Anonym (Värsta hycklare någonsin!!!!!!) skrev 2024-05-30 20:38:49 följande:
Det du inte fattar är att jag använder DIN retorik, jag skriver det du skriver om kvinnor men byter ut kvinnor mot dig!
Så det du ältar om kvinnor och skriver, skriver jag precis som du fast det är du och inte kvinnor.
Du har förstått det eller? du beskriver alltså dig själv när du hackar på kvinnor.
Vet du jag kan fortsätta skriva och älta om detta varje dag du ältar, jag kan älta jag med till dig, skriva det du gör om kvinnor fast om dig för du är precis sådan som du beskriver kvinnor.
Vi kan ju se hur kul du tycker att det är att få ältande inlägg i dina ältande trådar
du hittar på så jäkla mycket och försöker inbilla dig saker som blir din sanning.
DU kan försöka övertyga dig själv men kom inte med lögner som du gör.
DU ska inte säga vad jag eller andra har för åsikter eller vad vi tänker,
för du har ingen aning, du ska inte lägga på andra åsikter, i så fall kan jag och andra lägga på dig åsikter du inte har, passa dig noga för att säga till andra vad dom tycker. Det gör det hela bara ännu mer pinsamt!
Glöm att du oemotsagd ska få älta om kvinnor, nu ska du få ältande tillbaka
om hur du är så fort du skyller på grupper.
Du som dömer och hycklar, det kan du får höra varje dag så länge du gör samma sak!
Du som säger att du har rätt att kritisera, då har andra det också så det kommer fortsätta. Var så säker och jag kommer att använda exakt samma retorik som du, du kommer att få höra eko av dig själv, hur du låter mot andra, dömande och hycklande!
För nu får det vara nog med ditt hyckleri och dömande!
För min del får du skriva vad du vill när du vill. Mig gör det detsamma. Uppenbarligen kom jag åt en öm tå eftersom du känner dig träffad.