• Nicke989

Blir för våt

Jag har de senaste åren träffat en del kvinnor i 50-årsåldern som separerat och som blir mycket våta. Jag tycker bara att det är positivt. Det är enormt upphetsande för mig att känna med handen i deras underliv och uppleva hur våta de är. Visserligen blir det blött i sängen. Oftast kommer vi ihåg att lägga dit ett badlakan innan, och att ha handduk lättillgänglig, men ibland glöms det bort eftersom vi har fokus på annat. Ingen katastrof i så fall.
    Det naturliga kvinnliga "glidmedlet" är underbart. Skulle inte vilja att kvinnorna blev mindre våta. Det är skönt både att smeka den våta fittan och att glida in med kuken i den.

• Nicke989
    Jämna plågor skrev 2024-06-02 17:03:52 följande:

Åh, tack för responsen från er tjejer som känner igen er, och tack till er män som ger ert perspektiv på hur ni upplever sex med en kvinna som blir supervåt. Men till er killar: Störs ni inte av att det kanske känns mycket mindre pga det våta? 

Nu i helgen hade jag sex med en kvinna som blir supervåt. Det var underbart skönt .Det känns massor. Jag blev inte det minsta störd av något. Det kändes väldigt mycket och väldigt skönt.
Svar på tråden Blir för våt