Inlägg från: Anonym (Son) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Son)

    Pappa har en ung tjej

    BeautifulLiz skrev 2024-06-01 13:42:51 följande:
    Jag är i din pappas ålder och går gärna hand i hand med min ca 10 år yngre man. Skäms inte för att kyssas offentligt heller.

    Att dina föräldrar inte gjorde det kanske berodde på att deras kärlek var död, är det inte som har tänkt på? De skilde sig av en anledning. Hur de gjorde som nyförälskade vet du inte.

    Vi håller varandras händer när vi sitter i soffan och ser på TV, 100% av tiden. Vi bekräftar vår kärlek ofta, ofta. 

    En dag kommer du (förhoppningsvis) att inse att kärlek känns likadant oavsett om man är 26, 35 eller 58. 
    Men du kanske inte har på dig nån jävla kort kjol som när du sätter dig i din mans knä visa upp du har stayups under,blä
    Tror inte du gå omkring som min pappas tjej på stan med en jumper som inte ens täcker hela magen,
    Skäms ju gå med dom på stan, är rädd folk tittar
    Och tänk om nån på mitt jobb skulle se dom tillsammans,
    Har även i kväll försökt ringa med inget svar som vanligt, vad fan håller dom på med
  • Anonym (Son)
    NKPG skrev 2024-06-02 12:56:34 följande:
    Vad spelar det för roll vad hon har på sig? Gå inte på stan med dem då om det nu påverkar dig så jävla mycket. Varför stör det dig att de är fysiska med varandra? Du kanske ska sluta bete dig som en stalker och låta dem vara. 

    Du inser väl att det är du som är problemet här och inte din pappa eller hans nya kvinna. Hoppas att det har vilt sex ikväll och sätter på varandra på varenda kvadratmeter i lägenheten, framförallt i ditt gamla pojkrum.
    Klart det spela roll vad hon har på sig, vila ju för fasiken inte min pappas ska skämmas för hennes val av kläder, tycker det är oanständigt tex ha korta jumprar som visar delar av magen samt nån jävla kort kjol springa omkring i hemma,
    Skulle inte tror pappa ha sex, han är nästan 60 år och det var nått han slutat för ett bra tag sedan på min mammas tid, tror inte om man är i pappas ålder håller på med sånt eller ens tänker på det, är bara ha någon och prata med och umgås som gäller då,
    Så nån sådant är jag säkert på inte förekommer i min pappas lgh och min gamla rum som den lilla skata invaderat utan hänsyn att den varit mitt,
    Hon är en självupptagen och självisk person,
    Och gissa vad, inget svar igen på morgon, är man förvånad, 
  • Anonym (Son)
    Xenia skrev 2024-06-02 14:16:08 följande:

    Haha, som om inte en nyförälskad man på 60 år skulle vilja ha sex med sin unga sambo!

    Newsflash, även människor som fyllt 50 år har sex!

    Det är mcycket möjligt att dina föräldrar slutat med sex med varann innan de skildes. Efter så många år tillsammans kanske de mer kände sig som syskon. Men när man får en NY partner blir det annat.

    Sedan verkar du ha rent viktorianska idéer om vad kvinnor får ha på sig.

    Din pappa och hans nya sambo må vara lite gränslösa, men de är du som verkar mest ornormal. Du verkar helt beroende av din pappa (umgås du aldrig med din mamma eller dina vänner?). Är din pappa din enda kontakt med omvärlden?

    Inte ringde eller besökte jag mina föräldrar varje dag när jag var i din ålder. Inte gör min dotter det heller med oss, ett telefonsamtal i veckan får räcka.


    Tror inte alls han ens tänker på nått sånt och framför allt att skulle göra sån ihop med henne,
    Så då de menar att min pappa slutade med sex med min mamma bara för dom slutade älska varandra men att han var fortfarande sexuelt aktiv att han fortfarande kunde ha sex men inte ville med min mamma
    Nä tror nog börja man som man passerar 50 år så försvinner nog det mesta av lust och även förmågan till det
    Så nä,tror inte sån förekommer i min pappas lgh endast sittandes nån prinsessa i knä på han, blä
    Sitta där gnugga sina ansikten mot varandra, kräks ju
    Och sedan hennes jävla kläder, inte passande för min pappa kan jag tycka
    Är rädd nån tex på mitt jobb ska få veta min pappa och träffas, skulle skämmas så jävla mycke
  • Anonym (Son)
    Rockärbäst skrev 2024-06-02 18:50:49 följande:

    TS, både jag och min make är 54 år och vi har sex fortfarande!
    Vad är det som är så konstigt med det?


