Pappa har en ung tjej
Nej, om jag fått en ny man så skulle jag inte gå omkring i kortkort och pussa på honom när mitt barn kom på besök.
(Men tonåringar/vuxna barn brukar kyssa sina respektive även i föräldrars närvaro. Det är egentigen dubbelmoral att inte samma regler gäller för föräldrar.)
Men kommer man oanmäld och inbjuden så får man finna sig att värdparet har de kläder på sig de själva gillar.
Bor man i lägenhet så har man egentligen inte plats för att ett rum ska stå oanvänt för ett barn som flyttat hemifrån. Det är ju inte som att du bor långt bort och sällan hälsar på, då får du förstås sova i ditt gamla rum.
Kommer dottern hem så får hon naturligtis ta vad hon vill i kylen. Men dels bor hon långt borta, dels brukar hon både handla och laga mat när hon kommer hem. Gör du det? Nej, trodde inte det.
1) Det är kanske naturligt att oroa sig över sin farsas nya smått udda relation
2) Kanske inte tycka det är jättekul med en platsmorsa som är typ i samma ålder som en själv
Och sist men inte minst...
3) Försöka se HELA problematiken i frågeställningar och inte bara snöa in sig på en detalj och låtsas som att det är det som frågeställningen handlar om.
Jag menar, det verkliga problemet för TS verkar vara tjejens ålder och vilken agenda hon har med TS pappa, men du verkar tycka att om man har eller inte har skor på sig inomhus är huvudpoängen i TS tråd?