• Anonym (B)

Familj accepterar inte min sambo

Usch vad tråkigt. Vad skulle hända om du tog med honom ändå och låtsas som att det regnar?

• Anonym (B)
    Anonym (Ts) skrev 2024-05-25 22:39:54 följande:
    De skulle nog stå som fågelholkar. Nä vet faktiskt inte men sambon vill ju inte ha något att göra med dem längre när de beter sig såhär.
    Ledsen jag blir för din skull. Så tråkigt att dom beter sig så. Men om du skulle ha ett allvarligt samtal med din familj då? 
  • Anonym (B)
    Anonym (Ts) skrev 2024-05-25 23:24:05 följande:

Jag har pratat med mamma, rätt tidigt i relationen att jag blir ledsen av att de inte verkar acceptera men hon förnekar i vanlig ordning att det inte alls är så. 

Och bara för några veckor sen hade jag ett ordentligt samtal med syrran på hennes intiativ och då sa hon b.l.a att det ??snart är dags att träffa honom?? för det blir så konstigt annars men nu får han ju inte ens komma. 

Men hur kan hon förneka det när dom säger att han inte är välkommen? 
  • Anonym (B)
    Anonym (Ts) skrev 2024-05-26 11:07:29 följande:
    Skulle du vilja bjuda hem någon till dig som sagt något negativt om din partner? 
    Du skulle ju ha gjort det innan allt det här började. Det är din miss, nu får du försöka fixa det. 
  • Anonym (B)
    Anonym (Ts) skrev 2024-05-26 11:29:37 följande:
    Ja, vi skulle ju med ut på utflykten där alla kunde träffa honom tillsammans men då är han inte välkommen?? 
    Du hade ju en chans att bjuda hem dom innan de skapat En negativ uppfattning om honom. omoget att blocka. 
  • Anonym (B)

Du beter dig ju som en fjortonåring, kanske därför dom tycker åldern är olämplig om du mentalt är som en tonåring. 

• Anonym (B)
    Anonym (Ts) skrev 2024-05-26 20:05:24 följande:
    Haha nej, man kanske inte vill bjuda hem familjen innan man vet att det är seriöst
    Vem har sagt att du skulle bjuda hem dom innan det blev seriöst?
Svar på tråden Familj accepterar inte min sambo