    Men min pappa är nått äldre och hon är ju för fasiken 35 år och är omogen tycker jag, så nej jag tror inte min pappa skulle göra nått sånt ihop,
    Jag tycker hon är omogen när hon kommer med regler i min pappas lgh, nått jag inte haft förut där, Nu ska skorna ta mej fan av innan man kommit in och har man ätit där så vill hon man plockar undan efter mig,
    Har åsikter om man plockar nått från kylen eller som för nån hel sedan ville ta hem en vin flaska men fick till svar att den skulle dom ha den helgen,
    Sedan uppskattar hon inte när jag går in i mitt gamla rum, nu när hon har sitt från sin gamla bostad där,
    Sätter sig i soffan tätt med min pappa och tar hans hand,blä
    Hennes inredning i lhg nu
  • Anonym (Son)
    Anonym (Oskar) skrev 2024-06-03 11:14:05 följande:
    Jag förstår att du skäms när din pappa skaffar en kv som nästan är i din ålder. Men det känns som du skojar och driver lite med folk på FL 😜
    Nä jag skojar inte och vist hade det passat under relations problem men eftersom det handlar lika mycket om hennes kläd still som hennes beteende i min gamla hem hem så var det här jag ställde frågan, Sedan kan jag förstå henne att hon kanske är ute efter sex, men då for hon nog hitta nån annan, jag är nog ganska så säker min pappa inte är på det utan mer ha en vän,
    Men vad skulle ni tycka om ni kom tillbaka till er gamla hem och så är det regler som gäller där och dessutom av en ny person
    Sedan ska dom utomlands i sommar, nått min pappa aldrig varit med mig eller min mamma, vad händer
    En person som gör att mitt gamla rum inte går att sova över i längre, var så bra om man varit på fest på stan fara dit och sova, få service hela helgen
    Nä nu är det nån jävla skata som tycker hon har rätt att lägga sig i det hela

    Sur som fan i dag är jag
  • Anonym (Son)
    Rockärbäst skrev 2024-06-03 13:38:45 följande:

    Men TS, om man är 26 år som du påstår att du är så borde du väl plocka undan tallriken när du har ätit.
    Gå in med smutsiga skor  - gör du det hemma i din egen lägenhet?


    Jo det gör jag ibland, gör väll inget om man går in lite och hämtar nått 
    Hon har ändå inget med det och göra i pappas lgh och hon blir sur om man tar nått från kylen, Dess utom är jag jävligt rädd nån ska få veta han umgås med henne, Att nån på jobbet mitt skulle veta att min pappa träffade en som är yngre
    Hon är en självupptagen och självisk person tycker jag
  • Anonym (Son)
    Rockärbäst skrev 2024-06-03 16:20:22 följande:
    Om du går in med smutsiga skor i DIN lägenhet så är det DU som städar.
    Din pappas nya kvinna vill INTE städa efter en egoistisk snorvalp i HENNES hem.
    Det klart du håller med henne, du är väll säkert i samma ålder som henne
    Har du flytta ihop med någon och börjat sätta regler på det nya stället, skulle gissa på det

    Men du om vi säger att det är du som flyttat in till min pappa, vet det inte är så men på riktig men hur skulle du gjort om du var henne
    Skulle du gå om kring i nån byxdress med jumper som visar magen
    Skulle du sitta i hans famn med nån kjol så man ser mer än man ska
    Skulle du kyssa och gossa fram för mig
    Och vilka regler i lgh skulle du ha, mat från kyl, vara i mitt gamla rum
    Rutiner höra av sig till min pappa

    Så får jag höra vad du som kvinna tycker

    Jag vet att du och jag tycker olika men vill förstå hur tänker om flytta in till en man
  • Anonym (Son)
    Agda90 skrev 2024-06-04 12:31:46 följande:

