Pappa har en ung tjej
Måste faktiskt ta TS lite i försvar. Det är inte så smart att skylta med sina känslor inför partnerns barn. Har varit i den situationen och vi bestämde oss tidigt för att vara försiktiga med detta och faktiskt efter några år har hans barn accepterat mig.
Till en början så var vi särbos och träffades bara i min lägenhet. Så småningom Träffade jag barnen, oftast i samband med att vi åt lunch eller middag på restaurang. Det var lite stelt i början speciellt med äldsta dottern som bara var 5 år yngre än mig men allt eftersom tinade hon också upp och vi blev kanske inte vänner men hon accepterade mig.
När vi tillslut flyttade samman så var det till ett hus som rymde alla och Vi hade gift oss. Vi väntade också vårt första barn vilket verkligen blev en brobyggare till hans barn. De var alla förväntasfulla och när lintotten väl var född så fanns nog ingen negativitet kvar.
Allt eftersom kunde vi visa vår kärlek även mot barnen och idag många år senare är de en självklar del i vår familj. Men det har krävt att vi gått väldigt varsamt fram.
Vi lever idag i en riktig storfamilj. Där helgdagar och födelsedagar fyller vårt hus med både hans barn och barnbarn och våra gemensamma barn.
Jag förstår TS. Det är inte OK att göra som hans far gör. han är fortfarande pappa till sina barn och de måste gå före den nya kärleken.