• Tom Araya

Fråga till män angående att slicka

Anonym (Nyfiken) skrev 2024-05-18 09:01:12 följande:
    Fråga till män angående att slicka

Slickar du en hårig fitta?

Nja.... det beror på.

Stor buske som täcker hela området, då tycker jag inte det är så attraktivt.
    Ansat eller naturligt begränsad behåring, helst med kalt venusberg, då är jag intresserad.
  • Tom Araya
    Anonym (m) skrev 2024-05-22 12:53:53 följande:

Javisst!
    Skulle man vara rädd för hår går det ju att hålla isär blygdläpparna. Inget hår växer innanför det yttre.

Det är inte vad jag vill använda händerna till när jag tillfredsställer henne.
  • Tom Araya
    Anonym (Black) skrev 2024-07-12 12:13:51 följande:

Om man särar på blygdläpparna och slickar innanför de yttre så slipper man i princip allt hår, så därför röstade jag ja.

Jag tycker det finns trevligare sätt att använda fingrarna på när jag ger henne oralsex.
  • Tom Araya
    Anders 386 skrev 2024-09-16 09:57:28 följande:

Jag förstår inte problemet....
    Kanske jag skulle föredra att slicka en rakad, men hur kan man vara funtad som säger nej bara för att fittan är naturligt hårig? Det har ju liksom funkat i många miljoner år att fittan varit orakad - varför skulle det plötsligt inte funka för dagens män? Känns som att det är männen det är nåt fel på....Obestämd För dåligt med könshormoner??

Några miljoner år tillbaka bodde vi i grottor... funkade då...
    Idag skulle du bli ganska less på det, för att inte tala om hur svårt det blir att ragga hem en tjej till de boendeförhållandena.
Svar på tråden Fråga till män angående att slicka