    Jisses TS! Skaffa dig ett liv!!!!
    Du är väldigt omogen!!
    Din pappas lägenhet är inte din bostad! Det är hans och hans sambos.
    Vad  hon har på sig har du inget med att göra!
    Du ska inte klampa in och skita ner! Att ta av sig skorna och duka av efter sig hör till vanligt hederligt sunt förnuft. Din pappa orkade nog inte bråka med dig om det och lät dig komma undan med det.
    Man dyker inte upp oanmäld om man inte får tag i någon. Man skickar ett sms och ber personen ringa upp.
    Har du inte fått vanlig hederlig uppfostran!???

    Hade jag varit din pappas nya kvinna hade jag jag blivit ganska förbannad på dig också. Din attityd lyser genom garanterat bör du träffar dem och de vet att du tycker att hon är en "jävla skata" dvs, du unnar inte din pappa lycka i livet. Sjukt tråkigt. Lägg lite krut på att bli en bättre person och hitta en egen partner istället för att vara en tråkigt stalker


    Tror jag inte på, varför skulle han göra det varje dag och speciellt med henne, blä


    Mena du om hadde varit henne att du varit förbannad på mig, varför då
    Skulle jag inte ha det som förut när jag bodde där, lite avslappnad inställning
    Och skulle du haft sån där klädstil som henne, och särskilt när jag hälsar på
    även om jag bara öppnar dörren utan knacka på

    Nu så har nån på mitt jobb sett min pappa ihop med nån ung tjej, fick frågan vem det var, Sa det är nån pappa känner, vad van skulle man svara

  • Anonym (Son)
    Anonym (sådär) skrev 2024-06-04 17:38:54 följande:
    Jo jag har förstått att skorna verkar vara jättviktigt för dig, men som sagt... det är kanske inte det som är det viktigaste i TS frågeställning.

    Ja om det enda man kan se är skor så är det ju lätt att komma till slutsatsen att TS är bortskämd, men om man ser förbi bara skorna och titta även på andra saker så kommer man kanske till en annan slutsats. Med eller utan skor så är det nog inte alla som gillar att farsan har en tjej i samma ålder som en själv.
    Skickar här nått jag bara ha letat upp för att visa hur det nästa ser ut
    Pappas tjej har inte lika kort kjol 
    Vad skulle ni säga om eran äldre pappa hade en tjej som denna,
    Och ni som har man,om ni skulle separera och ni såg han med en som hon vad hade ni tyckt om det
    Och jag tror inte män som är i min pappas ålder uppskattar sånt heller

    https://www.tiktok.com/@amber__rickard/video/7345576025272683809?q=stocking&t=1717518540507
  • Anonym (Son)
    NKPG skrev 2024-06-04 20:34:12 följande:
    Vem påstår att han måste gilla pappans nya partner? Vem pratar om att säga upp bekantskapen enbart för att ts inte gillar damen i fråga? Man61 syftar givetvis på att pappan behöver klargöra att sonens beteende inte är godtagbart och sålänge han inte kan respektera de två som par, deras hem och regler behöver de heller inte ha kontakt. När sonen väl mognar till sig och accepterar faktum är han välkommen tillbaka.
    Efter arbetet i dag hörde jag av mig till min pappa, fick veta dom var på stan så jag åkte dit. Där sitter min pappa på uteservering med henne, hon sitter i nån liten klännig har några glansiga stumpor till,blä
    Där satt dom och goda som några jävla ungdommar, fy fan
    Pratade med pappa om vi skulle göra nått i morgon, men då svara hon med sur min att dom skulle till hennes föräldrars sommar hus i morgon,
    Men är det okej jag hakar på fråga jag, då vart hon ännu surare,
    Kan väll inte göra nått jag följer med, vad fan ska han dit med henne
  • Anonym (Son)
    Xenia skrev 2024-06-05 19:19:34 följande:
    Jag har ingen känsla av att du är hela 26 år, snarare låter du som en jobbig tonåring.

    Det är dålig stil att tränga sig på dit man inte är bjuden. Det är inte konstigt att han vill träffa sin flickväns föräldrar. Snarare kan man under "vad fan ska du dit med dem?"

