Anonym (Son) skrev 2024-06-05 19:53:17 följande:
Hennes föräldrar är inte där, dom lånar bara ut stugan
Så då hade det väll inte gjort nått om jag följt med ditt, men man hade väll fått sitta där bak i bilen, Den enda gång när jag åkt bil med dom vill hon inte jag skulle sitta fram, hon tyckte där bak var okej för mig eftersom det var deras bil vi åkte,
Hela tiden ska hon har åsikter, Fatt inte pappa att han umgås med henne när hon är så smal, Min mamma är mer kurvig och väger mycket mer,
Och hon nån skata som sminkar sig hela tiden,blä
Sorry, men jag tror inte att du är så gammal som du påstår, eller har du kanske någon NPF diagnos med medföljande svårigheter?
Jag menar inte något illa, men det kanske förklarar varför du hänger upp dig på så oväsentliga detaljer hos din pappas partner, och att du ens är intresserad att umgås med dem så mycket?
Annars är det svårt att tro att du inte driver. Det är förståeligt att det är jobbigt att din pappa har skaffat en yngre kvinna och att hon ver vilja bossa lite över dig, Men vad har hennes klädval med saken att göra? Det är inte så att du är lite tänd på din pappas kvinna? Om du betraktar henne så noga jämt.