år tillsammans. 
    Varför känner ni er utblottade!! Ja, absolut så ser vi på ert "heligaste", men vi är ju lika utblottade när ni suger...
    Men om ni tänker efter, i varje herrtidning, p-rulle lr live-CAM så är det alltid closeup i musen. DET ÄR NÅT VI VILL SE PÅ ER speciellt eftersom ni är vår partner!!
    Ett ex till mig frågade en gång i början av vårt förhållande, "alltså, tycker du att det är okej att jag ligger så här??" Vi hade just haft sex, och vi låg som skavfötters o pratade i sängen. Hon vilade sitt huvud i handen, med arbågen på kudden, och bröst o mage mot mig, ena benet låg mot sängen och andra benet med knät mot taket. Så jag hade full insikt. Jag svarade "va!! Ja, det är väl självklart!! Jag blir toppenglad, ju mer jag får se av dig, det borde du veta!! Och speciellt din vackra snygga fi**a!! Hon sa -"vad bra". Jag har haft andra ex som absolut inte tycker man ska visa sig så... Det var det dummaste jag har hört, svarade jag henne!!
Svar på tråden Blir för våt