• Anonym (M)

"Han kommer fixa det på något sätt"

Anonym (Hur?) skrev 2024-05-27 07:57:43 följande:
    Jag har fullt rimliga skäl till det, men det är inte det jag vill diskutera här.
    Knappast. Då skulle han inte berätta för barnen. 
  • Anonym (M)
    Anonym (Hur?) skrev 2024-05-27 08:22:21 följande:
    Klart barnen måste veta att de ska göra pass, hur tänker du annars att det ska gå till? Det var mitt barn som sa att han kommer fixa det på något sätt om jag nekar, hon sa inte att han sagt så. Jag misstänker att han kommer förfalska min signatur.

Han behöver inte berätta förrän de är hos polisen. Då får du inte reda på det förrän det redan har hänt. Han kanske t om mutat barnen att inte säga något. 

Så om det handlar om att ta dom med sig olovligen till sitt hemland så hade han inte berättat innan. 

• Anonym (M)
    Anonym (Hur?) skrev 2024-05-27 08:37:12 följande:
    Jag har inte sagt att han ska ta dem till sitt hemland heller. Han har säkert sagt åt dem att inte säga något, men han inser nog inte att de berättar allt för mig oavsett.

Nej, det tror jag inte heller. 

Du skriver själv att du vill jävlas med honom, inget om att skydda dina barn. 

Men detta kommer även att drabba barnen. 

• Anonym (M)
    Anonym (Hur?) skrev 2024-05-27 09:00:41 följande:
    Barnen straffas visst inte, de vet mycket väl hur han är. Det är inte småbarn det gäller, utan tonåringar.

Men nej, det är inte jag som straffar honom heller, det får rättsväsendet stå för.
    Så de vill inte åka på semester med honom? 
  • Anonym (M)
    Anonym (Hur?) skrev 2024-05-27 10:48:26 följande:
    Bara för att du inte kan komma på fler skäl betyder det inte att det inte finns. Jag tänker inte gå in på dem här, men jag är inte det minsta orolig för familjerätten. Det tror jag dock inte att han skulle våga.

Varför har han barnen överhuvudtaget om han inte är lämplig? 

De är tonåringar, de kan bestämma själva. 

• Anonym (M)
    Anonym (Hur?) skrev 2024-05-27 11:01:59 följande:
    För de vågar inte vägra, de vill inte göra honom ledsen.

Och du hjälper dom inte?

Svar på tråden "Han kommer fixa det på något sätt"