Aniiee's inane ramblings
Du är ju värre än mig på att rabbla massa goja och det säger inte lite! I like it! //
Du är ju värre än mig på att rabbla massa goja och det säger inte lite! I like it! //
Varit aningens nervös för Dragon Age 4 ett antal år nu. Namnbytet från Dreadwolf till The Veilguard gjorde varken till eller ifrån, to be fair. Trailern som kom i söndags.... Katastrof är lite för starkt ord, men jag blev aningens mer nervös. Idag har dels en 20 minuter gameplay reveal kommit OCH flera I Dragon Age - community har fått lov att avslöja att de fått vara med och påverka, och de är nöjda och ser fram emot detta, så jag erkänner att jag drog en lättnadens suck. Det ser och känns nu rätt, gentemot trailern som kändes fel.
Så nu blir det inga fler nyheter för mig om min favorit-spelserie. I'm going into lockdown och ser fram emot jag gissar November.
Kanske spela om Origins, Exodus och Inquisition. Och definitivt skriva en massa fanfic.
Böcker, böcker, böcker, böcker. 2000+ böcker. BÖÖÖÖÖÖÖCKEEEEEEER!
Att sova mellan 19 och 22 är en dålig idé.
Herre jävla så mycket blick man samlar på sig under 35 års aktivt skrivande. Det är fullständigt sinnes.
Block. Block.
Jag är nyfiken på vilka diagnoser du har, Annie.
Luncheon. Jag är sugen på..... Prinskorv. Eller, ja, sugen. Det finns hemma.