• Anonym (Kaffedraken)

Du som inte har haft sex på många år och är singel

tror du att du kommer ha sex i år? Vad gör du för att träffa nån?

• Svar på tråden Du som inte har haft sex på många år och är singel
  • Anonym (Helene)

Jag har inte haft sex på lite över ett år. Gör inget fär att träffa någon o känner ingen panik

• Anonym (Nja)

Vet att jag skulle kunna ha sex om jag anstränger mig och går med i någon dejtsida. Men vill inte ha ons eller tillfälliga förbindelser då det oftast inte är bra och det bara öppnar upp frustrationen och saknaden efter både kärlek och närhet ännu mer, så orkar inte. Försöker ignorera de tankarna och inte ge efter för min saknad och längtan. 

• Anonym (P)

Sannolikt inte. Vad jag gör? Jag är på dejtingsidor, har mina hobbies, åker på singelresor på semestrar, går i terapi .  Men risken är att jag försöker för mycket, då låser det sig bara. Så som sagt, sannolikt inte.

• Anonym (själv då?)

Vad gör du själv ts?

• Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (själv då?) skrev 2024-05-19 19:50:29 följande:

Vad gör du själv ts?

Är med på dejtsidor.
  • Anonym (A)
    Anonym (P) skrev 2024-05-19 19:46:26 följande:

Sannolikt inte. Vad jag gör? Jag är på dejtingsidor, har mina hobbies, åker på singelresor på semestrar, går i terapi .  Men risken är att jag försöker för mycket, då låser det sig bara. Så som sagt, sannolikt inte.

Håller med, det är ytterst osannolikt att du kommer att träffa någon.
  • Anonym (Man)

Är med på dejtingappar, men det går inte så bra. Känns väldigt själsdödande. Har tränat som fan också och fått en ok kropp, men det hjälper dåligt när man inte utstrålar sex överhuvudtaget.

Börjar närma mig 40 och försöker nog lite halvhjärtat fram tills det, sen ger jag upp. Ska bli skönt på ett sätt.

• Anonym (Carinata)

Hur löser DU det problemet? Hur skulle du vilja göra? Be någon titta på din profil och fila lite på den. Be någon också kolla på vilka kvinnor du skriver till. Vild gissning är att din profil mer är en kravspecifikation på den kvinna du vill dejta och inget alls av vad du själv erbjuder. Du kanske väljer kvinnor som inte alls passar dig. Kanske undermedvetet så du ska slippa engagera dig öht. På något sätt blir det en självförverkligande profetia att det inte finns några kvinnor som vill dejta dig. Gör om
    och gör annorlunda. Hittills har det ju inte fungerat. Se framåt. Sluta älta. Släpp sargen och ha rimlig nivå och krav. Desperata män är aldrig charmiga. Osexiga likaså. 

• Anonym (Helene)
    Anonym (Man) skrev 2024-05-20 14:53:14 följande:

Är med på dejtingappar, men det går inte så bra. Känns väldigt själsdödande. Har tränat som fan också och fått en ok kropp, men det hjälper dåligt när man inte utstrålar sex överhuvudtaget.

Börjar närma mig 40 och försöker nog lite halvhjärtat fram tills det, sen ger jag upp. Ska bli skönt på ett sätt.

Det har ju ingenting med din kropp att göra. 
  • Anonym (Njet)

Antagligen kommer jag inte ligga för det är så osexigt att behöva jaga en tjej. Är hon inte kåt nog att ligga direkt så får det vara.

Svar på tråden Du som inte har haft sex på många år och är singel