Han gör inget om jag inte sätter hårt mot hårt
Haha hellt Otroligt. Bra att du sätter ner foten. Kanske ska bara ändra tonen eller sätta dig ner och berätta hur det känns. Lägga upp en gemensam överenskommelse om hur ni vill ha det. Det är ju tur att just föräldramöte är 1 gång per år så då kan han ta ett och sen tar du nästa gång.
Jag har en väldigt trött man just nu (enligt honom själv) men han somnar i fåtöljen och sen sitter uppe sent för han kan ju inte somna sen. Klagar sen på att jag är helt slut när han vaknar efter sin ?vila på 2h? när allt är fixat och barn sover. Men jag är ärlig och går och lägger mig och om han frågar så ja man är ju rätt trött efter en dag på jobbet och vila det vill jag göra nu imorgon kanske när det är din tur att ta mat och barn så ska jag lägga mig i soffan och villa lite så jag orkar se på film tillsammans det skulle va jätte mysigt?.inte sant?
Här om dagen slängde han ut sig att, om jag orkade kunde jag ju slå in paketet till ett av våra barn (har 3 st) För han var sååå trött, han fick till svar. Ja älskling om jag orkar så ska jag göra det?
Han fattade inte först utan slängde ur sig då?ja jag har ju faktist fixat presenten (beställt på nätet och hämtat ut det på arbetstid) men då svarar jag ?Jag slog in alla paketen som jag hade fixat igår så jag är rätt trött nu så jag kommer inte att orka slå in något mer.? Han låg i soffan helt tyst?och slog in paketet dagen där på?