• Anonym

Kast med barn….kaos i barnschema

Flytta inte ihop, det kommer sluta med att du står där utan bostad när bägaren till sist rinner över.

Det är klart att du, ts, vill ha egentid med din partner, och så har du en toffel till partner som aldrig kan lova dig något ifalla ex-frun inte orkar med ungarna.

Det kommer sluta med att du känner aversion mot ungarna, för även om det inte är deras fel så är det deras närvaro som stör dig. Vilket jag har full förståelse för.

Jag har bott ihop med en skild pappa en gång i tiden, han hade visserligen bara ungar varannan helg men så en sommar kom de på den "geniala" idén att de skulle bo hos oss i två veckor på semestern... jo tjena att jag la min semester på att rodda hans ungar! Jag flyttade helt sonika min semester så fick han sköta ruljansen själv.

Aldrig att jag skulle ens dejta någon med minderåriga barn ens. Aldrig i livet.

Jag har visserligen vuxna barn numera men det gällde redan efter separationen från ovan nämna man.

• Anonym
    Anonym (SA) skrev 2024-05-21 11:08:02 följande:
    Inte nödvändigtvis. De flesta som är gifta/sambo med barn har det så och det brukar ju funka. 
    Det är en enorm skillnad om barnen är gemensamma.
Svar på tråden Kast med barn….kaos i barnschema