• Jämna plågor

    Blir för våt

    Har en knepig grej som jag inte riktigt känner att jag vill ta med väninnorna.
    I höstas bröt jag upp från ett 20-årigt förhållande. Det hade varit på gång länge och det var ej fantastisk känsla när jag till sist tog steget. Mitt tidigare förhållande var helt dött kärleksmässigt och hade varit det i flera år. Men då, när jag fortfarande var kvar i relationen, var hela min sexdrift liksom avsomnad. Jag saknade knappt sex och kände ingen lust.


    Ganska snart efter separationen hände det dock otroligt spännande grejer i mig och runt mig. Jag har vaknat till liv igen, fullständigt, och upplever nu nästan som en pånyttfödelse sexuellt. Jag är friare, mindre hämmad, känner en enorm lust - och blir också sedd och bekräftad av män på ett sätt som jag aldrig blivit förut. Det känns fantastiskt.

    Nu till mitt ?problem?. När jag har sex nu (har haft en kortare förbindelse för en tid sedan och är mitt i en andra nu) så blir jag så OTROLIGT våt. Jag blir det också ganska snabbt, efter bara en kort stunds förspel är jag liksom superblöt. Det är ju fint på något sätt att min kropp så tydligt signalera att den är redo och vill ha sex, men för blir det ändå jobbigt. Jag känner ju mycket mindre, friktionen försvinner liksom nästan helt - och jag är rädd att upplevelsen är liknande för mannen. Sexet är ju ändå fint såklart, men jag har inget behov av den här överdrivna lubrikationen. Den försämrar snarare min upplevelse.

    Vad kan jag göra? Det är trist att det som är tänkt att vara kroppens ?hjälp? till goda sexupplevelser, i mitt fall bara förstör. 

    Någon här med liknande problem? Hur gör du i så fall? 

  • Svar på tråden Blir för våt
  • Anonym (Hh)

    Han får slicka mer :)

    Skämt å sido. Hände mig med när jag bröt mitt långa förhållande. Blev extremt frigjord sexuellt och våt på ett sätt som jag aldrig blivit förr. Det är som en kran 😅

  • Jämna plågor

    Haha, vad sjukt! Då är det inte bara jag alltså? Vare sig när det gäller det våta och frigjordheten.. Ja, jag känner knappt igen mig själv. Är också extremt frigjord nu. Och då var jag alltså en ganska pryd person, då för 21 år sedan när jag gick in i mitt förra förhållande. Jag fattar inte hur jag kunnat förvandlas så, men jag njuter av förändringen. 


    Men lite seriöst nu? Vad gjorde du när detta hände dig? BFinns det typ något läkemedel?

  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Hh)
    Jämna plågor skrev 2024-06-01 23:08:20 följande:

    Haha, vad sjukt! Då är det inte bara jag alltså? Vare sig när det gäller det våta och frigjordheten.. Ja, jag känner knappt igen mig själv. Är också extremt frigjord nu. Och då var jag alltså en ganska pryd person, då för 21 år sedan när jag gick in i mitt förra förhållande. Jag fattar inte hur jag kunnat förvandlas så, men jag njuter av förändringen. 


    Men lite seriöst nu? Vad gjorde du när detta hände dig? BFinns det typ något läkemedel?


    Jag har legat för en halv livstid sen jag blev singel 🙈 
    Var i ett långt förhållande och vi hade typ inte sex alls. Och om, tjatsex, endast in-ut till jag fick skavsår i missionären. 
    Har verkligen lärt mig gilla sex nu och njuter massor. 

    Men seriöst, är det för blött låt han slicka lite.
    Det är ju ändå ett angenämt problem tycker jag :)
  • Jämna plågor

    Okej, det är väl i så fall nästa steg på frigjordhetsskalan? att våga ta emot oralsex. Gällande DET är jag fortfarande superhämmad. Kan inte fatta hur någon skulle vilja vara där nere på mig? Blir supergenerad och känner mig typ blottad. Hur gör jag för att kunna utvecklas där?

  • Anonym (A)
    Jämna plågor skrev 2024-06-01 23:23:28 följande:

    Okej, det är väl i så fall nästa steg på frigjordhetsskalan? att våga ta emot oralsex. Gällande DET är jag fortfarande superhämmad. Kan inte fatta hur någon skulle vilja vara där nere på mig? Blir supergenerad och känner mig typ blottad. Hur gör jag för att kunna utvecklas där?


    Du har väl inga problem med att sitta på en kuk, så vad exakt skulle vara annorlunda mot att face sitta? 
  • Anonym (Hm)

    Har exakt samma problem och det är förödande för min sexlust. Jag har letat efter lösningar i två års tid nu men inte hittat något. jag tänker att det kan ha med muskulaturen att göra. Ett smal rör skulle fortfarande ge friktion om något stort fördes in, hur fyllt med vatten det än må vara.

  • Anonym (Hm)

    Har exakt samma problem och det är förödande för min sexlust. Jag har letat efter lösningar i två års tid nu men inte hittat något. jag tänker att det kan ha med muskulaturen att göra. Ett smal rör skulle fortfarande ge friktion om något stort fördes in, hur fyllt med vatten det än må vara.

  • Anonym (Hm)

    Har exakt samma problem och det är förödande för min sexlust. Jag har letat efter lösningar i två års tid nu men inte hittat något. jag tänker att det kan ha med muskulaturen att göra. Ett smal rör skulle fortfarande ge friktion om något stort fördes in, hur fyllt med vatten det än må vara.

  • Anonym (Hm)

    Förlåt! Det skickades tusen gånger om.. 

Svar på tråden Blir för våt