Inlägg från: Lillkroken |Visa alla inlägg
  • Lillkroken

BF Februari 2025

Hej tjejer!  Jag fick ett svagt plus den 31/5 testade igen idag med ett annat test som visade gravid 2-3 veckor. Jag har 2 barn sedan tidigare, och 2 bonusar. Så detta blir första gemensamma barnet om allt går som det ska, jag längtar så! Jag är 38år :) 

• Lillkroken
    Anonym (Enlitentrea) skrev 2024-06-06 11:33:43 följande:

Jag är i v. 5+0 idag, tiden går så himla sakta såhär i början tycker jag! Hoppas att semester med barnen nu ska göra dagarna lite intensivare och att tiden går lite snabbare haha. 

Jag har inskrivning hos barnmorskan den 26e, då i v. 7+6. 
    Veckan efter det har jag bokat ett privat tidigt ultraljud i v. 8+5 och hoppas på att få se ett starkt hjärta slå! 

Känner ni att ni vill hänga kvar här, eller ska vi starta en hemlig fb grupp istället för det är lite lättare att hålla koll och skriva? Gör man den privat så kan man bara bli inbjuden av admin och inga vänner eller så kan se att man går med i gruppen. 

Jag hänger gärna på en hemlig grupp 😊

tack alla för grattis. 

ja mitt i semestertider, fick inskrivningen 25e juliz känns som evigheter 😃

• Lillkroken
    Angiesmamma skrev 2024-06-17 19:52:22 följande:

Jag har gjort en ny fb grupp eftersom att personen som posta föregående grupp var anonym och det inte gick att komma fram till sidan för någon av oss. 

Gruppen jag har gjort är privat och inte synlig på fb. 
    skicka pm till mig här, eller skriv här i tråden så kan jag skicka ett meddelande med länk till fb gruppen 🥰 

så blir det lättare att följas åt tänker jag ????🏼

Ja tack:)
  • Lillkroken

Jag vill också vara med i er fb grupp men får inte heller länken att fungera. Vem ska jag skriva till? Glad

• Lillkroken
    Anonym (Anamma) skrev 2024-06-25 21:07:09 följande:

Hej,

Jag hakar också på här! Tjej 35 och första 👶. skall enl app ha bf 11/2. Har bokat in ett besök för inskrivning på torsdag.

Jag förstod inte att jag ev var gravid förrän ca 1v efter ?mens? då jag har väldigt kort mens och jag fick en blödning när mensen skulle komma så fortsatte mitt liv som vanligt även veckan efter med fest och aw.. Känns jätteläskigt nu i efterhand tänk om det påverkat bebis? Tog test 11/6 som visade positivt.

Första graviditeten utöver en abort i 2011, och första bebis för både mig och sambo, vi vill båda ha barn!

Är faktiskt livrädd, någon annan som känner så?

Tack för bra tråd! Och hoppar nog in i fb gruppen sen också

minns känslan från en av mina tidigare graviditeter, då jag också hade haft en rejäl fest innan jag visste om att jag va gravid. 

oroade mig i onödan. Ut kom en frisk flicka 3) 

• Lillkroken

Syns det inte på Facebook om man går med i en sådan grupp? BF februari , har ni redan berättat för nära och kära? Vi tänker att vi håller det hemligt till efter första ul. Så att man kan se det lilla hjärtat slå, och att det ser fint ut :)

• Lillkroken
    Det kanske det kan va, hemlig grupp och inställning slltså :) Vill ju inte avslöja något.. än.

haha känner igen det ni skriver här uppe om äta dricka allt. Oj vad vi smusslade med alkoholfri cider sist det bjöds på bubbel i större sällskap. Vi lyckades lura alla (:

åh va spännande Doris0406 vad sa dina pojkar?
    vi har också lite äldre barn som blir syskon, min kille har sedan ett tidigare förhållanden. Jag har också 2 men fortfarande lite yngre och har pratat om att dom vill ha syskon hela tiden haha 

men. Den där fb gruppen. Hur sjutton kommer vi andra in dåå? :)
  • Lillkroken
    Evasonja skrev 2024-06-28 03:50:32 följande:
    Om länken ej funderar så skriv ditt namn och hur din profilbild ser ut till mig, jag lägger till dig som vän sen bjuder in. Det ända sättet som fungerat, om inte länken gör det 😃

https://fb.me/g/p_tEpH91ewfuYNYCgE/eStFTtYe

gruppen är hemlig & dold så man kan inte söka på den och man ser inte när någon gått med. Därav klabbet att komma in i den 😅

länken va tyvärr förbrukad! Vill du testa igen. Jag var inte tillräckligt snabb ☺️

jag vet inte om jag vill posta hela mitt namn här 😅

• Lillkroken
    Doris0406 skrev 2024-06-30 18:06:41 följande:
    Dom blev båda jätteglada och ser framemot att bli storebröder😊 sen förstår ju dom på ett annat sätt om det skulle hända något och jag skulle få missfall eftersom vi berättade så tidigt. 
    Åh va härligt 🥰
    jag är lite orolig för ens bonus grabben som har uttryckt sig på ett litet annat sätt vid något tidigare tillfälle när hans pappa skojade lite med honom.. för att känna honom lite på pulsen. Detta va innan vi blev gravida 
Svar på tråden BF Februari 2025