Du som inte har haft sex på många år och är singel
tror du att du kommer ha sex i år? Vad gör du för att träffa nån?
Min plan är att hänga mycket kring båthamnar/uteserveringar i skärgården i så lite kläder som möjligt på västkusten hela sommaren. Har jag inte en pojkvän med båt till September kommer jag bli deprimerad :(
Min plan är att hänga mycket kring båthamnar/uteserveringar i skärgården i så lite kläder som möjligt på västkusten hela sommaren. Har jag inte en pojkvän med båt till September kommer jag bli deprimerad :(
Nej det kommer jag inte och jag gör ingenting för att träffa någon.
Går ej träffa nån i detta bajsland alla tjejer även såna fula har helt sjuka krav på en kk ens..!?
Jag har haft det tufft ekonomisk och precis fått inledande skuldsanering. Det är väldigt få tjejer som vill nudda mig.
Jepp, kommer att ha sex, som vanligt, med mig SJÄLV!
Sedan OM jag skulle ramla över någon intressant så blir det ju extra kul!
Vad jag gör för att träffa någon?
Går utanför dörren!!
Plötsligt händer det! Kanske😉
Nej, Det var 11 år sen. Jag är med i facebook dating, badoo, Chat & date (också ägt av badoo) , är även med på tinder, och appen Boo
Jag är inte ful (enligt alla jag känner), de kanske försöker va snälla, och jag är väldigt trevlig, vänlig, social, Generös, och rolig. men de verkar inte gå för det.
Nja, i mitt eget sinne förhoppningsvis. Har haft lite avsaknad av lust och därför inte varit så intresserad av sexuella tankar.
Beställde ett kosttillskott som utlovar ökad sexlust vilket jag nu använt i lite över en vecka. För tidigt ännu att veta om tillskottet har någon verkan men sätter ändå mitt hopp till dessa piller.
Tycker själv att det är viktigt att känna lust, även om ingen partner finns med i bilden. Sexlust är en stark drivkraft som dessutom överlappar med andra känslolägen. Man blir gladare överlag med en aktiverad sexlust. Åtminstone funkar det så för mig.
Jag var några dagar från att bli guldnunna och det efter ett jättedåligt ligg från dryga året innan.
Så började mitt livs sex, i tvättstugan.
Mim 15 år yngre granne har alltid varit trevlig och hövlig mot mig men när vi tvättade samtidigt så blev det en galen stämning mellan oss. Vi båda är långa och han hade gråa mjukisshorts som gjorde det väldigt tydligt att han var lång på flera ställen. Han berömde mina långa ben och jag berömde hans, ?alla 3? råkade jag säga. han bara log men jag skämdes lite.
sen kom dagen när jag hör att han låser dörren en fredag kväll, samtidigt som jag kommer hem. Jag knackar på och frågar om han vill ha ett glas. Det som sker de närmsta minuterna är allt jag någonsin önskat.
Han tar en liten sipp på vinet innan han tar tag i mitt ansikte och kysser mig, passionerat och länge. Han klär av mig plagg efter plagg och kysser sen mig från topp hela vägen ner till härligheten där han tar hand om mig så att jag är helt svettig.
sen drar han fram sin stora och ger mig varenda centimeter djupt och långsamt. Han berättar för mig hur skön jag är men det är nog inte ens i närheten av hur skön jag tycker han är.
Ta tag i situationen. Så mycket som jag kommit de senaste månaderna har jag aldrig varit i närheten av.