    Om min dotter skulle hälsa på med sin sambo, så skulle jag höja på ögonbrynen om sambons vuxne son hängde med. De kanske bara räknat med mat för fyra personer och så blir det plötsligt fem.

    Du måste skaffa ett eget liv och inte hänga med din far hela tiden.
    Hennes föräldrar är inte där, dom lånar bara ut stugan
    Så då hade det väll inte gjort nått om jag följt med ditt, men man hade väll fått sitta där bak i bilen, Den enda gång när jag åkt bil med dom vill hon inte jag skulle sitta fram, hon tyckte där bak var okej för mig eftersom det var deras bil vi åkte,
    Hela tiden ska hon har åsikter, Fatt inte pappa att han umgås med henne när hon är så smal, Min mamma är mer kurvig och väger mycket mer,
    Och hon nån skata som sminkar sig hela tiden,blä
  • Anonym (Son)
    Anonym (Oskar) skrev 2024-06-06 00:10:05 följande:

    Sorry, men jag tror inte att du är så gammal som du påstår, eller har du kanske någon NPF diagnos med medföljande svårigheter? 


    Jag menar inte något illa, men det kanske förklarar varför du hänger upp dig på så oväsentliga detaljer hos din pappas partner, och att du ens är intresserad att umgås med dem så mycket?

    Annars är det svårt att tro att du inte driver. Det är förståeligt att det är jobbigt att din pappa har skaffat en yngre kvinna och att hon ver vilja bossa lite över dig, Men vad har hennes klädval med saken att göra? Det är inte så att du är lite tänd på din pappas kvinna? Om du betraktar henne så noga jämt.


    Är inte intresserad vara med dom utan men min pappa med skatan är ju jämt där
    Nä jag är verkligen inte tänd på nån jävla kärring som springer om kring i korta kjolar,blä Har försökt få tag pa pappa hela dagen men fick inget svar, vard fan håller han på med, Sedan vet dom nu på jobbet han träffar en yngre tjej så nu haglar kommentarer till mig, vart hitta din pappa henne, nu får du inte träffa din pappa när han har ung tjej, och nu får du plast mamma som nästan är i samma ålder,blä
  • Anonym (Son)
    Anonym (sådär) skrev 2024-06-07 17:49:11 följande:
    Ok, så nu ska vi debattera vad ung betyder egentligen, ungefär som att hälften så gammal inte räcker. Ok, om ni nu ska vara petnoga med siffor, hur många 30+ åriga tjejer ser du går runt med 50+ åriga gubbar?

    Ja en gubbe som vill ha en golddigger vill ju uppenbarligen dela med sig av sina pengar i utbyte mot en ung kropp, men det betyder ju inte att hans familj måste vara ok med det.
    Jag tror inte hon är ute efter pengar, hon har bra jobb utan mer störande att hon bestämmer i mitt gamla hem, för att inte tala om hennes kläder,
    När hon kryper upp i min pappas famn så ser man hon har stayups,blä
    Det är sånt jag stör mig mycket på, vad fan håller dom på med
  • Anonym (Son)
    Mia448 skrev 2024-06-07 21:36:37 följande:
    Alltså sluta fundera på vad de ?håller på med?. Du kommer välja dig eller så gör de slut efter nåt år. 
    Provade i går ringa pappa med fick inte tag på hela kvällen, For dit på förmiddag och ser dom båda är ute på gården, Där ligger hon i nån jävla tajt bikini och min pappa sitter bredvid och smörjde in henne på ryggen
    Så här såg ungefär ut som

    https://www.tiktok.com/@top_bikini/video/7024018154217032962?lang=sv-SE

    T
    änk om man nu blir trakaserad på jobbet om nån skulle sett dom där
    Jag fattar inte vad min pappa ser hos henne,
  • Anonym (Son)
    Anonym (F) skrev 2024-06-08 15:58:26 följande:

    Så många frågor. varför åker du dit om du inte vill ha med kvinnan att göra? Varför skulle de på jobbet se dem om de är inne på sin gård? 


    Vill för fasiken inte nån ska veta min pappa träffar en yngre tjej
    Visar här ungefär hur hon kan klä sig
    https://www.tiktok.com/@nylon_stockings/video/7352453441953860870

    V
    ilken man som är nästan 60 år skulle uppskatta nått sånt, ingen och jag tror speciellt inte min pappa uppskattar det,blä
  • Anonym (Son)
    Xenia skrev 2024-06-09 00:20:20 följande:
    Det är ingen i tråden som tror att din far inte uppskattar en sexigt klädd yngre kvinna. Du kanske påstår att du känner din far bäst men:

    Jag tror att du satt din far på piedestal. Han är din bäste vän och din förebild. I dina ögon är han gammal och vis, han har inga erotiska/snuskiga tankar och önskningar. Han ska helt ägna sig åt sitt jobb och sina barn (framgår inte om du har några syskon) och så småningom barnbarn. Han ska läsa, titta på teve och samla frimärken eller någon annan stillsam hobby. Han ska definitivt inte vara inne på Tinder eller diverse dejtingsajter och ragga kvinnor.

    Alltså hur träffade din far denna yngre kvinna? Det är ju knappast som hon bara klev in en dag från ingenstans och sedan stannade kvar. Har du frågat honom om det? Träffades de på hans jobb, via hans vänner eller via en dejtingsajt/app? Hursomhelst var din far inte alls nöjd med sitt ensamma liv. Ja, han har dig, men ens barn kan inte uppfylla alla ens behov. Han längtade efter en kvinna ocn nu har han det.

    Det är faktiskt inte så ovanligt att män träffar yngre kvinnor, så du behöver inte bete dig som om det vore så konstigt och skamligt.
    Men skulle du uppskatta om du hadde en pappa som var tillsammans med en yngre tjej som dessutom gick omkring i utmanande kläder, eller om du har en man och ni skulle gå skilda vägar skaffade sig en ung tjej som gick om kring i kort kjol,Hadde du uppskattat det Fattar inte varför äldre män vill ha unga tjejer
  • Anonym (Son)
    Rockärbäst skrev 2024-06-10 19:35:56 följande:
    Varför skulle du bli trakasserad på ditt jobb p.g.a att din pappa har ett förhållande?
    Det är redan nån som vet min pappa träffar en ung tjej, klart man bli retat om folk få veta han har en tjej som nästan är i min ålder, Då kommer orden som, ska du få små syskon, nu har din pappa skaffat tjej före dig, vilken pang brud din pappas tjej är, Sånt kommer man få höra
    Och nu så har dom förlovat sig i veckan, så nu verkar skatan bli kvar
    Nu har farsan skaffat sig nån jävla mode tjej, och hon tror hon bestämmer hemma hos dom mot mig,blä
  • Anonym (Son)
    Rockärbäst skrev 2024-06-12 10:17:07 följande:
    Om det är någon som trakasserar så är det du som trakasserar din pappa & hans sambo!

    Var till pappa i dag och var ingen som öppnade, hörde att det var oväsen där inne,Efter ett tag ringer pappa medan jag är utanför och säger dom är intima med varandra och han kan inte öppna,
    For hem då, och det värka så att min pappa ligger med henne,
    Det trodde jag inte om han och att äldre män i han ålder gjorde,blä

  • Anonym (Son)
    Anonym (C) skrev 2024-06-14 06:41:58 följande:
    I hans värld tror jag inte att tjejer ska bete sig så. 
    Nä är helt vanlig men har nu troligen en pippand pappa värkar det som
  • Anonym (Son)
    Anonym (Oskar) skrev 2024-06-18 11:49:26 följande:
    Sure, det finns medelålders män o kvinnor som slutar ha sex vid klimakteriet, men de flesta gör det inte.

    Om din pappa inte velat ha sex hade han knappast skaffat en ny ung kvinna. Att hon klär sig sexigt är definitivt tecken på att hon har foreplay med din farsa.

    Bara att fatta, de har sex som kaniner ,hon är i fertil ålder, och vill säkert ha en unge oxå.
    Tror du min pappa valt en yngre tjej bara för att ha bättre sex,blä
    Inte tror jag min pappa gör henne med barn, om han har sex drar han säkert ut den innan han kommer,fy 
    Tror ni hon gillar få bestämma och få min pappa själv nu
Svar på tråden Pappa har en ung tjej